KLM uruchamia nową platformę
KLM Dream Catcher jest bardzo prosty w korzystaniu. Wystarczy na stronie klmdreamcatcher.com wpisać miasto, do którego się wybieramy i zaznaczyć w kalendarzu termin wyjazdu.
Linie lotnicze KLM uruchomiły nowe, inspirujące narzędzie, pomocne w planowaniu podróży – „KLM Dream Catcher”. Jest ono dostępne na stronie klmdreamcatcher.com i przetwarza tysiące rekomendacji dotyczących danego miejsca, zamieszczanych przez mieszkańców
i turystów na 12 największych platformach społecznościowych takich jak: Trip Advisor, Google, Wikipedia, Facebook czy YouTube. KLM jest pierwszą linią lotniczą na świecie, która skonsolidowała tak wiele serwisów turystycznych w jednym miejscu i udostępniła tego rodzaju rozwiązanie, łącząc dane z własną wyszukiwarką biletów.
KLM Dream Catcher jest bardzo prosty w korzystaniu. Wystarczy na stronie klmdreamcatcher.com wpisać miasto, do którego się wybieramy i zaznaczyć w kalendarzu termin wyjazdu. KLM Dream Catcher oprócz warunków pogodowych pokaże rekomendowane muzea, wydarzenia kulturalne, sklepy, restauracje, hotele i wiele innych ciekawostek dostępnych w danej lokalizacji. Po wybraniu najciekawszych (wystarczy swoje propozycje zaznaczyć żółtą gwiazdką) narzędzie utworzy spersonalizowaną mapę. Przy wybranych obiektach istnieje również możliwość dodania własnych sugestii, które Dream Catcher naniesie bezpośrednio na mapę. Na koniec pozostaje tylko wyszukać najtańszy lot KLM do celu naszej podróży. Gotowy plan wystarczy przenieść do smartfona, wydrukować lub udostępnić znajomym.
Chloe Marchand, Dyrektor Generalna Air France KLM w Polsce powiedziała: „KLM Dream Catcher jest wyjątkowy, ponieważ po raz pierwszy jesteśmy w stanie zaoferować naszym podróżnym całościowy i obiektywny obraz wybranej destynacji. Nie tylko oferujemy im przeloty, lecz również pomagamy przygotować się do podróży bardziej kompleksowo. Pasażerowie mogą od ręki przejrzeć listę najpopularniejszych atrakcji dostępnych w okolicy. W ten sposób inspirujemy i zachęcamy do podróżowania.”
Wysiłki i inwestycje KLM w rozwiązania wykorzystujące platformy społecznościowe zostały w tym roku docenione w ramach E-Commerce Excellence Awards. Holenderska linia otrzymała główną nagrodę w kategorii „Najlepsza Obsługa Klienta”. Doceniono fakt, że KLM wykorzystuje social media nie tylko do rozwiązywania problemów podróżnych, ale przede wszystkim do wsłuchiwania się w ich potrzeby.
POWIĄZANE WPISY
20 listopada 2024
Ryanair uruchamia promocje na Cyber Week 2024
Od 25 listopada do 2 grudnia Ryanair zaprasza na największą wyprzedaż roku w ramach Cyber…
0 Komentarzy1 Minuty
20 listopada 2024
Startuje nowe połączenie kolejowe z Pragi do Gdyni
Podczas konferencji „Polski Dzień Logistyki 2024” w Pradze ogłoszono uruchomienie Baltic…
0 Komentarzy3 Minuty
20 listopada 2024
Katowice Airport: Wizz Air uruchamia loty do Madrytu, Agadiru, Pizy i Kiszyniowa
Wizz Air ogłosił cztery nowe kierunki, które będzie realizował w 2025 roku z lotniska w…
0 Komentarzy2 Minuty
19 listopada 2024
Lotnisko Chopina: blisko 15 proc. wzrost liczby pasażerów w październiku
Lotnisko Chopina w Warszawie odnotowało znaczny wzrost liczby pasażerów w październiku.…
0 Komentarzy4 Minuty
19 listopada 2024
Costa Cruises prezentuje specjalne rejsy „Costa Voyages”
Costa Cruises zaprasza na rejsy „Costa Voyages Special Edition” na pokładzie statku Costa…
0 Komentarzy1 Minuty
19 listopada 2024
Ryanair połączy Bydgoszcz z Alicante
Ryanair uruchamia nowe połączenia z lotniska w Bydgoszczy. Od 31 marca 2025 roku…
0 Komentarzy1 Minuty
18 listopada 2024
Ryanair uruchamia rozkład lotów na lato 2025
15 listopada linie lotnicze Ryanair poinformowały o uruchomieniu rozkładu lotów na lato…
0 Komentarzy1 Minuta
14 listopada 2024
Ryanair połączy Katowice z Brukselą
Ryanair uruchomi nowe połączenie z katowickiego lotniska, od 1 kwietnia 2025 roku…
0 Komentarzy1 Minuty
12 listopada 2024
Ryanair uruchamia 48-godzinną promocję. Bilety tańsze o 15 proc.
Ryanair uruchomił dziś (12 listopada) popularną 48-godzinną promocję na zimowe podróże w…
0 Komentarzy1 Minuty