Katarzyna Szepczyńska nową dyrektorką departamentu ubezpieczeń turystycznych w Europa Ubezpieczenia

Katarzyna Szepczyńska dołączyła do zespołu Europy Ubezpieczenia, wzmacniając ich pozycję w segmencie biznesu – ubezpieczeń i gwarancji turystycznych. Jednocześnie firma planuje rozwijać segment gwarancji kontraktowych, który będzie nadzorowany przez obecnego menedżera Tomasza Janasa.
Biznes turystyczny rozbuduje Katarzyna Szepczyńska, która właśnie dołączyła do Europy. Ubezpieczenia i gwarancje turystyczne to jeden z trzech, obok bancassurance i affinity, filarów długofalowej strategii Europy Ubezpieczenia. Według statystyk, ubezpieczyciel jest w rynkowej pierwszej trójce pod względem sprzedaży. Ma ambicję na więcej, bo wierzy w trwały wzrost branży turystycznej i swoje kompetencje.
„Mamy solidne doświadczenie, aby naszą ochroną wspierać biura turystyczne i podróżnych. A także zespół specjalistów na pokładzie, którzy znają branżę turystyczną od lat i doskonale ją rozumieją. Cieszę się, że dołącza do nas Katarzyna Szepczyńska, aby poprowadzić firmę do rozwoju w tym segmencie” – mówi Krzysztof Morawski, członek zarządu spółek Europy Ubezpieczenia.
„Zwiększamy nasze ambicje na pozycję rynkową w turystyce i inwestujemy w zespół. Wierzę, że możemy dotrzymać tempa branży turystycznej. Jednocześnie pozostajemy kameralnym ubezpieczycielem. A to oznacza, że każdy partner i klient jest dla nas cały czas najważniejszy na świecie” – dodaje Krzysztof Morawski.
Katarzyna Szepczyńska objęła nową funkcję dyrektora departamentu ubezpieczeń turystycznych. Będzie odpowiadać za gwarancje turystyczne, współpracę z biurami podróży i ofertę indywidualną. Katarzyna Szepczyńska wcześniej pracowała w towarzystwie ubezpieczeń Uniqa. Od ponad 20 lat jest związana z branżą turystyczną i ubezpieczeniową. W przeszłości zarządzała linią ubezpieczeń i gwarancji turystycznych w Axa i Signal Iduna.
Wzmocnienie biznesu ubezpieczeń i gwarancji turystycznych
Europa rozdziela tym samym biznes gwarancji turystycznych i kontraktowych pomiędzy dwóch doświadczonych w tych obszarach menedżerów. Daje to ubezpieczycielowi przestrzeń na równoczesny rozwój tego drugiego segmentu. W roli dyrektora departamentu gwarancji skoncentruje się na nim Tomasz Janas, związany z Europą Ubezpieczenia od 10 lat. Przedtem pracował w bankowości i zajmował się ryzykiem kredytowym.
„Polskie firmy potrzebują pojemności ubezpieczeniowej ze względu na planowane inwestycje infrastrukturalne i inflację zwiększającą wartość pojedynczych kontraktów. Mamy wiedzę na pokładzie, którą wzmacniamy doświadczeniem kolejnych specjalistów od gwarancji kontraktowych oraz elastyczność dopasowywania się do wymagań beneficjentów w zakresie treści gwarancji. Czujemy się więc mocnym partnerem dla przedsiębiorstw i ich brokerów ubezpieczeniowych” – deklaruje Krzysztof Morawski.
