Linie Emirates wzmacniają globalne zespoły handlowe

 

Emirates, fot. materiały prasowe
Emirates, fot. materiały prasowe

Linie lotnicze Emirates wzmacniają swoje globalne zespoły handlowe, aby sprostać nadchodzącym wyzwaniom związanym z kolejną fazą rozwoju i ekspansji. Nowa struktura organizacyjna, której wdrożenie planowane jest na 1 listopada, ma na celu poprawę efektywności działań oraz wzmocnienie relacji z kluczowymi partnerami i klientami na całym świecie.

W ramach tych zmian firma wprowadziła kilka nowych stanowisk na kluczowych rynkach, w tym na Bliskim Wschodzie i w Afryce, a także przeprowadziła awanse wewnętrzne m.in. Thierry’ego Aucoca i Adila Al Ghaitha. Na czele zespołu i nowej struktury nadal będzie stał Nabil Sultan, wiceprezes Emirates ds. sprzedaży pasażerskiej i zarządzania krajami. W całej organizacji w lipcu stanowiska objęło m.in. siedmiu obywateli ZEA, a w lutym grupa awansowała 19 kierowników, w tym ośmiu obywateli ZEA i sześć kobiet. Kadra kierownicza i zespoły Emirates ds. operacji komercyjnych zarządzają kluczowymi relacjami z klientami, partnerami i interesariuszami. Do ich zadań należy realizacja celów w zakresie przychodów i pełnienie funkcji ambasadorów przewoźnika w siatce obejmującej 138 kierunków w 80 krajach.