Lotnisko w Billund wykorzysta przyszłościową technologię Amadeusa
Drugie największe lotnisko w Danii wybrało nowoczesną technologię w chmurze firmy Amadeus, aby poprawić obsługę klientów i zwiększyć automatyzację procesów.
Billund wdrożyło innowacyjne rozwiązania firmy Amadeus, aby przeprowadzić transformację cyfrową i usprawnić obsługę pasażerów dzięki automatyzacji procesów i funkcjom samoobsługowym.
Lotnisko Billund zostało otwarte w celu obsługi fabryki Lego w tym mieście i wciąż jeszcze obsługuje wiele czarterowych linii lotniczych przewożących pasażerów do pobliskiego Legolandu. Te loty czarterowe będą teraz obsługiwane przez system Altéa Departure Control System. Po tym wdrożeniu pasażerowie zarówno połączeń czarterowych, jak i rejsowych będą mogli korzystać z opcji samoobsługowego zostawienia bagażu oraz z odprawy przez Internet.
W ramach strategicznego przejścia na technologię w chmurze lotnisko wdrożyło również system bagażowy Amadeus Baggage Reconciliation System, który jest w pełni zintegrowany z systemami linii lotniczych i obsługi naziemnej.
To innowacyjne rozwiązanie wykorzystuje dane przekazywane w czasie rzeczywistym, aby śledzić bagaż pasażerów, co zwiększa jego widoczność i zmniejsza liczbę przypadków jego zgubienia. Rozwiązanie to pozwala również liniom lotniczym korzystającym z lotniska spełnić wymagania Rezolucji IATA 753, zgodnie z którą linie lotnicze muszą dysponować dokładnymi danymi o bagażu na kluczowych etapach podróży.
René Høgh Jensen, dyrektor lotniska Billund ds. operacyjnych, powiedział: „Projektując nasze lotnisko, zawsze myślimy o pasażerach. Obecna modernizacja technologii pozwala nam usprawnić obsługę pasażerów już teraz oraz spełnić wymagania dotyczące przepustowości w przyszłości. W firmie Amadeus znaleźliśmy dobrego partnera informatycznego, który pomoże nam zwiększyć jakość naszych procesów i przejść do nowego etapu podróży w kierunku całkowitej cyfryzacji”.
Yannick Beunardeau, dyrektor działu rozwiązań informatycznych dla lotnisk w firmie Amadeus, dodał: „Amadeus zawsze stara się dostarczać klientom odpowiednie technologie zaspokajające ich potrzeby biznesowe. Bardzo cieszymy się, że będziemy mogli pomóc lotnisku Billund we wdrożeniu nowoczesnych funkcji samoobsługowych dorównujących największym lotniskom w Europie. Jest to zaawansowana infrastruktura chmurowa, którą można łatwo i szybko wdrożyć”.
POWIĄZANE WPISY
14 listopada 2024
Ryanair połączy Katowice z Brukselą
Ryanair uruchomi nowe połączenie z katowickiego lotniska, od 1 kwietnia 2025 roku…
0 Komentarzy1 Minuty
12 listopada 2024
Ryanair uruchamia 48-godzinną promocję. Bilety tańsze o 15 proc.
Ryanair uruchomił dziś (12 listopada) popularną 48-godzinną promocję na zimowe podróże w…
0 Komentarzy1 Minuty
12 listopada 2024
Lotnisko w Jasionce odprawiło milionowego pasażera w 2024 roku
11 listopada lotnisko w podrzeszowskiej Jasionce odprawiło milionowego pasażera w 2024…
0 Komentarzy2 Minuty
12 listopada 2024
Air Baltic połączył Rzeszów z Rygą
Od 8 listopada 2024 roku z lotniska w podrzeszowskiej Jasionce można polecieć do Rygi.…
0 Komentarzy3 Minuty
8 listopada 2024
Polscy turyści polecieli do Bahrajnu. Exim Tours uruchomił rejsy z Katowic
Exim tours zabrał pasażerów na pierwszą podróż do Bahrajnu. Premierowy lot wystartował 1…
0 Komentarzy2 Minuty
8 listopada 2024
Emirates wznawiają codzienne loty z Dubaju do Edynburga
Emirates wznowiły codzienne loty z Dubaju do Edynburga. Nowe połączenie jest ósmym…
0 Komentarzy2 Minuty
8 listopada 2024
TAP Air Portugal wznawia połączenia z Lizbony do Manaus
TAP Air Portugal wznowił połączenia z Lizbony do Manaus w brazylijskim stanie Amazonas.…
0 Komentarzy1 Minuty
7 listopada 2024
Ryanair przewiózł 18,3 mln pasażerów w październiku
Ryanair opublikował wyniki za październik 2024. Irlandzki przewoźnik obsłużył w minionym…
0 Komentarzy1 Minuta
7 listopada 2024
Zielona Góra-Babimost: rekordowy październik na lotnisku. Wzrost liczby pasażerów o 54 proc. w porównaniu do 2023
W październiku Lotnisko Zielona Góra-Babimost obsłużyło 8 151 pasażerów, co stanowi…
0 Komentarzy1 Minuty