Kompas Global – nowy touroperator wchodzi na polski rynek turystyczny

Kompas Global, międzynarodowy touroperator założony w 2005 roku w Kazachstanie, ogłosił swój debiut na polskim rynku turystycznym. Posiadając ponad 19 lat doświadczenia na arenie międzynarodowej, firma obecnie współpracuje z ponad 10 tys. agentami na całym świecie, obsługując rocznie 400 tys. turystów z dziewięciu różnych rynków.

W Polsce, Kompas Global planuje dostosować swoją ofertę do specyficznych wymagań lokalnych konsumentów.

„Mieliśmy wiele opcji do wyboru przy starcie naszej oferty, jednak zdecydowaliśmy się na te destynacje, ponieważ mają najlepszą synergię między naszymi silnymi stronami a potrzebami polskiego rynku” – wyjaśnia Ivan Danilkevich, prezes polskiej spółki.

Na początek, touroperator skupi się na popularnych w Polsce kierunkach takich jak Turcja, Dubaj, Tajlandia i Egipt. Kompas Global zapowiada sukcesywne rozszerzanie swojej oferty o kolejne kierunki z regionu Morza Śródziemnego oraz inne egzotyczne lokalizacje. Większość programu lotniczego zostanie zrealizowana na samolotach Polskich Linii Lotniczych LOT we współpracy z innymi touroperatorami.

„Jesteśmy touroperatorem charterowym, dlatego oczywiście na to lato mamy wykupione bloki miejsc do naszych europejskich destynacji” – komentuje Vitaly, dyrektor rozwoju.

Na każdej ze swoich destynacji touroperator będzie miał około 50 hoteli.

„W swoim produkcie skupiamy się przede wszystkim na znanych na polskim rynku hotelach cztero- i pięciogwiazdkowych w formule all Inclusive” – dodaje Andrzej Kurkliński, dyrektor produktu.

Skupimy się na jakości i obsłudze klienta

Pierwsze rejsy ruszą z Warszawy i Katowic w czerwcu, kierując turystów do Turcji.

„W tym sezonie nie skupiamy się na obsłużeniu jak największej liczby turystów, naszym głównym celem jest zapewnienie jakości tej obsługi zarówno agentom, jak i klientom” – podkreśla Georgios Vafidis, executive advisor.

Firma planuje również zbudować swoją sieć sprzedaży wśród agentów turystycznych, oferując atrakcyjne warunki współpracy oraz publikując swoją ofertę w znanych agentom systemach MerlinX oraz Blue Vendo.

W Polsce, Kompas zatrudnia obecnie 12 specjalistów z doświadczeniem w branży turystycznej. Ten dedykowany zespół ma za zadanie obsłużyć zaplanowane 6 tys. klientów w sezonie 2024, zapewniając im najwyższy poziom usług. Kompas Tour Poland, korzystając również z wsparcia zasobów centrali, zobowiązuje się do indywidualnego podejścia do każdego agenta. Firma wprowadza nowoczesne rozwiązania CRM, które umożliwią szybkie i efektywne zarządzanie nadchodzącymi zapytaniami, podnosząc tym samym standardy obsługi agencyjnej na wyjątkowo wysoki poziom.

Sprzedaż oferty startuje już dziś – 13 maja.

Weronika Szabelewska

Zastępczyni Redaktorki Naczelnej


POWIĄZANE WPISY

Privacy Preference Center