Lidl promuje polskie morze zimą

archiwum

Najnowsza akcja promocyjna Lidla Podróże zawiera oferty polskich nadmorskich kurortów. Agent liczy na to, że przyciągnie klientów na turnusy zaczynające się od lutego.

W ubiegłym roku Lidl rozpoczął na polskim rynku działalność jako agent turystyczny. Pod marką Lidl Podróże sprzedawane są krótkoterminowe oferty na wyjazdy zagraniczne, ale też i polskie. Wchodząc na rynek Lidl zapowiadał, że zamierza postawić mocno na promocję polskich ofert. 

Kurorty dają zimowe ceny

Jedną z pierwszych akcji promocyjnych koncentruje wokół polskich kurortów nad Bałtykiem, proponując pobyty w cztero- i pięciogwiazdkowych hotelach poza sezonem. Ceny za siedmiodniowy pobyt zaczynają się od 799 zł za jedną osobę. Akcja Lidla dotyczy 40 hoteli położonych m.in. w: Kołobrzegu, Świnoujściu i Międzyzdrojach.

Morze nie tylko latem

Lidl Podróże obstawia, że Bałtyk jest dla turystów atrakcyjny nie tylko latem. „Bliska odległość, atrakcyjne oferty, smaczna kuchnia, nowoczesne hotele – to tylko niektóre z zalet wyjazdu nad polskie morze. Coraz częściej wybieramy Bałtyk jako kierunek podróży na długi urlop lub majówkę.” – czytamy w komunikacie prasowym. Nie bez znaczenia pozostają też obniżone przez hotelarzy ceny.

Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl, w której skład wchodzą niezależne spółki prowadzące aktywną działalność na terenie całej Europy. Obecnie w krajach Europy istnieje około 10.000 sklepów tej marki, a w Polsce ponad 600.