Korea Południowa z turystyczną ofertą dla każdego – wchodzą nowi gracze z atrakcyjnymi produktami
Od kompaktowych objazdówek po luksusowe wyjazdy szyte na miarę – polscy touroperatorzy przygotowali wyjazdy do Korei Południowej, kraju, którego turystyczne otwarcie ma wkrótce nastąpić. Można wybrać się do Korei w małych grupach z orientalistami, prawdziwa rewolucja nadchodzi jednak w zakresie produktu pop kulturowego (K-Pop) dla młodzieży i studentów.
Rosnąca od kilku lat popularność Korei nie umknęła uwadze touroperatorów. Najwięksi wyspecjalizowani w azjatyckiej ofercie gracze stale pracują nad atrakcyjnym kształtem ofert. W popularnym segmencie wyjazdów objazdowych prym wiodą Rainbow i Ecco Holiday. Od tych graczy możemy się spodziewać bardzo solidnych ofert w atrakcyjnej cenie.
Duzi touroperatorzy z mocną masową ofertą do Korei
Oferty wyjazdów na 2022 rok znajdziemy dziś w cenach poniżej 6000 złotych, wliczając w to nie najtańsze przecież bilety lotnicze. Siłą wymienionych operatorów jest mocna pozycja negocjacyjna. Z racji na wieloletnie kontakty i dostarczane kontrahentom wolumeny mogą zaoferować bardzo dobrą relację jakości do ceny.
Koreańskie objazdówki od Rainbow i Ecco to doskonały sposób, by spróbować Korei. Mogą być wabikiem, który zachęci nas do skosztowania jeszcze więcej.
O rynek wyjazdów objazdowych starają się walczyć też mniejsi operatorzy. Nową ofertę do Korei przygotowało bardzo solidne biuro Trade&Travel (Konsorcjum polskich biur podróży). Także warszawska Sigma ma w zanadrzu krótki koreański program. Widać ewidentnie, że popularność tego kierunku w Polsce zachęca kolejnych operatorów do oferowania go na turystycznym rynku
Luksus i podróże szyte na miarę
Segment wycieczek z wyższej półki rośnie w Polsce znacznie ponad rynek, najwięksi gracze tego rynku nie ustają w rekrutacji pracowników. Także tutaj oferta koreańska jest mocno obecna.
Do bardzo wysokiego standardu usług przyzwyczaił swoich klientów od lat LogosTour, jego program “Korea dla koneserów” to prawdziwa kwintesencja wysokiego standardu z bardzo atrakcyjnym programem zwiedzania: perełką jest w nim wyspa Jeju.
Na ezoteryczne akcenty podczas koreańskiej wycieczki postawiło inne biuro z wyższego segmentu rynku, mianowicie Opal Travel. Poznanie tradycji buddyjskich, zen i medytacji jest bardzo ciekawym pomysłem na uatrakcyjnienie koreańskiego programu.
Najwyższy poziom luksusu w wydaniu koreańskim chce zaś swoim klientom pokazać TravelStories. To kompaktowe biuro znane jest na rynku z oferowania najwyższej klasy wyselekcjonowanych hoteli i wysokiego poziomu obsługi, jakiego trudno szukać gdzieś indziej. Godny przedstawiciel tego, co najlepsze w segmencie Luxury FIT.
A może podróże z orientalistami w małych grupach
Na rynku nie może też zabraknąć oferty od prawdziwych pasjonatów / znawców destynacji. Takie niewielkie, najczęściej rodzinne biura, mają grono swoich zagorzałych fanów. Szczególnie gdy interesujemy się najwyższym poziomem oferty wyjazdów do Afryki, Australii czy Azji. Także do Korei możemy wybrać się z tego rodzaju specjalistami.
Przykładem oferty przygotowanej przez orientalistów, jest ta od Ex Lux Oriente. W jej ramach możemy spróbować dotknąć prawdziwej duszy Korei. Z pewnością, wrócimy po więcej. Wielkim atutem tego typu ofert jest podróżowanie w bardzie niewielkich czy nawet małych grupach.
Orientaliści udzielają się jednak w tworzeniu produktu turystycznego nie tylko dla rynku niszowego/wysokopłatnego. Będą oni też z pewnością motorem zmian na rynku produktu dla młodzieży, obserwują bowiem z bliska wzrost popularności tego kierunku wśród młodego pokolenia.
Oferta dla młodzieży i studentów podbije rynek, myślą o niej też więksi gracze
Azja bije wszelkie rekordy popularności wśród młodzieży i studentów. Trwający od kilku lat trend wydaje się wcale nie zwalniać. Dostrzegają go również eksperci spoza turystyki. Korea jest jednym z głównych beneficjentów tej tendencji. Zaczyna się to też mocno przekładać na produkt turystyczny, oferta dla młodzieży może być znakiem rozpoznawczym Korei w przyszłych sezonach.
