Linie South African Airways skorzystają z usług Travelport

archiwum SSA

Firma Travelport poinformowała o zawarciu ważnego kontraktu, na mocy którego Południowoafrykańskie linie lotnicze SAA (South African Airways) staną się pierwszym afrykańskim przewoźnikiem korzystającym z technologii Rich Content and Branding firmy Travelport.

Technologia Rich Content and Branding, która znajduje się obecnie w końcowej fazie testów i ma być jeszcze w tym roku wdrożona na komputerach biur podróży z logo Travelport Smartpoint, umożliwia włączenie do procedury rezerwacji dodatkowych treści, takich jak zdjęcia, grafika i rozszerzone opisy. W związku z tym klienci mają więcej informacji i mogą łatwiej podejmować decyzje w takich kwestiach jak rodzaj kabiny i siedzenia, posiłki, możliwości przewozu bagażu czy elastyczne opcje zmiany rezerwacji.

Rozwiązanie spotkało się z poparciem i zainteresowaniem linii lotniczych, z których ponad 60 podpisało już kontrakt na tę technologię, w tym tacy czołowi przewoźnicy jak Delta, Ryanair, British Airways, Iberia, easyJet, Hainan Airlines i United Airlines.

Sylvain Bosc, dyrektor handlowy South African Airways powiedział: „Cały czas rozwijamy naszą dynamiczną ofertę dostosowaną do coraz bardziej wyrafinowanych potrzeb pasażerów i dlatego jesteśmy bardzo zadowoleni, że technologia prezentacji produktów udostępniana przez Travelport ułatwia nam wyróżnienie się na tle konkurencji. Zamierzamy nadal udoskonalać naszą obsługę klientów oraz biur podróży z wykorzystaniem rozwiązań firmy Travelport”.

Will Owen Hughes, dyrektor ds. obsługi linii lotniczych na region Afryki, Bliskiego Wschodu i Azji Południowej w firmie Travelport, ocenił: „Podpisanie kontraktu na technologię Rich Content and Branding z największym przewoźnikiem lotniczym w RPA ma dla nas istotne znaczenie. Z niecierpliwością oczekujemy tego wdrożenia, które nastąpi w najbliższych miesiącach. Branża turystyczna w Afryce wciąż się rozwija i jesteśmy przekonani, że udostępnienie naszej wiodącej w branży technologii prezentacji produktów zostanie dobrze ocenione przez biura podróży”.