Las Vegas powraca! The Strip znów błyszczy kolorowymi światłami

© Las Vegas News Bureau
© Las Vegas News Bureau

Las Vegas wraca na turystyczną mapę USA.  Dodaje nowe atrakcje i liczy na turystów z Polski i Europy Centralnej. Pomogą nowe loty.

Las Vegas świętuje powrót rozrywki na żywo i otwiera się na 100 proc.

Od 1 czerwca Clark County, który obejmuje obszar metropolitalny Las Vegas, powrócił do wytycznych sprzed pandemii. Usunięto wszelkie ograniczenia związane z limitami narzuconymi przez Covid-19.

„Las Vegas to miasto zbudowane na gościnności i rozrywce. Cieszymy się że możemy znowu powitać gości z całego kraju” – powiedziała Kate Wik, dyrektor ds. marketingu LVCVA.

W tej chwili  większość turystów zagranicznych nie może wjeżdżać do USA. Las Vegas czeka i jest gotowe na przyjęcie turystów z Europy, gdy tylko rząd USA zniesie ograniczenia w podróżowaniu.

Każdego roku Las Vegas prezentuje swoim gościom z całego świata ekscytujące nowości. Fantastycznie wyreżyserowane pokazy i koncerty ze światowej sławy supergwiazdami. Eleganckie hotele i najnowsze trendy kulinarne są tak samo częścią Las Vegas, jak błyszczące światła The Strip.

Nowy kurort The Strip otwarty dla publiczności

Resorts World Las Vegas, długo oczekiwany nowy kurort na The Strip, ( nieruchomość o wartości 4,3 miliarda dolarów) oficjalnie otworzył się dla publiczności 24 czerwca.

Resorts World ma 3500 pokoi i apartamentów pod trzema markami Hilton (w tym Conrad i Crockfords). Dysponuje ponad 40 restauracjami i barami; oraz teatrem na 5000 miejsc.

W Zouk Nightclub zagrają DJ-e Zedd i Tiesto, zaś Celine Dion, Kate Perry, Carrie Underwood i Luke Bryan podpisali kontrakty jako rezydenci.

Resorts World Las Vegas ogłosił, że zadebiutuje tu jako pierwszy i jedyny sklep typu pop-up Kardashian Kloset, internetowej witrynie sprzedaży detalicznej Kardashian-Jenner. Popularny sklep internetowy oferuje artykuły z osobistych szaf rodzinnych i oferuje szeroką gamę markowych ubrań, od sportowych po wieczorowe, a także buty, akcesoria i biżuterię. Będzie to pierwsza fizyczna lokalizacja Kardashians Kloset i będzie oferować jedyne w swoim rodzaju przedmioty niedostępne online.

Bryan Adams debiutuje w Wynn Las Vegas

Zdobywca nagrody Grammy, piosenkarz i autor tekstów, Bryan Adams, zadebiutuje w Wynn Las Vegas tej jesieni. Wchodząc na scenę w Encore Theatre podczas swojej jedynej trasy koncertowej w Stanach Zjednoczonych. Adams zaprezentuje swoje słynne utwory podczas sześciu koncertów, które odbędą się od 10 do 20 listopada 2021 roku. Adams, okrzyknięty jednym z najbardziej ekscytujących muzyków grających na żywo, bawi publiczność juz od ponad czterech dekad.

Pokazy Cirque du Soleil wracają na The Strip

Cirque du Soleil Entertainment Group potwierdził długo oczekiwany powrót przedstawień. Po ogłoszeniu ponownego otwarcia dwóch najbardziej znanych pokazów w Las Vegas, „O” i „Mystère”. Cirque du Soleil  z radością potwierdza, że The Beatles LOVE, dzieło i koprodukcja Cirque du Soleil z Apple Corps Ltd., powróci na scenę The Mirage 26 sierpnia 2021 roku.

Michael Jackson One, autorstwa Cirque du Soleil we współpracy z Estate of Michael Jackson, powróci do Mandalay Bay Resort&Casino 19 sierpnia 2021 roku.

CirNowe połączenia lotnicze przybliża Las Vegas Polsce

Nie będzie wzrostu międzynarodowej turystyki do Las Vegas bez dobrych połączeń lotniczych. Już w epoce przed pandemicznej szereg linii ogłaszało plany połączeń do pobliskiego Los Angeles. Latać do Kalifornii zaczął m.in LOT.

Obecnie linie lotnicze powoli wznawiają loty na zachodnie wybrzeże, informował o  tym m.in SAS.

Samo Las Vegas też doczekało się dobrych informacji. Grupa Lufthansa a dokładniej Eurowing Discover zapowiedziało bowiem szereg nowych lotów długodystansowych, wśród nich jest m.in połączenie z Monachium do Las Vegas. Ma ono wystartować na wiosnę 2022 roku. Polskie lotniska są doskonale skomunikowane z Monachium, powinno się więc to przełożyć na równie dobry rozkład do Vegas.

Eurowings włącza się do walki o egzotyczne kierunki. Baza w Berlinie

Las Vegas Convention jest jednym z podmiotów, który z atencją obserwują polski rynek. Wspominaliśmy o tym w naszej relacji z targów Brand USA. Powinno się to wkrótce przełożyć na konkretne działania skierowane do agentów na rynku polskim. Dobrze że Polska została zauważona, z pewnością oferta Las Vegas może zainteresować branżę MICE w naszym kraju.

Brand USA – super trendy turystycznego rynku za oceanem pokazano dziennikarzom