Kreskówkowy biznes w turystyce
Oceanic Group, firma specjalizująca się w rejsach turystycznych w regionie Azji i Pacyfiku, nawiązała współpracę z Turnerem, medialnym gigantem stojącym za Cartoon Network. Wspólnie oferują rejsy w towarzystwie bohaterów kreskówek – statkiem Cartoon Network Wave.
Cartoon Network Wave wypłynie w swój dziewiczy rejs z portu w Singapurze pod koniec tego roku. Jedenastopokładowy, mogący pomieścić aż dwa tysiące gości statek będzie prawdziwym rajem dla fanów kreskówek. Pasażerowie będą mogli dołączyć do bohaterów swoich ulubionych seriali Cartoon Network.
W rejs bajkowym statkiem
Cartoon Network „patronuje” już wielu restauracjom, parkom rozrywki, parkom wodnym, a nawet samolotom i pociągom. To jednak jego debiut w dziedzinie rejsów wycieczkowych. Na pokładzie będzie dostępnych wiele atrakcji inspirowanych najpopularniejszymi serialami stacji, takimi jak „Pora na przygodę”, „Ben 10”, „Atomówki” czy „Między nami, misiami”. Cartoon Network Wave zostanie zadokowany w Singapore Cruise Centre, skąd wypłynie do trzynastu popularnych lokacji w regionie Azji i Pacyfiku, takich jak Malezja, Tajlandia, Chiny, Tajwan, Korea Południowa, Australia i Japonia. Terminarz rejsów zostanie ogłoszony w ciągu najbliższych miesięcy.
Morski dom dla animowanych postaci
„Turner zawsze poszukuje nowych sposobów na „ożywienie” naszych bohaterów. Cartoon Network Wave będzie ich domem na morzu. Statek daje nam możliwość zaoferowania fanom zupełnie nowego, unikalnego rodzaju atrakcji. Bardzo cieszy nas to, że wspólnie z Oceanic Group robimy coś po raz pierwszy w historii” – mówi Ricky Ow, prezes Turner Asia Pacific.
Wkrótce zostaną uruchomione oficjalne kanały Cartoon Network Wave na Facebooku i Instagramie, gdzie będzie można śledzić najnowsze informacje o rejsie.
Turner International odpowiada za takie czołowe marki jak CNN, TNT, Cartoon Network i TCM, jak również inne kanały oraz działalność nadawcy w Ameryce Łacińskiej, Europie, na Bliskim Wschodzie, Afryce i regionie Azji i Pacyfiku. Współpracuje komercyjnie z różnymi partnerami przy przedsięwzięciach z dziedziny mediów; działa w porozumieniu z Warner Bros. i HBO, by zwiększyć globalny zasięg Time Warner. Turner odpowiada za 40 marek telewizyjnych nadawanych jako 175 kanałów, w 33 językach w ponad 200 krajach. Turner International jest spółką zależną Turner, części koncernu Time Warner.
POWIĄZANE WPISY
15 listopada 2024
Rekordowe targi WTM w Londynie. Ponad 4 tys. wystawców z całego świata
W dniach 5-7 listopada 2024 roku londyńskie hale ExCeL gościły największe w historii…
0 Komentarzy2 Minuty
28 października 2024
Dubaj szykuje się na zakupowe szaleństwo
Rozrywka na żywo, koncerty gwiazd, wyjątkowe oferty i zakupowe szaleństwo w czystej…
0 Komentarzy1 Minuty
23 października 2024
Saksonia zaprasza na jarmarki bożonarodzeniowe
Saksończycy od wieków słyną z kultywowania tradycji bożonarodzeniowych. Nie bez kozery…
0 Komentarzy5 Minuty
16 października 2024
„Najlepszym środkiem promocji Korei Południowej jest K-pop”
Zwiększenie liczby polskich turystów do 30 tys. rocznie – taki cel stawia przed sobą…
0 Komentarzy4 Minuty
9 października 2024
Rekordowy wzrost zainteresowania Austrią wśród polskich turystów
0 Komentarzy3 Minuty
4 października 2024
Tabarka – w poszukiwaniu prawdziwej Tunezji
Położona tuż przy granicy z Algierią Tabarka zachwyca plażami i świetnymi warunkami do…
0 Komentarzy5 Minuty
3 października 2024
Hiszpańskie nowości Rainbow: Costa Blanca i Costa Dorada
Na lato 2025 Rainbow przygotował kilka nowych kierunków w sprawdzonych już przez Polaków…
0 Komentarzy8 Minuty
26 września 2024
Malta – raj dla wielbicieli historii, sportów wodnych i plażowania
Wśród kierunków oferowanych przez Rainbow na sezon letni 2025 wyróżnia się Malta –…
0 Komentarzy5 Minuty
25 września 2024
Ibiza – nowość w ofercie Rainbow na lato 2025
Małe zatoczki otoczone z turkusową wodą i stromymi klifami, niekończące się imprezowe…
0 Komentarzy6 Minuty