KLM – już jest Messenger po polsku
Nowa usługa KLM jest już dostępna dla klientów z Polski. Wystarczy wejść na www.klm.pl i uruchomić znaną i lubianą aplikację Facebook Messenger, by otrzymywać wszelkie informacje i dokumenty podróży w jednym miejscu.
KLM jest pierwszą linią na świecie, która umożliwia komunikację ze swoim działem obsługi social media za pomocą komunikatora Messenger na Facebooku, w tym przesyłanie dokumentów takich jak: potwierdzenie rezerwacji, przypomnienie o odprawie, karta pokładowa czy aktualizacja statusu lotu. Sprawdź, jak ułatwić sobie podróżowanie dzięki KLM Messenger na stronie http://tnij.org/bdrq8ux.
Aby rozpocząć korzystanie z serwisu, podróżni mogą wyrazić zgodę na otrzymywanie informacji oraz dokumentów podróży poprzez komunikator Messenger rezerwując przelot online lub dokonując odprawy na www.klm.pl lub www.klm.com. Następnie KLM będzie wysyłał za pomocą aplikacji wszystkie informacje i dokumenty dotyczące danego lotu.
David Marcus, wiceprezes Facebook Messaging Products, powiedział: „Uważamy, że aplikacja Messenger jest najlepszym miejscem, aby rozmawiać z ludźmi a jak wiadomo, coraz bardziej zależy na tym firmom. Mamy przyjemność powitać linię KLM na naszej rozwijającej się platformie Messenger jako pierwszego partnera lotniczego. Obecnie klienci KLM będą mieć możliwość szybkich i kontekstowych rozmów o swoich lotach, z wykorzystaniem wygodnego komunikatora na Facebooku, który już doskonale znają i cenią.”
Prezes i dyrektor generalny KLM Pieter Elbers, dodał: „Nowa usługa Messenger jest idealnym dodatkiem do naszej strategii w kanałach społecznościowych. Wierzymy, że powinniśmy być tam, gdzie są nasi klienci, dlatego Messenger i KLM są dobrze dopasowane. Nasi pasażerowie czują się komfortowo dzieląc się z nami informacjami za pośrednictwem platformy bardziej osobistej, jaką jest Messenger. W ubiegłym roku uruchomiliśmy przycisk Messenger na naszym profilu na Facebooku, dzięki czemu podróżni mogą kontaktować się z KLM bezpośrednio poprzez prywatne wiadomości. Zainteresowanie wzrosło o 40%, co pokazuje, że podróżni doceniają taką formę komunikacji. Jesteśmy dziś o krok dalej, oferując naszym pasażerom możliwość otrzymania wszystkich istotnych dokumentów i informacji związanych z lotem poprzez Messengera.”
POWIĄZANE WPISY
23 stycznia 2025
Costa Cruises: pierwszy statek wycieczkowy z LNG zatankował w Dubaju
Na początku stycznia Costa Smeralda pomyślnie ukończył pierwsze tankowanie skroplonego…
0 Komentarzy3 Minuty
23 stycznia 2025
Letnia oferta Ryanair z Gdańska. 42 kierunki i Bratysława wśród nowości
Ryanair poinformował dziś (23 stycznia) o rozkładzie lotów na lato 2025 z lotniska w…
0 Komentarzy2 Minuty
23 stycznia 2025
Nowa prognoza IATA: w 2040 roku ponad 40 mln pasażerów rocznie
Lotnisko CPK w pierwszym pełnym roku swojej działalności może obsłużyć ponad 32 mln…
0 Komentarzy9 Minuty
22 stycznia 2025
Rekordowy rok Wizz Air: 62,8 mln pasażerów w 2024 roku
Wizz Air poinformował o rekordowym roku 2024. Linia przewiozła liczbę 62,8 mln pasażerów…
0 Komentarzy3 Minuty
21 stycznia 2025
Ryanair oferuje 20 mln miejsc z Polski w 2025 roku
Ryanair ogłosił rekordowy letni rozkład oferując ponad 20 mln miejsc na ponad 300 trasach…
0 Komentarzy2 Minuty
21 stycznia 2025
Ryanair połączy Katowice z Dubrownikiem
Ryanair uruchomi nowe połączenie z katowickiego lotniska – od 31 marca 2025 roku…
0 Komentarzy1 Minuty
20 stycznia 2025
PLL LOT wprowadzają nowe rozwiązania dla podróżnych
Polskie Linie Lotnicze LOT wprowadzają nowe udogodnienia, które ułatwią planowanie…
0 Komentarzy4 Minuty
20 stycznia 2025
Enter Air otwiera bazę techniczną w Katowice Airport
Enter Air Services, spółka zależna największego polskiego przewoźnika czarterowego,…
0 Komentarzy4 Minuty
20 stycznia 2025
Rekordowy rok na lotnisku w Jasionce. Ponad 1,1 mln pasażerów obsłużonych w 2024
Dokładnie 1 145 257 pasażerów obsłużyło w 2024 roku lotnisko w podrzeszowskiej Jasionce.…
0 Komentarzy2 Minuty