Kiwi.com rozpoczął współpracę z Amadeus
Kiwi.com, globalny lider wśród internetowych biur podróży, planuje dynamiczny rozwój dzięki nowym funkcjom wyszukiwania zapewnionym przez Amadeus.
Nowa technologia wyszukiwania firmy Amadeus umożliwi Kiwi.com wstępne przetworzenie 750 milionów kombinacji połączeń lotniczych, co znacznie zwiększy możliwości wyszukiwania Kiwi.com oraz pozwoli firmie zapewnić więcej korzyści klientom na całym świecie.
Kiwi.com ma ambitne plany globalnego rozwoju, w tym otwarcie kilku nowych biur na całym świecie w 2017 roku. W tym celu firma podjęła współpracę z Amadeus, aby zwiększyć swoje możliwości w zakresie wyszukiwania i zaspokoić rosnący popyt ze strony klientów. W ramach współpracy Amadeus opracowuje rozwiązanie dopasowane do indywidualnych potrzeb Kiwi.com, które łączy w sobie technologię Instant Search oraz niezrównaną ilość informacji o lotach. Rozwiązanie opracowywane przez Amadeus ma stanowić dopełnienie unikalnych algorytmów wyszukiwania Kiwi.com, które łączą połączenia oferowane przez ponad 200 tanich linii lotniczych z ofertami podróży dostępnymi w kanale dystrybucyjnym Amadeus, w celu stworzenia ofert niedostępnych w żadnym innym miejscu. Wymaga to ogromnych możliwości wyszukiwania i mocy obliczeniowej, ale dla podróżnych może oznaczać oszczędności rzędu nawet 50 proc. na niektórych trasach.
Kiwi.com tworzy połączone oferty w oparciu o dane otrzymane od wielu dostawców, linii lotniczych i innych firm. Nowa technologia Amadeus umożliwi Kiwi.com wzbogacenie bazy danych firmy o dodatkowe 750 milionów kombinacji połączeń, co znacznie zwiększy liczbę ofert udostępnianych przez Kiwi.com. Nowe rozwiązanie Amadeus pozwoli Kiwi.com zaoferować olbrzymią liczbę opcji połączeń, zwłaszcza na trasach międzykontynentalnych. Dla podróżnych oznacza to jeszcze bardziej konkurencyjne ceny, a czas wyszukiwania skróci się do kilku milisekund bez uszczerbku dla dokładności wyników.
Oliver Dlouchy, dyrektor generalny Kiwi.com, powiedział: „To dla nas rewolucyjna zmiana. Nasze ambitne plany zakładają zwiększenie udziału w rynku dziesięciokrotnie, a Amadeus okazał się jedynym partnerem technologicznym zdolnym do zaoferowania odpowiedniego rozwiązania. Jest to największa i najbardziej kompleksowa współpraca w zakresie danych, jaką dotychczas nawiązaliśmy z pojedynczą firmą. Amadeus zapewnił nam znakomitą szybkość, nieporównywalną ilość treści oraz zasięg geograficzny.”
Sebastien Gibergues, dyrektor działu rozrywki i rezerwowania podróży online w firmie Amadeus IT Group, dodał: „Aby osiągnąć odpowiednią szybkość i dokładność, Kiwi.com potrzebuje ogromnych ilości danych i znakomitej mocy obliczeniowej. Współpraca z nimi to wielka przyjemność. Wspólnie możemy przetestować granice możliwości wyszukiwania online.”
Lutz Vorneweg, dyrektor na kraje Europy Środkowej, Wschodniej i Południowej w firmie Amadeus IT Group, skomentował: „Kiwi.com to bardzo innowacyjna firma z unikalnym modelem biznesowym, która zaspokaja potrzeby wszystkich podróżujących, od osób indywidualnych po przedsiębiorców. Nasza oferta idealnie trafiła w potrzeby Kiwi.com pod względem ilości danych i niezawodności. Jestem przekonany, że nowe rozwiązanie umożliwi Kiwi dalszy, jeszcze bardziej dynamiczny rozwój i zapewni większą różnorodność ofert w niezwykle konkurencyjnych cenach i przy niezrównanie krótkim czasie wyszukiwania.”
POWIĄZANE WPISY
20 grudnia 2024
NKAR Travel & Tours ze Sri Lanki dołącza do Polhotrep
Polhotrep Travel Representation, firma specjalizująca się w reprezentacji DMC na polskim…
0 Komentarzy1 Minuty
19 grudnia 2024
Tydzień w Kolumbii z Rainbow do zdobycia podczas licytacji na IV Gali Waszej Turystyki
Już 10 stycznia 2025 roku w warszawskim Hotelu Renaissance odbędzie się IV Gala Waszej…
0 Komentarzy1 Minuty
17 grudnia 2024
Nekera otworzyła sezon narciarski. Ponad 200 uczestników na „Ski Opening” w Dolomitach
Podczas „Ski Opening z Nekera” ponad 200 klientów i agentów świętowało zimowy początek na…
0 Komentarzy3 Minuty
13 grudnia 2024
Gotowy na Wakacje – łatwy i szybki kontakt z klientem
Szkolenia będą podzielone na dwie grupy: dla firm posiadających system rezerwacyjny…
0 Komentarzy2 Minuty
9 grudnia 2024
Wakacje.pl: pierwszy milion klientów w jednym roku
Po raz pierwszy w historii Wakacje.pl przekroczyły barierę miliona obsłużonych klientów w…
0 Komentarzy1 Minuta
4 grudnia 2024
Łotewska gwarancja Join Up zaakceptowana. „To precedens, potencjalne problemy dla rynku i dla klientów”
Urząd Marszałkowski województwa mazowieckiego umorzył postępowanie w sprawie wykreślenia…
0 Komentarzy30 Minuty
4 grudnia 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych naprzemiennie rosną i maleją
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy4 Minuty
2 grudnia 2024
Zmiany w sieci sprzedaży Itaki. Kacper Haluch dyrektorem, Michał Henicz jego zastępcą
Od 1 listopada 2024 roku Kacper Haluch objął stanowisko dyrektora sieci sprzedaży Itaki,…
0 Komentarzy1 Minuta
28 listopada 2024
Join Up bez prawidłowej gwarancji. Postępowanie w sprawie wykreślenia z rejestru
Urząd Marszałkowski województwa Mazowieckiego wszczął postępowanie w sprawie wykreślenia…
0 Komentarzy6 Minuty