Kolejkowo S.A. uruchomiło nową kampanią inwestycyjną. W planach Jelenia Góra i Warszawa
Kolejkowo ruszyło pełną parą z nową kampanią inwestycyjną. W siedem dni zebrało zapisy na wszystkie akcje emisji C, pozyskując 3,2 mln na budowę kolejnych wystaw stanowiących popularną atrakcję turystyczną. Te środki zapewnią Kolejkowo rozwój i ekspansję do największych miast w kraju oraz debiut na NewConnect pod koniec roku.
Wrocławską ekspozycję odwiedza ok. 230 tys. gości rocznie, a wystawę w Gliwicach ok. 120 tys. osób. Wszystko, dlatego że Kolejkowo żyje, czyli makiety stale wzbogacane są o nowe elementy, co sprawia, że co trzeci odwiedzający powraca do atrakcji. Wiosną tego roku w Jeleniej Górze, gdzie mieści się centrala firmy, otwarto Modelarnię, serce Kolejkowa, dzięki której może ono znacznie przyspieszyć rozbudowę obecnych wystaw i budowę nowych.
„Nasze wystawy cieszą się dużą popularnością. Codziennie pracujemy nad ekspozycjami, aby ciągle ożywiać nasze miniaturowe światy. Obecna emisja akcji ma na celu dalszy rozwój spółki, w tym otwarcie nowej wystawy w Warszawie. Szczerze mówić, nie zdążyliśmy nawet uruchomić szerszej kampanii informacyjnej. Akcje rozeszły się w 95 procentach wśród dotychczasowych inwestorów. To dla nas ogromny dowód zaufania oraz potwierdzenie przez inwestorów naszych dotychczasowych działań i kierunku rozwoju na przyszłość” – mówi Jakub Paczyński, prezes Kolejkowa.
Kolejkowo prowadzi prace projektowe nad kolejną inwestycją w Jeleniej Górze, zaplanowaną do otwarcia na maj 2026 roku. Kupiło działkę i zamierza stworzyć zewnętrzny park kolejkowy. Tego typu atrakcje są popularne w USA, Anglii czy w Niemczech, w Polsce rynek dopiero się rodzi, bo jest to nadal nisza.
Kolejkowo podpisało umowę najmu lokalu w centrum Warszawy, w atrakcyjnej turystycznej lokalizacji – okolicy Pałacu Kultury i Nauki z punktem widokowym odwiedzanym przez ponad 600 tys. osób rocznie. Otwarcie zaplanowane jest na grudzień tego roku.
„Na ok. 1,3 tys. m kw. powierzchni znajdzie się wystawa z m.in. co najmniej 5 tys. figurek ludzi i zwierząt. Podobnie jak we Wrocławiu i w Gliwicach skupimy się na regionalizacji. Mniej więcej dwie trzecie wystawy będą stanowiły miejsca w Warszawie: nie tylko popularne atrakcje, ale też np. Praga z jej charakterystyczną zabudową i podwórkami. Będą jeździły miniaturowe pociągi, a po Wiśle będzie pływał statek” – wylicza Jakub Paczyński.
„Na pozostałej jednej trzeciej powierzchni zaprezentujemy inne miejscowości z Mazowsza, a także polskie góry. Serca odwiedzających chcemy też podbić mappingiem 3D” – dodaje.
Kolejkowo szacuje, że wystawę w Warszawie odwiedzi ok. 200 tys. osób, a docelowo będzie 350-400 tys. rocznie w ciągu trzech lat. Po przygotowaniu makiet dla Warszawy jest plan ekspresowego przejścia do ekspansji na Trójmiasto.
POWIĄZANE WPISY
17 stycznia 2025
Aleksandra Prędka nową dyrektorką regionalną IGHP w woj. łódzkim
Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego ma nową przedstawicielkę w centralnej Polsce.…
0 Komentarzy2 Minuty
17 stycznia 2025
13. Dzień Turystyki bez Barier 5 marca na ITB
5 marca 2025 roku w City Cube na terenie Targów Berlińskich (Messe Berlin) odbędzie się…
0 Komentarzy2 Minuty
15 stycznia 2025
Jan Wróblewski odznaczony za zasługi dla polskiej turystyki
Podczas Balu Hotelarza 11 stycznia 2025 r. organizowanego przez Fundację Polskie Hotele…
0 Komentarzy1 Minuty
15 stycznia 2025
Lodowi rzeźbiarze będą rywalizować na Hrebienku
Najlepsi lodowi rzeźbiarze spotkają się w Tatrach Wysokich. W weekend 18–19 stycznia 2025…
0 Komentarzy2 Minuty
15 stycznia 2025
Tribe debiutuje w Polsce. Trwa nabór do zespołu nowego hotelu
Tribe designerska i lifestylowa marka hotelarska grupy Accor przygotowuje swój debiut w…
0 Komentarzy1 Minuty
14 stycznia 2025
Travelist.pl: grudzień rekordowym miesiącem rezerwacji
Koniec roku sprzyjał planowaniu, w tym także podróży. Jak pokazują dane portalu…
0 Komentarzy3 Minuty
14 stycznia 2025
1000 lat tradycji w jednym miejscu. Gniezno zaprasza turystów na obchody jubileuszu
W roku 2025 obchodzimy 1000. rocznicę koronacji Bolesława Chrobrego i Mieszka II na…
0 Komentarzy6 Minuty
2 stycznia 2025
Patryk Niewiadomski nowym dyrektorem sprzedaży i rozwoju w Anex Tour
Od stycznia do zespołu Anex Tour dołączył Patryk Niewiadomski. Dyrektor z długoletnim…
0 Komentarzy2 Minuty
31 grudnia 2024
Gniezno stawia na HerStory. Pierwsza żeńska figura na Trakcie Królewskim
Pierwsza żeńska figura została odsłonięta w wigilijny poranek na Trakcie Królewskim w…
0 Komentarzy1 Minuty