KLM – nowa usługa: rodzinne powiadomienia o statusie lotu poprzez WhatsApp
Linia właśnie stworzyła nowe udogodnienie, które może być przydatne, szczególnie w okresie świąteczno-noworocznym: Rodzinne Powiadomienia poprzez WhatsApp (KLM Family Updates).
Pasażerowie KLM, którzy w procesie rezerwacji przelotów KLM lub Air France na stronie klm.pl, zamówili odbiór swojej karty pokładowej poprzez komunikator WhatsApp, otrzymują teraz zaproszenie do skorzystania z nowej, bezpłatnej usługi „KLM Family Updates”. Zaproszenie jest wysyłane w postaci pytania od KLM na WhatsApp – “Czy chcesz, aby KLM informował na bieżąco Twoich znajomych i rodzinę o statusie Twojego lotu?”
Dodatkowo klient otrzymuje link do aktywacji grupy WhatsApp. Po kliknięciu w link KLM automatycznie tworzy grupę, a klient dodaje do niej członków swojej rodziny lub znajomych – w zależności od tego, kogo chce informować o swojej podróży.
Członkowie stworzonej przez pasażera grupy rodzinnej (lub grupa przyjaciół itp.) na WhatsApp będą otrzymywać od KLM automatyczne powiadomienia o statusie podróży.
Oznacza to, że nasi bliscy otrzymają pierwszą wiadomość, gdy tylko nasz samolot wystartuje, kolejną – natychmiast po wylądowaniu – jeszcze zanim my sami będziemy mogli skorzystać z telefonu. Członkowie grupy rodzinnej zostaną poinformowani również w przypadku ewentualnego opóźniania.
Co więcej, oprócz automatycznych powiadomień ze strony KLM, każdy z członków grupy rodzinnej może zapytać linię o status lotu np. @KLM, gdzie jest samolot? Albo @KLM, gdzie jest Ania? Aby odpowiedzieć na pytania, KLM używa sztucznej inteligencji, dlatego należy je zadawać w języku angielskim, poprzedzając każde pytanie “@KLM”.
Korzystając z nowej usługi KLM, klienci zachowują pełną prywatność. KLM nie może odczytać żadnych wiadomości, które członkowie grupy rodzinnej wysyłają między sobą. Po wysłaniu ostatniego powiadomienia, że pasażer dotarł do miejsca docelowego, KLM opuszcza grupę na WhatsApp. Grupa pozostaje aktywna i jej członkowie mogą nadal z niej korzystać. Wszystkie wiadomości są chronione przez pełne szyfrowanie WhatsApp.
KLM jest pierwszą linią lotniczą oferującą usługi za pośrednictwem WhatsApp – nie tylko swoim pasażerom, ale również ich najbliższym.
Obecnie serwis jest dostępny w języku angielskim. Jeśli nowe udogodnienie spodoba się podróżnym – KLM rozszerzy usługę, oferując ją poprzez kolejne kanały w mediach społecznościowych.
POWIĄZANE WPISY
19 listopada 2024
Lotnisko Chopina: blisko 15 proc. wzrost liczby pasażerów w październiku
Lotnisko Chopina w Warszawie odnotowało znaczny wzrost liczby pasażerów w październiku.…
0 Komentarzy4 Minuty
19 listopada 2024
Costa Cruises prezentuje specjalne rejsy „Costa Voyages”
Costa Cruises zaprasza na rejsy „Costa Voyages Special Edition” na pokładzie statku Costa…
0 Komentarzy1 Minuty
19 listopada 2024
Ryanair połączy Bydgoszcz z Alicante
Ryanair uruchamia nowe połączenia z lotniska w Bydgoszczy. Od 31 marca 2025 roku…
0 Komentarzy1 Minuty
18 listopada 2024
Ryanair uruchamia rozkład lotów na lato 2025
15 listopada linie lotnicze Ryanair poinformowały o uruchomieniu rozkładu lotów na lato…
0 Komentarzy1 Minuta
14 listopada 2024
Ryanair połączy Katowice z Brukselą
Ryanair uruchomi nowe połączenie z katowickiego lotniska, od 1 kwietnia 2025 roku…
0 Komentarzy1 Minuty
12 listopada 2024
Ryanair uruchamia 48-godzinną promocję. Bilety tańsze o 15 proc.
Ryanair uruchomił dziś (12 listopada) popularną 48-godzinną promocję na zimowe podróże w…
0 Komentarzy1 Minuty
12 listopada 2024
Lotnisko w Jasionce odprawiło milionowego pasażera w 2024 roku
11 listopada lotnisko w podrzeszowskiej Jasionce odprawiło milionowego pasażera w 2024…
0 Komentarzy2 Minuty
12 listopada 2024
Air Baltic połączył Rzeszów z Rygą
Od 8 listopada 2024 roku z lotniska w podrzeszowskiej Jasionce można polecieć do Rygi.…
0 Komentarzy3 Minuty
8 listopada 2024
Polscy turyści polecieli do Bahrajnu. Exim Tours uruchomił rejsy z Katowic
Exim tours zabrał pasażerów na pierwszą podróż do Bahrajnu. Premierowy lot wystartował 1…
0 Komentarzy2 Minuty