POWIĄZANE WPISY
2 kwietnia 2025
FPT XVI: sky is the limit, czyli jak AI zrewolucjonizuje promocję turystyki
28 kwietnia 2025 roku we Wrocławskim Centrum Kongresowym odbędzie się XVI Forum Promocji…
0 Komentarzy1 Minuty
2 kwietnia 2025
PLL LOT z pięcioma nagrodami w plebiscycie Ceesar Awards 2025
27 marca w Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach odbyła się jubileuszowa,…
0 Komentarzy2 Minuty
2 kwietnia 2025
Rego-Bis przeszkoliło 550 agentów turystycznych w 12 miastach
Szkolenia Rego-Bis dobiegły końca. W tegorocznym programie wzięło udział 550 agentów…
0 Komentarzy2 Minuty
2 kwietnia 2025
Rusza VIII edycja Turystycznych Mistrzostw Vlogerów
Polska Organizacja Turystyczna ogłosiła VIII edycję Turystycznych Mistrzostw Vlogerów.…
0 Komentarzy2 Minuty
2 kwietnia 2025
PLL LOT uruchomił połączenie Kraków – Paryż-Orly
31 marca 2025 roku Polskie Linie Lotnicze LOT uruchomiły bezpośrednie połączenie Kraków –…
0 Komentarzy2 Minuty
4 kwietnia 2025
Za nami Międzynarodowe Targi Turystyki i czasu wolnego 2025
Wrocławskie targi przyciągnęły w tym roku ponad 9 tys. zwiedzających oraz 223 wystawców z…
0 Komentarzy4 Minuty
4 kwietnia 2025
Baltona zmodernizowała przestrzeń handlowo-gastronomiczną na lotnisku Poznań-Ławica
Przedsiębiorstwo Handlu Zagranicznego Baltona S.A. zakończyło kompleksową modernizację…
0 Komentarzy3 Minuty
4 kwietnia 2025
Polska gościnność w praktyce. Gromada stawia na turystykę przyjazdową
Polska firma turystyczna Gromada nawiązała współpracę z Oddziałem Turystyki Przyjazdowej…
0 Komentarzy5 Minuty
4 kwietnia 2025
Czy sztuczna inteligencja zastąpi biura podróży? Debata o przyszłości turystyki podczas XVI Forum Promocji Turystycznej
Rozwój nowoczesnych technologii, a w szczególności sztucznej inteligencji, coraz silniej…
0 Komentarzy2 Minuty
2 kwietnia 2025
FPT XVI: sky is the limit, czyli jak AI zrewolucjonizuje promocję turystyki
28 kwietnia 2025 roku we Wrocławskim Centrum Kongresowym odbędzie się XVI Forum Promocji…
0 Komentarzy1 Minuty
2 kwietnia 2025
PLL LOT z pięcioma nagrodami w plebiscycie Ceesar Awards 2025
27 marca w Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach odbyła się jubileuszowa,…
0 Komentarzy2 Minuty
2 kwietnia 2025
Rego-Bis przeszkoliło 550 agentów turystycznych w 12 miastach
Szkolenia Rego-Bis dobiegły końca. W tegorocznym programie wzięło udział 550 agentów…
0 Komentarzy2 Minuty
2 kwietnia 2025
Rusza VIII edycja Turystycznych Mistrzostw Vlogerów
Polska Organizacja Turystyczna ogłosiła VIII edycję Turystycznych Mistrzostw Vlogerów.…
0 Komentarzy2 Minuty
2 kwietnia 2025
PLL LOT uruchomił połączenie Kraków – Paryż-Orly
31 marca 2025 roku Polskie Linie Lotnicze LOT uruchomiły bezpośrednie połączenie Kraków –…
0 Komentarzy2 Minuty
4 kwietnia 2025
Za nami Międzynarodowe Targi Turystyki i czasu wolnego 2025
Wrocławskie targi przyciągnęły w tym roku ponad 9 tys. zwiedzających oraz 223 wystawców z…
0 Komentarzy4 Minuty
4 kwietnia 2025
Baltona zmodernizowała przestrzeń handlowo-gastronomiczną na lotnisku Poznań-Ławica
Przedsiębiorstwo Handlu Zagranicznego Baltona S.A. zakończyło kompleksową modernizację…
0 Komentarzy3 Minuty
4 kwietnia 2025
Polska gościnność w praktyce. Gromada stawia na turystykę przyjazdową
Polska firma turystyczna Gromada nawiązała współpracę z Oddziałem Turystyki Przyjazdowej…
0 Komentarzy5 Minuty
4 kwietnia 2025
Czy sztuczna inteligencja zastąpi biura podróży? Debata o przyszłości turystyki podczas XVI Forum Promocji Turystycznej
Rozwój nowoczesnych technologii, a w szczególności sztucznej inteligencji, coraz silniej…
0 Komentarzy2 Minuty
2 kwietnia 2025
FPT XVI: sky is the limit, czyli jak AI zrewolucjonizuje promocję turystyki
28 kwietnia 2025 roku we Wrocławskim Centrum Kongresowym odbędzie się XVI Forum Promocji…
0 Komentarzy1 Minuty