Łódzkie stawia na nowoczesną promocję
Profesjonalny katalog produktowy, obecność w mediach społecznościowych, nowa strona internetowa – Regionalna Organizacja Turystyczna województwa łódzkiego, rusza z nową akcją promocyjną.
Tomasz Koralewski, zastępca dyrektora biura łódzkiego ROT-u powiedział: „Podjęliśmy decyzję o rezygnacji z druku folderów reklamowych, broszur z pojedynczymi produktami. Zamiast tego wydrukowaliśmy pierwszy w kraju katalog produktowy. Na początek wydrukowaliśmy go w nakładzie 100 tysięcy. Jest także do ściągnięcia w wersji on-line. Zrobiliśmy go na zasadzie travel manuale, czytelnik jest prowadzony za rękę, krok po kroku. Może się dowiedzieć: gdzie może spędzić czas, jak tam dotrzeć, kiedy tam być, za ile, gdzie nocować i co jeść.
W promocji województwa i samej Łodzi stawiamy na internet. Mocno jesteśmy osadzeni w mediach społecznościowych, niedługo przedstawimy zupełnie nową stronę internetową, od czterech lat mamy podpisaną umowę z booking.com – robimy wszystko, by dotrzeć do jak największej liczby potencjalnych turystów. Jako ROT zrzeszamy ok 80 członków i są to członkowie świadomi, jak ważna jest promocja. W naszym województwie dominują przyjazdy indywidualne i w większości krajowe. Stąd powstanie katalogu, który pozwala każdemu dopasować wizytę, w zależności od zainteresowań. Jest kultura, jest zwiedzanie zabytków, jest wypoczynek aktywny i sap oraz jest oczywiście shopping.”
POWIĄZANE WPISY
5 listopada 2024
Save the date! IV Gala Waszej Turystyki już 10 stycznia 2025
Redakcja portalu WaszaTurystyka.pl ma zaszczyt zaprosić na IV Galę Waszej Turystyki,…
0 Komentarzy2 Minuty
31 października 2024
Przerwa w czasie lotu w Warszawie? Poznaj atrakcje niedaleko Okęcia!
Warszawa to miasto, które warto poznać, nawet jeśli masz jedynie krótką przerwę między…
0 Komentarzy2 Minuty
24 października 2024
XV Forum Promocji Turystycznej: jak będzie wyglądała turystyka w Polsce za 30 lat?
Już tylko pięć dni dzieli nas od XV Forum Promocji Turystycznej. Jednym z punktów…
0 Komentarzy2 Minuty
21 października 2024
Jak skutecznie wytłumaczyć klientowi, że powinien kupić odpowiednie ubezpieczenie turystyczne?
Już 29 października 2024 r. podczas XV Forum Promocji Turystycznej odbędzie się dyskusja…
0 Komentarzy1 Minuty
18 października 2024
Miasto Stołeczne Warszawa − Partnerem XV Forum Promocji Turystycznej
Warszawa została oficjalnym Partnerem XV Forum Promocji Turystycznej, które odbędzie się…
0 Komentarzy2 Minuty
17 października 2024
Arche Fabryka Samolotów Mielno świętuje rok działalności
Na początku października Arche Fabryka Samolotów Mielno obchodził swoje pierwsze…
0 Komentarzy1 Minuty
17 października 2024
Turystyka dostępna dla osób z niepełnosprawnościami. Jak dostosować obiekty do potrzeb wszystkich?
Turystyka dostępna dla osób z niepełnosprawnościami to kolejny temat, który będzie…
0 Komentarzy2 Minuty
16 października 2024
O tym jak tworzyć kampanie, które przyciągają klientów porozmawiamy na XV Forum Promocji Turystycznej
Neuromarketing to metoda, która pozwala firmom lepiej zrozumieć decyzje konsumentów i…
0 Komentarzy2 Minuty
15 października 2024
Synergia kluczem do sukcesu. Jak Polska może zyskać na światowej mapie dzięki Convention Bureau?
W kontekście globalnej rywalizacji o uwagę turystów i organizatorów wydarzeń biznesowych,…
0 Komentarzy1 Minuty