Linie Malaysia Airlines skorzystają z rozwiązań Amadeusa
Dzięki nowemu rozwiązaniu do sprzedaży usług dodatkowych (merchandising) wykorzystującemu technologię firmy Amadeus, pasażerowie Malaysia Airlines szybciej zarezerwują bilety, a przewoźnik lepiej wyeksponuje usługi dodatkowe i zapewni wyższą jakość obsługi.
Systemy rezerwacji Amadeus wykorzystujące internet i urządzenia mobilne dodatkowo usprawnią obsługę klientów Malaysia Airlines. Dla podróżujących oznacza to łatwiejszy i bardziej spersonalizowany sposób obsługi, a dla linii lotniczych — nowe możliwości uzyskiwania przychodów.
Peter Bellew, dyrektor generalny i dyrektor zarządzający grupy Malaysia Airlines Berhad, powiedział: „Chcemy w znaczący sposób ułatwić klientom rezerwację biletów oraz zapewnić im atrakcyjne ceny na całym świecie. Amadeus to bardzo nowoczesny system umożliwiający rezerwację biletów w prosty i szybki sposób, pozwalający naszym klientom bardzo łatwo zdobyć bilety na niedrogie połączenia. Firma Amadeus zapewnia niezwykle wygodny sposób rezerwacji biletów przez Internet i najnowocześniejsze aplikacje mobilne spełniające indywidualne wymagania. Dzięki temu pasażerowie mogą łatwiej i z większą elastycznością dokonywać rezerwacji biletów i opłat za nadbagaż, zamawiać posiłki i zarządzać punktami lojalnościowymi — a wszystko to za jednym kliknięciem.”
Na mocy umowy linie lotnicze Malaysia Airlines wdrożą również kompleksowy system do obsługi pasażerów Altéa firmy Amadeus. Służy on do sprawnego zarządzania wszystkimi najważniejszymi procesami związanymi z obsługą podróżnych, takimi jak: rezerwacja biletów, zarządzanie obłożeniem samolotów i kontrola odlotów. System Altéa jest preferowaną platformą informatyczną, powszechnie stosowaną przez przewoźników lotniczych na całym świecie. Dzięki niemu linie Malaysia Airlines odniosą korzyści ze ściślejszej integracji ze współpracującymi liniami lotniczymi.
Biura podróży, które wdrożą system Amadeus, również na tym skorzystają. W momencie, gdy pracownik biura podróży używającego systemu Amadeus dokonuje rezerwacji biletu w liniach lotniczych z systemem Altéa, zarówno biuro podróży, jak i linie posługują się tym samym numerem rezerwacji i mają ten sam widok danych dotyczących przelotu pasażera (dane PNR). Biura podróży podłączone do systemu Amadeus widzą na bieżąco aktualizacje danych PNR (i odwrotnie), co zmniejsza możliwość popełnienia błędów i pozwala biurom zapewnić swoim klientom wyższą jakość usług.
POWIĄZANE WPISY
2 stycznia 2025
Coral Travel zakontraktował na lato i zimę miejsca w Enter Air za 564,6 mln zł
Enter Air i Coral Travel Poland zawarły umowę dotyczącą usług czarterowych w sezonie lato…
0 Komentarzy2 Minuty
31 grudnia 2024
PLL LOT otworzyły nowy salonik biznesowy na lotnisku w Chicago
19 grudnia Polskie Linie Lotnicze LOT otworzyły nowy salonik biznesowy na międzynarodowym…
0 Komentarzy2 Minuty
31 grudnia 2024
Ryanair zyska 29 nowych samolotów i 2 tys. miejsc pracy w 2025
Ryanair potwierdził odbiór dostawy do 29 nowych samolotów Boeing 737 w 2025 r. Inwestycja…
0 Komentarzy1 Minuty
30 grudnia 2024
Lotnisko Chopina w Warszawie: modernizacja zapewni przepustowość dla 30 mln pasażerów
Dzięki planowanej modernizacji i zwiększeniu przepustowości w 2029 roku Lotnisko Chopina…
0 Komentarzy3 Minuty
30 grudnia 2024
Katowice Airport: bezpośrednie loty do La Romany w Dominikanie już wystartowały
W sobotę 28 grudnia 2024 roku z Katowice Airport odbył się pierwszy lot czarterowy do…
0 Komentarzy2 Minuty
20 grudnia 2024
Lotnisko Rzeszów-Jasionka zainwestuje ponad 50 mln zł w infrastrukturę i technologie
Port Lotniczy Rzeszów-Jasionka pozyskał ponad 31 mln zł dofinansowania z funduszy…
0 Komentarzy2 Minuty
20 grudnia 2024
PPL i POT będą wspólnie promować polską kulturę i turystykę
PPLS.A. i POT podpisały porozumienie o wspólnej promocji Polski na arenie…
0 Komentarzy3 Minuty
20 grudnia 2024
Grupa eSky prezentuje aplikację eSky 3.0. Personalizowane oferty i elastyczne wyszukiwanie w jednym miejscu
Grupa eSky zaprezentowała zaktualizowaną wersję swojej aplikacji mobilnej eSky 3.0…
0 Komentarzy1 Minuty
18 grudnia 2024
Wizz Air rozszerza siatkę połączeń z Warszawy. Cztery nowe trasy w 2025 roku
Wizz Air ogłosił dalszy rozwój swojej bazy na warszawskim lotnisku Chopina. W czerwcu…
0 Komentarzy2 Minuty