Konkurs „Kadry z Polski” 2018 rozstrzygnięty
Znamy już laureatów drugiej edycji organizowanego przez redakcję WaszaTurystyka.pl konkursu „Kadry z Polski”, w którym wyłoniono najlepsze turystyczne spoty promocyjne. Nagrody wręczono podczas IV Forum Promocji Turystycznej, które odbyło się 24 października w Warszawie.
Celem konkursu jest wspieranie inicjatyw promocyjnych, które wyróżniają się jakością techniczną, zachęcają do odwiedzenia danego miejsca czy regionu, mają atrakcyjną formę i klarowną treść. W ocenie brano pod uwagę pomysłowość, innowacyjność oraz jakość przekazywanych treści.
Jakość wykonania i autentyczny przekaz
W tym roku kapituła zauważyła znaczną poprawę jakości technicznej zgłaszanych materiałów, często jednak forma dominowała nad treścią. Po długich i zaciętych obradach jurorzy zdecydowali się docenić nie tylko te produkcje, które przodowały pod względem wykonania, ale również te, które opowiadają jakąś historię, informują o mniej znanych atrakcjach, zostały wykonane z pasją i zaangażowaniem.
W tym roku jury doceniło walory techniczne i promocyjne filmu zgłoszonego przez Grecką Narodową Organizację Turystyczną. Z wielkim żalem nie mogło przyznać mu nagrody, ponieważ wykraczał poza ramy naszego konkursu, który nazywa się jednak „Kadry z Polski”. Organizatorzy konkursu mają nadzieję, że Grecy wezmą udział w konkursie również w przyszłym roku, kiedy to z pewnością pojawi się kategoria obejmująca filmy zagraniczne.
Partnerami konkursu byli: księgarnie podróżnicze ArtTravel.pl, Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego, Agencja PR Art-Media, Agencja Informacyjna, Hotel Gordon, Polonus oraz Sun & Snow.
Fundatorami nagród byli: Agencja PR Art-Media, księgarnie podróżnicze ArtTravel.pl, IGHP, narodowy przewoźnik autokarowy Polonus oraz Apartamenty Sun & Snow. Laureaci otrzymali mapy – zdrapki Polskie góry, zestawy książek, vouchery na przejazd autobusem Polonus w dwie strony dla dwóch osób oraz vouchery na noclegi w apartamentach Sun & Snow dla dwóch osób oraz noclegi w hotelach zrzeszonych w Izbie Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego.
W skład kapituły konkursu weszli: Arkadiusz Bińczyk – wiceprezes zarządu Agencji PR Art-Media, Juliusz Bolek – wykładowca Wyższej Szkoły Promocji, Mediów i Show Businessu, Tomasz Brzozowski – prezes Impresja PR, wydawca Kurier365.pl, BiznesCiti, Adam Gąsior – redaktor naczelny portalu branżowego WaszaTurystyka.pl i Marcin Mączyński – sekretarz generalny Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego.
W kategorii „Mój region najpiękniejszy”:
I miejsce zajął film „Kielce Turystyka pozytywnych emocji”, zgłoszony przez Wydział Kultury, Sportu i Promocji Miasta Urzędu Miasta Kielce. Nagrodę odebrał Piotr Głowacki.
II miejsce zajął film „Beskidy”, nadesłany przez Śląską Organizację Turystyczną
Nagrodę odebrał Grzegorz Chmielewski, wiceprezes ŚOT.
III miejce zajął film „Uniejów i okolice – z lotu ptaka i nie tylko”, zgłoszony przez firmę TravelPhoto. Nagrodę odebrał Krzysztof Kobus.
Kapituła konkursu postanowiła przyznać wyróżnienie w kategorii „Mój region najpiękniejszy” filmowi „Naturalnie Piękne Górzno” zgłoszonemu przez LOT Pojezierze Brodnickie, wyprodukowanemu przez Stowarzyszenie na Rzecz Rozwoju Miasta i Gminy Górzno.
Nagrodę specjalną za promowanie wartości z zakresu Społecznej Odpowiedzialności Biznesu wręczyła Urszula Jóźwiak, prezes Fundacji im. Księcia Biskupa Warmińskiego Ignacego Krasickiego, wydawca portalu RaportCSR.pl. Nagrodę odebrał Dariusz Pudełko.
W kategorii „Smaczek regionu”:
I miejsce zajął film „Boże Ciało w gminie Ujazd – Dywany kwiatowe”, zgłoszony przez Aleksandra Kramarza. Nagrodę odebrał autor.
II miejsce zajął „Discover Warsaw”, nadesłany przez Warszawską Organizację Turystyczną. Nagrodę odebrała Barbara Tutak.
III miejsce zajął film „Sezon Lublin”, nadesłany przez Wydział Sportu i Turystyki Urzędu Miasta Lublin. Nagrodę odebrała Iwona Haponiuk.
POWIĄZANE WPISY
31 października 2024
Przerwa w czasie lotu w Warszawie? Poznaj atrakcje niedaleko Okęcia!
Warszawa to miasto, które warto poznać, nawet jeśli masz jedynie krótką przerwę między…
0 Komentarzy2 Minuty
24 października 2024
XV Forum Promocji Turystycznej: jak będzie wyglądała turystyka w Polsce za 30 lat?
Już tylko pięć dni dzieli nas od XV Forum Promocji Turystycznej. Jednym z punktów…
0 Komentarzy2 Minuty
21 października 2024
Jak skutecznie wytłumaczyć klientowi, że powinien kupić odpowiednie ubezpieczenie turystyczne?
Już 29 października 2024 r. podczas XV Forum Promocji Turystycznej odbędzie się dyskusja…
0 Komentarzy1 Minuty
18 października 2024
Miasto Stołeczne Warszawa − Partnerem XV Forum Promocji Turystycznej
Warszawa została oficjalnym Partnerem XV Forum Promocji Turystycznej, które odbędzie się…
0 Komentarzy2 Minuty
17 października 2024
Arche Fabryka Samolotów Mielno świętuje rok działalności
Na początku października Arche Fabryka Samolotów Mielno obchodził swoje pierwsze…
0 Komentarzy1 Minuty
17 października 2024
Turystyka dostępna dla osób z niepełnosprawnościami. Jak dostosować obiekty do potrzeb wszystkich?
Turystyka dostępna dla osób z niepełnosprawnościami to kolejny temat, który będzie…
0 Komentarzy2 Minuty
16 października 2024
O tym jak tworzyć kampanie, które przyciągają klientów porozmawiamy na XV Forum Promocji Turystycznej
Neuromarketing to metoda, która pozwala firmom lepiej zrozumieć decyzje konsumentów i…
0 Komentarzy2 Minuty
15 października 2024
Synergia kluczem do sukcesu. Jak Polska może zyskać na światowej mapie dzięki Convention Bureau?
W kontekście globalnej rywalizacji o uwagę turystów i organizatorów wydarzeń biznesowych,…
0 Komentarzy1 Minuty
14 października 2024
Pomorskie w gronie Partnerów XV Forum Promocji Turystycznej
XV Forum Promocji Turystycznej odbędzie się 29 października 2024 w Warszawie. Jednym z…
0 Komentarzy11 Minuty