Linie South African Airways skorzystają z usług Travelport
Firma Travelport poinformowała o zawarciu ważnego kontraktu, na mocy którego Południowoafrykańskie linie lotnicze SAA (South African Airways) staną się pierwszym afrykańskim przewoźnikiem korzystającym z technologii Rich Content and Branding firmy Travelport.
Technologia Rich Content and Branding, która znajduje się obecnie w końcowej fazie testów i ma być jeszcze w tym roku wdrożona na komputerach biur podróży z logo Travelport Smartpoint, umożliwia włączenie do procedury rezerwacji dodatkowych treści, takich jak zdjęcia, grafika i rozszerzone opisy. W związku z tym klienci mają więcej informacji i mogą łatwiej podejmować decyzje w takich kwestiach jak rodzaj kabiny i siedzenia, posiłki, możliwości przewozu bagażu czy elastyczne opcje zmiany rezerwacji.
Rozwiązanie spotkało się z poparciem i zainteresowaniem linii lotniczych, z których ponad 60 podpisało już kontrakt na tę technologię, w tym tacy czołowi przewoźnicy jak Delta, Ryanair, British Airways, Iberia, easyJet, Hainan Airlines i United Airlines.
Sylvain Bosc, dyrektor handlowy South African Airways powiedział: „Cały czas rozwijamy naszą dynamiczną ofertę dostosowaną do coraz bardziej wyrafinowanych potrzeb pasażerów i dlatego jesteśmy bardzo zadowoleni, że technologia prezentacji produktów udostępniana przez Travelport ułatwia nam wyróżnienie się na tle konkurencji. Zamierzamy nadal udoskonalać naszą obsługę klientów oraz biur podróży z wykorzystaniem rozwiązań firmy Travelport”.
Will Owen Hughes, dyrektor ds. obsługi linii lotniczych na region Afryki, Bliskiego Wschodu i Azji Południowej w firmie Travelport, ocenił: „Podpisanie kontraktu na technologię Rich Content and Branding z największym przewoźnikiem lotniczym w RPA ma dla nas istotne znaczenie. Z niecierpliwością oczekujemy tego wdrożenia, które nastąpi w najbliższych miesiącach. Branża turystyczna w Afryce wciąż się rozwija i jesteśmy przekonani, że udostępnienie naszej wiodącej w branży technologii prezentacji produktów zostanie dobrze ocenione przez biura podróży”.
POWIĄZANE WPISY
21 stycznia 2025
Ryanair oferuje 20 mln miejsc z Polski w 2025 roku
Ryanair ogłosił rekordowy letni rozkład oferując ponad 20 mln miejsc na ponad 300 trasach…
0 Komentarzy2 Minuty
21 stycznia 2025
Ryanair połączy Katowice z Dubrownikiem
Ryanair uruchomi nowe połączenie z katowickiego lotniska – od 31 marca 2025 roku…
0 Komentarzy1 Minuty
20 stycznia 2025
PLL LOT wprowadzają nowe rozwiązania dla podróżnych
Polskie Linie Lotnicze LOT wprowadzają nowe udogodnienia, które ułatwią planowanie…
0 Komentarzy4 Minuty
20 stycznia 2025
Enter Air otwiera bazę techniczną w Katowice Airport
Enter Air Services, spółka zależna największego polskiego przewoźnika czarterowego,…
0 Komentarzy4 Minuty
20 stycznia 2025
Rekordowy rok na lotnisku w Jasionce. Ponad 1,1 mln pasażerów obsłużonych w 2024
Dokładnie 1 145 257 pasażerów obsłużyło w 2024 roku lotnisko w podrzeszowskiej Jasionce.…
0 Komentarzy2 Minuty
20 stycznia 2025
Podróżuj teraz, zapłać później. LOT wprowadza płatności odroczone z PayPo
Polskie Linie Lotnicze LOT rozpoczęły współpracę z PayPo. Od teraz podróżujący mogą…
0 Komentarzy3 Minuty
17 stycznia 2025
Wizz Air: 71 proc. pasażerów wierzy w potencjał SAF
Wizz Air, Airbus, a także Moeve i lotnisko Charleroi poinformowały o pomyślnym…
0 Komentarzy6 Minuty
16 stycznia 2025
Ryanair uruchamia loty z Lublina do Barcelony
Ryanair poinformował o letnim rozkładzie lotów na sezon 2025, obejmującym pięć kierunków,…
0 Komentarzy2 Minuty
16 stycznia 2025
Innowacyjna współpraca Coigdzie i Jakdojade. Nowe partnerstwo ułatwi planowanie czasu
Platforma Coigdzie.pl nawiązała strategiczną współpracę z Jakdojade. Dzięki temu…
0 Komentarzy3 Minuty