KLM wprowadza elastyczną politykę zwrotów

KLM umożliwia pasażerom ⦁całkowitą rezygnację z wyjazdu i zażądanie wymiany kuponu na gotówkę
Embraer w barwach KLM/fot. archiwum KLM

Od kilku dni obowiązuje nowa polityka dotycząca biletów KLM – wszystkie bilety z datą wylotu zaplanowaną do 31 marca 2021 włącznie podlegają na życzenie klienta bezpłatnej wymianie na kupon podróżny.

Pasażerowie mogą odwołać swoją podróż, przed jej rozpoczęciem, bez względu na powód, a kupon, który otrzymają w zamian – w razie niewykorzystania – podlega zwrotowi. Oznacza to, że linia daje klientom dwie opcje do wyboru:

• odroczenie podróży, poprzez wymianę kuponu na inny bilet w przyszłości lub
• całkowitą rezygnację z wyjazdu i zażądanie wymiany kuponu na gotówkę

Kupon podróżny można bezpłatnie wymienić na dowolny inny przelot, zmieniając datę podróży i/lub kierunek.* Pasażerowie mogą zamawiać kupony online poprzez stronę przewoźnika. Kupon otrzymują w wersji elektronicznej, e-mailem, po kilku tygodniach. Wnioski są rozpatrywane w kolejności zgodnej z datą pierwotnej daty podróży.

Boet Kreiken, wiceprezes wykonawczy KLM ds. doświadczenia klienta, powiedział: „„Zauważyliśmy, że wiele osób chce podróżować, ale waha się przed rezerwacją z powodu niepewności i stale zmieniających się obostrzeń w ruchu międzynarodowym. Rozumiemy sytuację, w której wszyscy się znaleźliśmy, dlatego postanowiliśmy zaoferować naszym klientom możliwie najbardziej elastyczne rozwiązanie, które jest przeznaczone nie tylko dla osób, które będą kupowały nasze przeloty, ale również dla tych pasażerów, którzy mają już zakupione wcześniej bilety lub posiadają kupony podróżne. Mamy nadzieję, że większa pewność i elastyczność uspokoją klientów, zachęcając ich do ponownej rezerwacji i lotu z KLM.”

KLM połączy Poznań z Amsterdamem

Adam Gąsior

Redaktor naczelny portalu branżowego WaszaTurystyka.pl


POWIĄZANE WPISY

Privacy Preference Center