KLM tworzy podcasty o podróżach
Linie lotnicze KLM wprowadziły na rynek kolejną nowość – platformę z podcastami podróżniczymi pod nazwą „The Journey”. KLM jest pierwszą linią lotniczą, która postanowiła tworzyć podcasty ukazujące potęgę podróżowania i inspirować do poznawania świata.
Nowopowstała platforma „The Journey” dostępna pod adresem podcast.klm.com aktualnie zawiera pierwszy podcast o Alasce oraz zapowiedzi kilku kolejnych audycji. Każdy odcinek będzie poświęcony jednej podróży. Klienci i fani KLM są zaproszeni do współuczestnictwa w tym projekcie i podzielenia się osobistymi historiami ze swoich podróży w formie podcastu. Od dziś, co dwa tygodnie będziemy mogli poznawać kolejne odcinki inspirujących audycji, których w sumie ma powstać sześć. Każda z nich, to prawdziwa historia, która zmieniła czyjeś życie.
Natasha van Roode, szef działu komunikacji marketingowej KLM, powiedziała: „Jesteśmy przekonani, że popularne obecnie podcasty to świetny pomysł, który marka może wykorzystać obok tradycyjnych kanałów komunikacji. Osobiste, prawdziwe doświadczenia z podróży mogą być na tyle wciągające, że pozwalają słuchaczom zainteresować się historią przez 30 do 40 minut. Tak długi kontakt z marką współtworzącą przekaz to duże osiągnięcie. Mamy nadzieję, że dzięki podcastom zainspirujemy klientów do podróży, w których czeka ich wiele niezwykłych doświadczeń.”
Jak to działa?
Podcast to rodzaj audycji internetowej, zazwyczaj publikowanej regularnie np. w odcinkach, w postaci przekazu audio lub video. Podcasty można odtwarzać w dowolnym miejscu i czasie. Te, tworzone przez KLM są dostępne na stronie „The Journey” pod adresem: podcast.klm.com. Co ważne mamy też do nich dostęp na naszym smartfonie, za pośrednictwem wszystkich głównych platform podcastowych:
– przez aplikację Spotify,
– przez alikację Podcast app, która jest stadardową aplikację na każdym iPhonie i iPadzie (do pobrania z App Store),
– przez Google Play,
Od maja b.r. pasażerowie KLM będą mogli także słuchać podcastów, korzystając z pokładowego systemu rozrywki (w menu „Muzyka”) na lotach międzykontynentalnych.
Zostań twórcą podcastu KLM!
KLM wciąż szuka specjalnej historii z podróży do ostatniego odcinka „The Journey”. Słuchacze są proszeni o nadsyłanie poprzez podcast.klm.com, swoich wyjątkowych doświadczeń z podróży i podzielenia się osobistymi historiami, które mają szansę zainspirować innych.
Komunikacja z duchem czasu
KLM-owi nie obce jest wykorzystanie nowoczesnych technologii w komunikacji ze swoimi klientami. Do tej pory linia stworzyła możliwość szybkiego kontaktu ze swoim działem obsługi klienta za pośrednictwem komunikatorów Messenger, WhatsApp, czy Twitter. O super jakość i rekordową szybkość obsługi dba też wirtualny pracownik KLM – robot BB („BiBi”). Z pomocą tego bazującego na sztucznej inteligencji czatbota możemy sprawnie zarezerwować bilet. Linia stale rozwija i inwestuje w innowacyjne formy komunikacji. Podcasty zyskują coraz większą popularność na całym świecie, a KLM jest znowu pierwszy, wykorzystując je i postrzegając jako wyjątkowy sposób nawiązywania kontaktu ze swoimi potencjalnymi klientami.
POWIĄZANE WPISY
21 stycznia 2025
Ryanair oferuje 20 mln miejsc z Polski w 2025 roku
Ryanair ogłosił rekordowy letni rozkład oferując ponad 20 mln miejsc na ponad 300 trasach…
0 Komentarzy2 Minuty
21 stycznia 2025
Ryanair połączy Katowice z Dubrownikiem
Ryanair uruchomi nowe połączenie z katowickiego lotniska – od 31 marca 2025 roku…
0 Komentarzy1 Minuty
20 stycznia 2025
PLL LOT wprowadzają nowe rozwiązania dla podróżnych
Polskie Linie Lotnicze LOT wprowadzają nowe udogodnienia, które ułatwią planowanie…
0 Komentarzy4 Minuty
20 stycznia 2025
Enter Air otwiera bazę techniczną w Katowice Airport
Enter Air Services, spółka zależna największego polskiego przewoźnika czarterowego,…
0 Komentarzy4 Minuty
20 stycznia 2025
Rekordowy rok na lotnisku w Jasionce. Ponad 1,1 mln pasażerów obsłużonych w 2024
Dokładnie 1 145 257 pasażerów obsłużyło w 2024 roku lotnisko w podrzeszowskiej Jasionce.…
0 Komentarzy2 Minuty
20 stycznia 2025
Podróżuj teraz, zapłać później. LOT wprowadza płatności odroczone z PayPo
Polskie Linie Lotnicze LOT rozpoczęły współpracę z PayPo. Od teraz podróżujący mogą…
0 Komentarzy3 Minuty
17 stycznia 2025
Wizz Air: 71 proc. pasażerów wierzy w potencjał SAF
Wizz Air, Airbus, a także Moeve i lotnisko Charleroi poinformowały o pomyślnym…
0 Komentarzy6 Minuty
16 stycznia 2025
Ryanair uruchamia loty z Lublina do Barcelony
Ryanair poinformował o letnim rozkładzie lotów na sezon 2025, obejmującym pięć kierunków,…
0 Komentarzy2 Minuty
16 stycznia 2025
Innowacyjna współpraca Coigdzie i Jakdojade. Nowe partnerstwo ułatwi planowanie czasu
Platforma Coigdzie.pl nawiązała strategiczną współpracę z Jakdojade. Dzięki temu…
0 Komentarzy3 Minuty