Kraków Airport Hotel ma szefową marketingu
Monika Wilk dołączyła do zespołu balickiego hotelu Hilton Garden Inn Kraków Airport i zajęła nowo utworzone stanowisko specjalisty ds. marketingu. Do jej obowiązków będzie należało kreowanie strategii marketingowej hotelu i spółki Kraków Airport Hotel.
Monika Wilk jest absolwentką ekonomii na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie, posiada także prestiżowy certyfikat Diploma in Professional Marketing przyznawany przez brytyjski Chartered Institute of Marketing (CIM). Swoje doświadczenie zawodowe zdobywała wcześniej między innymi jako koordynator ds. marketingu w BP Europa SE/ Oddział Polska, gdzie była odpowiedzialna za tworzenie oraz realizację planów i budżetów marketingowych, zarządzanie projektami na terenie całej Polski, zarządzanie stroną internetową, współpracę z licznymi podwykonawcami, organizację konferencji, spotkań biznesowych i wyjazdów typu Incentive. Pracowała także jako specjalista ds. promocji w Nowy Styl Group czy regionalny koordynator ds. marketingu w BOŚ Banku. Prowadziła ponadto liczne projekty w ramach własnej działalności – m.in. była organizatorką konferencji coachingowej Digital Age Coaching dla Wyższej Szkoły Europejskiej im. Ks. J. Tischnera w Krakowie, podczas której odpowiadała za kompleksową organizację wydarzenia, sprzedaż oraz działania promocyjne.
Nowa specjalistka ds. marketingu będzie odpowiedzialna za wszystkie działania marketingowe, zarówno spółki, jak i należącego do niej obiektu – hotelu Hilton Garden Inn Kraków Airport – w tym za: współtworzenie strategii marketingowej spółki, projekty specjalne, wsparcie sprzedaży oraz działania wizerunkowe i komunikacyjne.
Hotel Hilton Garden Inn Kraków Airport, znajduje się tuż przy lotnisku Balice, 12 km od historycznej części miasta. W obiekcie mieści się 155 komfortowo urządzonych pokoi. Z myślą o turystach biznesowych przygotowano części wspólne, dziewięć sal konferencyjnych, jedną salę posiedzeń oraz całodobowe centrum biznesowe.
POWIĄZANE WPISY
14 listopada 2024
Arche otwiera nowy hotel w XIX-wiecznym klasztorze we Wrocławiu
Rusza kolejny, dwudziesty pierwszy obiekt Arche — największej w kraju sieci hotelowej z…
0 Komentarzy4 Minuty
14 listopada 2024
IGHP: stabilny październik w hotelach
Wyniki października w hotelach okazały się podobne do wrześniowych, głównie dzięki…
0 Komentarzy4 Minuty
7 listopada 2024
Sieć Mercure otworzyła pierwszy hotel w Bułgarii
Mercure, marka hotelowa grupy Accor, otworzyła pierwszy obiekt w Bułgarii – Mercure Sofia…
0 Komentarzy1 Minuty
4 listopada 2024
Sieć a&o Hostels otworzyła pierwszy hostel w Belgii
Europejska sieć hosteli a&o Hostels otworzyła pierwszy obiekt w Belgii – a&o Antwerpen…
0 Komentarzy1 Minuty
30 października 2024
Accor z przychodem 1,4 mld euro w III kwartale 2024
Grupa Accor zamknęła trzeci kwartał 2024 z przychodami wynoszącymi 1,434 mld euro, co…
0 Komentarzy1 Minuty
28 października 2024
B&B Hotels redukuje emisję CO2 i walczy z marnowaniem żywności
Sieć B&B Hotels opublikowała raport za 2023 rok, w którym podsumowuje swoje działania na…
0 Komentarzy4 Minuty
25 października 2024
Travelist.pl: listopadowe wyjazdy zyskują na popularności. Polacy wybierają góry i morze
Od kilku lat koniec wakacji nie oznacza końca sezonu urlopowego. Wzrost liczby rezerwacji…
0 Komentarzy3 Minuty
25 października 2024
Marriott International wprowadza program Connect Responsibly. Marka stawia na zrównoważony rozwój w organizacji spotkań
Marriott International ogłosił wprowadzenie programu Connect Responsibly, który ma na…
0 Komentarzy3 Minuty
22 października 2024
Nocowanie.pl: Zakopane, Karpacz i Gdańsk – najpopularniejsze na listopadowe i świąteczne wyjazdy
Polacy coraz chętniej spędzają długie weekendy, święta i sylwestra poza domem. Z danych…
0 Komentarzy5 Minuty