Koleje Mazowieckie będą promować Mazowsze
Chcemy wspierać działania MROT i dać pasażerom naszych pociągów możliwość dowiedzenia się, do jakich atrakcyjnych obiektów na Mazowszu warto się wybrać – powiedział podczas konferencji prasowej Dariusz Grajda, członek zarządu i dyrektor handlowy Kolei Mazowieckich.
Dorota Zbińkowska, dyrektor biura Mazowieckiej Regionalnej Organizacji Turystycznej, podkreśliła: „Cieszymy się z tej współpracy, zwłaszcza, że Koleje Mazowieckie sa od czerwca członkiem MROT. Dzięki współpracy z Kolejami Mazowieckimi ziwększymy zasięg terytorialny naszej promocji. Na pokładach pociągów przewoźnika chcemy okazjonalnie udostępniać nasz magazyn turystyczny „Moda na Mazowsze”.
Dariusz Grajda powiedział: „Chcemy wspólnie z MROT obudować największe atrakcje turystyczne Mazowsza szlakami prowadzącymi do nich, informacjami o nich, o zniżkach, informacjami o miejscach, gdzie można zjeść i przenocować. Jesteśmy przewoźnikiem, który w 100 proc. należy do samorządu wojewódzkiego i działania promocyjne regionu są dla nas czymś naturalnym.
Mamy w swojej ofercie Bilet Turysty. Jest on ważny przez dziesięć dni, w tym czasie można wybrać dowolne trzy dni. Cena biletu to tylko 67 złotych. Bilet jest doskonałym ułatwieniem przy zwiedzaniu Mazowsza, naszymi pociągami można dojechać m.in. do Skierniewic, Kutna, Sierpca, Ostrołęki.”
Koleje Mazowieckie przewiozły w 2017 roku 62 mln pasażerów. Codziennie przewożą, 150 – 180 tys. osób. Firma zatrudnia prawie 3 tysiące osób i dysponuje rocznym budżetem w wysokości 800 mln zł.
Jak co roku Koleje Mazowieckie uruchomiły na wakacje połączenia „Słonecznego Pociągu”. Wyrusz on przed godziną siódmą rano z Warszawy i po pięciu godzinach i dwudziestu minutach dociera do Ustki. Bilet na tej trasie kosztuje jedynie 60 zł (studenci płacą 30 zł). W 2017 roku ze „Słonecznego Pociągu” skorzystało 115 tys. pasażerów a w ciągu 14 lat – ponad milion osób.
Dariusz Grajda podkreślił: „Wiele osób podróżujących tym pociągiem jedzie na krótkie wypady do miast położonych na trasie. Wysiadają w Ostrołęce, Małborku, kilka godzin zwiedzają i wracają. To świetny sposób na wycieczki typu „city break” do mniejszych miejscowości.”
POWIĄZANE WPISY
31 października 2024
Przerwa w czasie lotu w Warszawie? Poznaj atrakcje niedaleko Okęcia!
Warszawa to miasto, które warto poznać, nawet jeśli masz jedynie krótką przerwę między…
0 Komentarzy2 Minuty
24 października 2024
XV Forum Promocji Turystycznej: jak będzie wyglądała turystyka w Polsce za 30 lat?
Już tylko pięć dni dzieli nas od XV Forum Promocji Turystycznej. Jednym z punktów…
0 Komentarzy2 Minuty
21 października 2024
Jak skutecznie wytłumaczyć klientowi, że powinien kupić odpowiednie ubezpieczenie turystyczne?
Już 29 października 2024 r. podczas XV Forum Promocji Turystycznej odbędzie się dyskusja…
0 Komentarzy1 Minuty
18 października 2024
Miasto Stołeczne Warszawa − Partnerem XV Forum Promocji Turystycznej
Warszawa została oficjalnym Partnerem XV Forum Promocji Turystycznej, które odbędzie się…
0 Komentarzy2 Minuty
17 października 2024
Arche Fabryka Samolotów Mielno świętuje rok działalności
Na początku października Arche Fabryka Samolotów Mielno obchodził swoje pierwsze…
0 Komentarzy1 Minuty
17 października 2024
Turystyka dostępna dla osób z niepełnosprawnościami. Jak dostosować obiekty do potrzeb wszystkich?
Turystyka dostępna dla osób z niepełnosprawnościami to kolejny temat, który będzie…
0 Komentarzy2 Minuty
16 października 2024
O tym jak tworzyć kampanie, które przyciągają klientów porozmawiamy na XV Forum Promocji Turystycznej
Neuromarketing to metoda, która pozwala firmom lepiej zrozumieć decyzje konsumentów i…
0 Komentarzy2 Minuty
15 października 2024
Synergia kluczem do sukcesu. Jak Polska może zyskać na światowej mapie dzięki Convention Bureau?
W kontekście globalnej rywalizacji o uwagę turystów i organizatorów wydarzeń biznesowych,…
0 Komentarzy1 Minuty
14 października 2024
Pomorskie w gronie Partnerów XV Forum Promocji Turystycznej
XV Forum Promocji Turystycznej odbędzie się 29 października 2024 w Warszawie. Jednym z…
0 Komentarzy11 Minuty