Korea Południowa z wyspą Jeju – oferta dla koneserów od LogosTour
LogosTour od lat przyzwyczaił klientów do najwyższego standardu świadczonych przez siebie usług. Południowokoreańska oferta przygotowana na 2022 rok, oferuje bardzo bogaty program z noclegami 4/5 * hotelach. Dwunastodniowy pobyt zawiera kilka prawdziwych smaczków. Jego kwintesencją są odwiedziny na niesamowitej wyspie Jeju.
Dwa terminy – z pewnością dojdą jeszcze nowe programy
Na ten moment biuro zaplanowało dwa terminy wyjazdów dla programu “Korea Południowa dla koneserów (z wyspą Jeju)”. Jeden z nich w maju, a drugi we wrześniu. Obydwa w jednakowej cenie. Biuro zapowiada jednak pojawianie się kolejnych programów w najbliższym czasie.
Widać, że ciekawość tej destynacji stale rośnie, a bezpośrednie rejsy LOTu z Warszawy tylko wzmacniają ten trend. Zresztą warto podkreślić, że biuro zwraca szczególną uwagę na dobór partnerów lotniczych, nie znajdziemy w jego katalogu przypadkowych i cechujących się słabą reputacją linii lotniczych.
W programie obok klasyki znajdziemy kilka prawdziwych smaczków
Bogaty program zaoferowany przez LogosTour musi naturalnie zawierać wszystkie żelazne punkty do zobaczenia w Korei Południowej. Mamy więc poza stolicą, okolice Busan z jego słynnym targiem rybnym i plażami, mamy też Suwon z twierdzą czy Seorak z granitowymi wzgórzami.
To, co wyróżnia produkt LogosTouru to kilka punktów które trudno znaleźć w ofercie konkurencji. Przede wszystkim herbaciane królestwo Boseong. Ten region słynie w Korei Południowej z uprawy herbaty, jest też popularną scenerią reklam i spotów telewizyjnych. Lokalna kuchnia słynie zaś z herbacianych wariacji, można tu spróbować herbacianych lodów.
Drugim wyjątkowym miejscem jest Daegu, to z kolei królestwo ziół. Z najbardziej poszukiwanymi tymi z dodatkiem korzenia żeń-szenia. Na miejscu znajdziemy też wspaniały kompleks świątynny z VIII wieku. Na koniec wisienka na torcie, czyli Jeju, z jej pięknymi wulkanicznymi krajobrazami. Prawdziwa koreańska perełka.
LogosTour to tradycyjnie najwyższe jakości hotele w wyjątkowych miejscach
Jak już wspominaliśmy LogosTour słynnie z oferowania usług najwyższej jakości, oczkiem w głowie tego biura są hotele, 4 i 5 gwiazdkowe. Co ważne biuro wyszukuje też dla nas wyjątkowe noclegowe lokalizacje. Nie inaczej jest w przypadku koreańskiej oferty.
Szczególnie warto zwrócić uwagę na umiejscowienie hotelu w górskiej miejscowości Seorak, ma on nam pozwolić na wspaniałą kontemplacje zarówno zachodu, jak i wschodu słońca. Równie spektakularna lokalizacja czeka na nas w Gyeongju w tym przypadku będziemy nocować w hotelu usytuowanym nad samym jeziorem.
Poza super hotelami na klientów LogosTouru czekają też doskonale wyselekcjonowane restauracje, gdzie spróbujemy m.in. owoców morza (na wyspie Jeju). Cały pobyt sklamruje kolacja pożegnalna z prawdziwym królewskim menu w Seulu.
LogosTour od lat trzyma najwyższy poziom, ma też grono wiernych i lojalnych klientów, którzy zwiedzają z nim cały świat. Z pewnością tak przedstawiona Korea sprzeda się doskonale.
Czekamy na kolejne oryginalne programy, które zapowiada biuro, trzeba jednak przyznać, iż “Korea Południowa dla koneserów” wysoko zawiesza poprzeczkę. Więcej o programie LogosTour do Korei na stronie biura, znajdziemy tam też kilka ciekawy informacji o kulturze i specyfice tej gwałtownie rosnącej na popularności destynacji.
POWIĄZANE WPISY
14 listopada 2024
Odkryj uroki Korei Południowej. Co warto zobaczyć w Incheon i Gangwon?
Korea Południowa to kraj, który łączy nowoczesność z głęboką historią, oferując zarówno…
0 Komentarzy4 Minuty
13 listopada 2024
Sara Binmahfoodh: Chcemy zmienić postrzeganie Arabii Saudyjskiej. Najlepszym sposobem na to jest podróż
Arabia Saudyjska cieszy się coraz większym zainteresowaniem polskich turystów. Budzi…
0 Komentarzy9 Minuty
7 listopada 2024
Dlaczego warto kupić technologię Huawei w Black Friday?
Dowiedz się, dlaczego technologia Huawei to najlepszy wybór na zakupy w Black Friday.…
0 Komentarzy6 Minuty
6 listopada 2024
Niemiecka Centrala Turystyki uruchamia interaktywną platformę dla branży turystycznej
Niemiecka Centrala Turystyki (DZT) odświeża swój format warsztatów turystyki przyjazdowej…
0 Komentarzy3 Minuty
31 października 2024
(R)ewolucja w turystyce dzieje się teraz. Obyśmy jej nie przegapili. [XV Forum Promocji Turystycznej]
Zmiany na rynku turystycznym, rewolucja technologiczna, nowa strategia rozwoju - to…
0 Komentarzy22 Minuty
24 października 2024
Promocja Polski przez sport. POT i PZT podpisują umowę o współpracy
Polska Organizacja Turystyczna (POT) oraz Polski Związek Tenisowy (PZT) ogłosiły…
0 Komentarzy2 Minuty
23 października 2024
DZT wprowadza AI-Influencerkę do promocji turystyki
Niemiecka Centrala Turystyki (DZT) uruchamia swój pierwszy projekt AI-Influencer,…
0 Komentarzy4 Minuty
18 października 2024
W sobotę 19 października rusza Królewski Ogród Światła w Wilanowie
Już po raz trzynasty Królewski Ogród Światła w Wilanowie otworzy swoje bramy dla…
0 Komentarzy2 Minuty
18 października 2024
Polska na targach IMEX America 2024: nowe kontakty i rosnąca pozycja w branży MICE
Targi IMEX America – jedno z ważniejszych wydarzeń dla branży spotkań i eventów na…
0 Komentarzy4 Minuty