Uważni obserwatorzy tych tendencji zaczęli oferować produkt dla młodzieży już kilka lat temu. Doskonałym przykładem jest tu biuro podróży Orion z Warszawy. Jego popkulturowe azjatyckie produkty zaczynały się od oferty wyjazdów krajowych, teraz biuro ma w ofercie już kilka programów do Japonii i Korei, które pragnie dalej rozwijać.
Biuro współpracuje z orientalistami, którzy pieczołowicie dbają o unikalność koreańskich programów operatora.
Młodzieżowa oferta do Korei zaczyna kusić też większych graczy, takie zainteresowanie sygnalizuje m.in. Ecco Holiday i już wkrótce możemy się spodziewać mocniejszego wejścia touroperatora na ten rynek. Siła negocjacyjna Ecco może pomóc zbudować bardzo konkurencyjny cenowo produkt. Jeden z liderów rynku wyjazdów studenckich, nowoczesne biuro Student Travel, też coraz mocniej zaczyna zerkać na rynek wyjazdów egzotycznych.
W okresie przed-pandemicznym zarządzający biurem byli na turystycznych targach w Korei i ten kierunek bardzo ich zainteresował. Już wkrótce powinno się to przełożyć na konkrety, w postaci ciekawych koreańskich programów.
Już dziś możemy przebierać w ofercie turystycznej do Korei, każdy znajdzie coś odpowiadającego jego preferencjom, mamy też do wyboru różne opcje cenowe. Od tych budżetowych do luksusowych, bardzo drogich wyjazdów. Popularność Korei będzie z pewnością w najbliższych latach mocno rosła, przyczyni się do tego atrakcyjność koreańskiej pop-kultury ale też kolejne inwestycje koreańskie w Polsce.
Koreańskie firmy będą z pewnością wspierały promocje lokalnej kultury i tradycji, zachęcając zarówno swoich polskich pracowników, kontrahentów, jak i klientów do wizyty w tym arcyciekawym kraju.
Warto nadmienić, że do Seulu można polecieć z dziewięciu polskich lotnisk bezpośrednio z PLL LOT.
POWIĄZANE WPISY
31 października 2024
Esky.pl: Malta najchętniej wybierana na listopadowe city breaki
Malta stała się najpopularniejszym kierunkiem listopadowych city breaków, wyprzedzając…
0 Komentarzy2 Minuty
31 października 2024
(R)ewolucja w turystyce dzieje się teraz. Obyśmy jej nie przegapili. [XV Forum Promocji Turystycznej]
Zmiany na rynku turystycznym, rewolucja technologiczna, nowa strategia rozwoju - to…
0 Komentarzy22 Minuty
31 października 2024
Itaka nagradza medalistów olimpijskich bonami wakacyjnymi
Biuro podróży Itaka nagrodziło polskich medalistów i ich trenerów za sukcesy osiągnięte…
0 Komentarzy1 Minuta
30 października 2024
Itaka podsumowuje sezon 2023/2024 i prezentuje ofertę lato 2025
Itaka podsumowała sezon 2023/2024 i zaprezentowała plany na Lato 2025 podczas cyklu…
0 Komentarzy5 Minuty
27 października 2024
Lato 2025 – ceny na wyjazdy w sierpniu dalej spadają
Analiza Instytutu Badań Rynku Turystycznego TravelDATA wskazuje, że w ubiegłym tygodniu…
0 Komentarzy1 Minuty
25 października 2024
OSAT zaprezentował agentom egzotyczną ofertę Mauritiusa
Ogólnopolskie Stowarzyszenie Agentów Turystycznych (OSAT) wraz z Mauritius Tourism (MTPA)…
0 Komentarzy2 Minuty
25 października 2024
Ecco Travel organizuje study tour do Chin. Agenci przygotowują się na rosnące zainteresowanie kierunkiem
Ecco Travel organizuje pierwszy, po dłuższej przerwie polski study tour do Chin, który…
0 Komentarzy1 Minuty
24 października 2024
Polacy na zimowe wakacje wybierają egzotyczne kraje. Na czele Indie, Kolumbia i Filipiny
Coraz więcej Polaków decyduje się na egzotyczne wakacje zimą, a liczba podróżujących…
0 Komentarzy1 Minuty
22 października 2024
Brytyjski regulator zatwierdza sprzedaż Thomasa Cooka grupie eSky. Firma spodziewa się miliarda zł ze sprzedaży pakietów w 2025 roku
Na początku października transakcję zakupu Thomasa Cooka przez eSky od chińskiego…
0 Komentarzy4 Minuty