Kolejny etap promocji LOT-u

Rozpoczął się drugi etap kampanii LOT-u pod hasłem „Bądź naszym Gościem”. Jej elementem są dwa nowe spoty prezentujące rozwój siatki połączeń oraz komfort i wygodę podróżowania nowoczesnymi samolotami LOT-u: B737 MAX 8 i B787 Dreamliner.

Ideą kampanii jest zaprezentowanie gościnności, z której Polacy słyną na świecie. Pasażer to dla LOT-u Gość, który w czasie podróży powinien czuć się jak w domu. Spot w 15-sekundowej wersji emitowany jest w telewizji i Internecie, w tym w mediach społecznościowych.

Adrian Kubicki z LOT-u powiedział: „Jako przewoźnik chcemy komunikować się z obecnymi i przyszłymi pasażerami, pokazując swój konsekwentnie udoskonalany produkt i atrakcyjną usługę. Zapraszamy na pokłady naszych nowoczesnych, komfortowych samolotów.
Z myślą o naszych pasażerach stale poszerzamy ofertę połączeń, oferując dziś ponad 90 bezpośrednich tras. Dla pasażerów przygotowaliśmy wszystko co najlepsze. Za przebieg lotu i bezpieczeństwo odpowiadają nasi piloci: najlepsi na rynku i należący do czołówki światowego lotnictwa. Chcielibyśmy, żeby pasażer wiedział, że powierza swoją podróż w ręce doświadczonych i profesjonalnych osób.”

W tym samym czasie LOT zainaugurował analogiczne kampanie na kolejnych rynkach: na Węgrzech, Ukrainie, w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie.

Spot można oglądać tutaj:https://www.youtube.com/watch?v=XKjr2Pp9jAA&feature=youtu.be