Kolejne kraje zainteresowane polskim rynkiem MICE
Do Warszawy ponownie przyjechali usługodawcy branży MICE z różnych krajów świata. Letnia edycja konferencji Meet The Bidder przyciągnęła nowe kategorie firm zainteresowane polskim rynkiem, wystawców z nowych krajów. Wystawcy chwalą sprawną organizację wydarzenia, a także barometr SOIT, który został im zaprezentowany przed workshopem.
Meet The Bidder, którego letnia edycja odbywa się 5 czerwca w warszawskim hotelu Novotel Centrum, to tym razem 30 stolików wystawców i partnerów, którzy prezentują ofertę polskim agencjom incentive. Wystawcy przyjechali z krajów takich jak: Bali, Indonezja, ZEA, Jamajka, Węgry, Hiszpania, Portugalia, Wielka Brytania i Irlandia, Gruzja, Armenia, Azerbejdżan, Tajlandia, Wietnam, Filipiny, Mjanma, Mauritius, USA, Malediwy, Sri Lanka, Singapur i innych. W wydarzeniu biorą udział przedstawiciele linii lotniczych oraz dostawcy rozwiązań IT dla branży MICE.
Nowe kraje, nowe kategorie firm
„To cenne, że przyjeżdżają do nas nie tylko przedsiębiorcy z kolejnych krajów, ale również to, że mamy coraz to nowe kategorie wystawców. Swoją ofertę prezentują już nie tylko DMC, organizacje turystyczne, ale też firmy dostarczające rozwiązania IT, cruise, business Ravel services, linie lotnicze” – podkreśla Katarzyna Kałuża, dyrektorka Travel Biddera, organizatora wydarzenia.
„Po raz pierwszy biorę udział w tym wydarzeniu i jak na razie jestem zadowolony. To bardzo intensywny dzień i dużo spotkań, ale tego właśnie oczekiwałem. Nasza firma dopiero 2,5 roku temu weszła na rynek europejski, potrzebujemy więc takich właśnie okazji, by dotrzeć do organizatorów incentive” – mówi Andras Viktor Nagy z Associated Luxury Hotels International, sieci ok. 250 hoteli wyspecjalizowanych w obsłudze klienta MICE.
Kontrahenci doceniają wiedzę o rynku
„Chcemy zwiększyć naszą obecność w Polsce, to rosnący rynek, a my nie mamy zbyt wielu klientów z tego kraju. Poszukujemy kontrahentów, którzy chcą wysyłać grupy do Hiszpanii, dlatego jestem zadowolony z przyjazdu na to wydarzenie. Bardzo cenny był też raport o polskim rynku zaprezentowany dziś rano. Dał mi obraz tego, co się dzieje w polskiej branży, jakie są trendy, podpowiedział jak trafić do potencjalnych partnerów” – stwierdził Unai Auzmendi, dyrektor zarządzający Neokoncepts, DCM z siedzibą w Barcelonie i Marbelli.
Mowa o barometrze SOIT, który został zaprezentowany gościom wydarzenia w skróconej, dostosowanej do zagranicznego odbiorcy wersji. To pierwsze tego typu badanie na temat polskiego rynku incentive, skierowane do zagranicznego odbiorcy. SOIT jest partnerem merytorycznym konferencji.
Szkolenia i rozmowy o pracę
Wśród wystawców Meet The Bidder znaleźli się także przedsiębiorcy z Polski, członkowie SITE Poland, który jest partnerem wydarzenia. Zgromadzeni w specjalne strefie SITE Market mają szansę spotkać się z przedstawicielami agencji i zaprezentować swoją ofertę. Odwiedzający mają też okazję dowiedzieć się więcej o działalności SITE Poland. Strefę SITE Market mogą także odwiedzać piloci zainteresowani współpracą z organizatorami wyjazdów.
Po raz kolejny do współpracy przy Meet The Bidder zaproszono firmę KadryTurystyki.pl, która zorganizowała warsztat pod patronatem SITE Poland. Szkolenie zatytułowane „Incentive Booster: Psychologiczne mechanizmy zarządzania grupą incentive” skierowane jest do pilotów i do koordynatorów wyjazdów.
Podczas tej edycji targów Meet The Bidder wraz z „2B” Kołem Naukowym Turystyki Biznesowej Grupy Uczelni Vistula organizatorzy będą obchodzą Global Exhibition Day, który w tym roku przypada właśnie 5 czerwca.
POWIĄZANE WPISY
23 grudnia 2024
Właściciel Wakacje.pl przejmuje Travelplanet.pl. Wirtualna Polska zostanie właścicielem Invia Group za 239,7 mln euro
Wirtualna Polska Holding podpisała ramową umowę zakupu 100 proc. akcji Invia Group do…
0 Komentarzy6 Minuty
20 grudnia 2024
NKAR Travel & Tours ze Sri Lanki dołącza do Polhotrep
Polhotrep Travel Representation, firma specjalizująca się w reprezentacji DMC na polskim…
0 Komentarzy1 Minuty
19 grudnia 2024
Tydzień w Kolumbii z Rainbow do zdobycia podczas licytacji na IV Gali Waszej Turystyki
Już 10 stycznia 2025 roku w warszawskim Hotelu Renaissance odbędzie się IV Gala Waszej…
0 Komentarzy1 Minuty
17 grudnia 2024
Nekera otworzyła sezon narciarski. Ponad 200 uczestników na „Ski Opening” w Dolomitach
Podczas „Ski Opening z Nekera” ponad 200 klientów i agentów świętowało zimowy początek na…
0 Komentarzy3 Minuty
13 grudnia 2024
Gotowy na Wakacje – łatwy i szybki kontakt z klientem
Szkolenia będą podzielone na dwie grupy: dla firm posiadających system rezerwacyjny…
0 Komentarzy2 Minuty
9 grudnia 2024
Wakacje.pl: pierwszy milion klientów w jednym roku
Po raz pierwszy w historii Wakacje.pl przekroczyły barierę miliona obsłużonych klientów w…
0 Komentarzy1 Minuta
4 grudnia 2024
Łotewska gwarancja Join Up zaakceptowana. „To precedens, potencjalne problemy dla rynku i dla klientów”
Urząd Marszałkowski województwa mazowieckiego umorzył postępowanie w sprawie wykreślenia…
0 Komentarzy30 Minuty
4 grudnia 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych naprzemiennie rosną i maleją
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy4 Minuty
2 grudnia 2024
Zmiany w sieci sprzedaży Itaki. Kacper Haluch dyrektorem, Michał Henicz jego zastępcą
Od 1 listopada 2024 roku Kacper Haluch objął stanowisko dyrektora sieci sprzedaży Itaki,…
0 Komentarzy1 Minuta