Kobiece biura do obsługi podróży służbowych – jest marketingowy potencjał?
Czy w Polsce mamy kobiece biura do obsługi podróży służbowych? Czy taka specjalizacja ma marketingowy sens?
W obszarze turystyki rosną biura adresujące swoje produkty tylko do kobiet. Tzw. turystyka Women – only. Jak do tej pory w branży podroży służbowych żaden z podmiotów tak mocno nie akcentował swojej “kobiecej” oferty. Wydaje się iż w erze poszukiwania niszowych specjalizacji może to być ciekawa opcja. Poniżej kilka przykładów „kobiecych” biur do obsługi podróży służbowych które znakomicie radzą sobie na rynku.
Bissole – jeden z liderów na rynku podróży służbowych we Wrocławiu
Nowoczesne biuro podróży Bissole od lat specjalizuje się w obsłudze klientów biznesowych. W swojej ofercie ma jednak dużo więcej usług, w tym sprzedaż wakacyjną z ofertą stricte dla kobiet. Biuro znalazło się na naszej liście najciekawszych agentów do obsługi podróży służbowych małych i średnich firm.
Lista agentów obsługujących podróże służbowe – do kogo wysłać zaproszenie do współpracy
Zarządzane od lat przez kobiecą kadrę, jest w sposób szczególny uwrażliwione na potrzeby płci pięknej. W przeszłości biuro próbowało wielu aktywności by wyjść naprzeciw właśnie kobiecej klienteli. Prowadzono m.in. salon piękności, kawiarnie przy Operze Wrocławskiej czy wreszcie spotkania dla kobiet pod znakiem Urody i Zdrowia.
Z pewnością jest to biuro w segmencie obsługi podróż służbowych które najmocniej zapracowało na markę firmy przyjaznej płci pięknej.
VIP Travel z Warszawy
Kameralne warszawskie biuro podróży VIP Travel, jest niszowym graczem na rynku podróży służbowych. Prowadzone przez kobiety, utrzymało się na rynku dzięki renomie związanej z profesjonalną obsługą kasjerską. W przypadku tego biura inaczej niż w sytuacji Bissole oferta jest skierowana stricte do firm oczekujących pomocy w podróżach służbowych. Ograniczone do minimum koszty operacyjne pozwalają być bardzo konkurencyjnym na niełatwym rynku. Biuro sprzedaje też ofertę grupową.
Amin Travel – super spersonalizowana obsługa
Malutkie biuro , od lat wyspecjalizowane w obsłudze małych i średnich firm. Prowadzone w zasadzie przez jedna osobę / właścicielkę która dopilnuje każdej nawet najmniejszej sprawy. Biuro wciąż posiada pełne uprawnienia do wystawiania biletów lotniczych, sprawnie obsługuje też egzotyczne podróże wakacyjne. Głównie dzięki doświadczeniu zdobytemu w obsludze ruchu turystycznego w czasach gdy posiadało punkt stacjonarny.
DD Air Travel – siła w determinacji
Kolejne rodzinne/ kobiece biuro podróży. Wyspecjalizowane głównie w podróżach grupowych, ale nie tylko. Chętnie obsługuje też małe i średnie firmy. Znakiem rozpoznawczym tego biura jest 100% profesjonalizm i determinacja właścicielki. Potrzeba klienta i szybka odpowiedz na jego zapytanie są zapisane w DNA tego niewielkiego ale prężnego biura.
Czy kobiece biura podróży powinny mocniej akcentować swój „kobiecy” charakter ?
Jak wspomnieliśmy co ciekawe żadne z tych biur otwarcie nie definiuje siebie jako skierowanego głównie do kobiet. Być może w zdominowanym przez męskich decydentów świecie nie chcą zrażać do siebie potencjalnych klientów. Światowe trendy będą jednak wspierać takie niszowe specjalizacje. Kobiece biznesowe stowarzyszenia z pewnością są ciekawą bazą potencjalnych leadów i zapewnią bezpieczną egzystencje dostawcom. Tym bardziej iż w przypadku powyższych biur, głównie są to małe „nisko kosztowe” organizacje.
POWIĄZANE WPISY
21 listopada 2024
Joanna Wiśniewska nową dyrektorką sprzedaży i marketingu w Exim Tours
Biuro podróży Exim Tours ma nową dyrektorkę sprzedaży i marketingu. Od listopada funkcję…
0 Komentarzy1 Minuty
19 listopada 2024
Gotowy na Wakacje – technologiczny Skok w Przyszłość wielu biur podróży
W świecie, gdzie technologia nieustannie pędzi naprzód, firma Sykon znana z…
0 Komentarzy3 Minuty
19 listopada 2024
Raport GfK i eSky.pl: Polacy stawiają na Azję, Amerykę Północną i Afrykę
Coraz więcej Polaków wybiera podróże poza tradycyjnym sezonem turystycznym, doceniając…
0 Komentarzy6 Minuty
18 listopada 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych na lato 2025 z lekkim wzrostem
W ubiegłym tygodniu średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy4 Minuty
15 listopada 2024
Wakacje 2025: niższe ceny i wyższe zainteresowanie wczesnymi rezerwacjami
Zeszłoroczny wzrost wczesnych rezerwacji wakacyjnych przyniósł rekordowe zyski dla branży…
0 Komentarzy6 Minuty
15 listopada 2024
Langkawi czeka na Polaków. Itaka uruchomiła bezpośrednie czartery na egzotyczną wyspę
Pierwszy czarter Itaki na Langkawi, zrealizowany Dreamlinerem PLL LOT, zainaugurowano 28…
0 Komentarzy2 Minuty
14 listopada 2024
50 proc. więcej klientów i nowe kierunki w ofercie – biuro podróży Nekera planuje dynamiczny rozwój
Wzrost przychodów, nowe destynacje i innowacyjne usługi – biuro podróży Nekera świętuje…
0 Komentarzy3 Minuty
14 listopada 2024
Rainbow Tours S.A. umacnia swoją pozycję w Grecji. Nowy hotel White Olive z Aquaparkiem na Kos dołącza do oferty
13 listopada 2024 należąca do Rainbow Tours S.A. spółka White Olive A.E. zakupiła 100…
0 Komentarzy4 Minuty
13 listopada 2024
Sara Binmahfoodh: Chcemy zmienić postrzeganie Arabii Saudyjskiej. Najlepszym sposobem na to jest podróż
Arabia Saudyjska cieszy się coraz większym zainteresowaniem polskich turystów. Budzi…
0 Komentarzy9 Minuty
[…] zwiększoną aktywność mniejszych graczy. W reklamę inwestują m.in. Trivium , Stare Miasto czy Bissole. Wyniki sprzedaży jasno wskazują iż tego typu agenci mają się dużo lepiej od […]