Lotnisko w Nicei w pełni zautomatyzowana
Wraz z uruchomieniem trzech samoobsługowych bramek do samolotów, Nicea jest pierwszym lotniskiem w ofercie Air France, które oferuje w pełni zautomatyzowany i samoobsługowy system od momentu przybycia na lotnisko, aż do odlotu.
Lotnisko w Nicei spełnia wszystkie 6 warunków, aby mogło zostać zakwalifikowane przez lotniczą organizację IATA w programie „Fast Travel”. Są to:
– bezobsługowa odprawa i samodzielny druk kart pokładowych,
– bezobsługowa kontrola dokumentów podróżnych i paszportu,
– samodzielne nadanie bagażu i druk wywieszek bagażowych,
– kioski do samodzielnej zmiany lotów i druk nowych kart pokładowych,
– bezobsługowe wejście do samolotu,
– bezobsługowa możliwość zgłoszenia reklamacji bagażowej na lotnisku.
W porcie w Nicei już 80 procent wszystkich lotów jest obsługiwanych za pomocą powyższych e-usług. Pilotażowy projekt Air France wprowadzony na lotnisku w Nicei został pozytywnie oceniony przez podróżnych, którzy docenili przede wszystkim płynność, jak i niezależność oferowaną przez nowy system.
Chloé Marchand, dyrektor generalna Air France KLM w Polsce, powiedziała: „Podróżowanie samolotem staje się coraz bardziej „samoobsługowe”. 15 lat temu istniała jedynie możliwość samodzielnej rezerwacji biletu lotniczego online. Z biegiem czasu, pasażer stopniowo otrzymywał coraz więcej narzędzi do odprawy i zarządzania swoją rezerwacją, tak aby spersonalizować swoją podróż. Teraz przed wylotem można się nie tylko odprawić online, ale też za pośrednictwem internetu dokupić miejsce z większą przestrzenią na nogi, zafundować sobie specjalny posiłek tematyczny, czy z góry zapłacić za nadbagaż. Cały czas staramy się iść o krok dalej, aby jeszcze bardziej usprawnić podróż i ograniczyć czas oczekiwania w kolejkach na lotnisku.”
POWIĄZANE WPISY
20 stycznia 2025
PLL LOT wprowadzają nowe rozwiązania dla podróżnych
Polskie Linie Lotnicze LOT wprowadzają nowe udogodnienia, które ułatwią planowanie…
0 Komentarzy4 Minuty
20 stycznia 2025
Enter Air otwiera bazę techniczną w Katowice Airport
Enter Air Services, spółka zależna największego polskiego przewoźnika czarterowego,…
0 Komentarzy4 Minuty
20 stycznia 2025
Rekordowy rok na lotnisku w Jasionce. Ponad 1,1 mln pasażerów obsłużonych w 2024
Dokładnie 1 145 257 pasażerów obsłużyło w 2024 roku lotnisko w podrzeszowskiej Jasionce.…
0 Komentarzy2 Minuty
20 stycznia 2025
Podróżuj teraz, zapłać później. LOT wprowadza płatności odroczone z PayPo
Polskie Linie Lotnicze LOT rozpoczęły współpracę z PayPo. Od teraz podróżujący mogą…
0 Komentarzy3 Minuty
17 stycznia 2025
Wizz Air: 71 proc. pasażerów wierzy w potencjał SAF
Wizz Air, Airbus, a także Moeve i lotnisko Charleroi poinformowały o pomyślnym…
0 Komentarzy6 Minuty
16 stycznia 2025
Ryanair uruchamia loty z Lublina do Barcelony
Ryanair poinformował o letnim rozkładzie lotów na sezon 2025, obejmującym pięć kierunków,…
0 Komentarzy2 Minuty
16 stycznia 2025
Innowacyjna współpraca Coigdzie i Jakdojade. Nowe partnerstwo ułatwi planowanie czasu
Platforma Coigdzie.pl nawiązała strategiczną współpracę z Jakdojade. Dzięki temu…
0 Komentarzy3 Minuty
16 stycznia 2025
Finnlines podsumowuje dziewięć miesięcy działalności na trasie Świnoujście – Malmö
14 stycznia 2025 na pokładzie statku M/S Finnfellow Finnlines przy Euroterminalu w…
0 Komentarzy3 Minuty
16 stycznia 2025
PLL LOT połączą Kraków z Paryżem. Nowe połączenie od 31 marca
Polskie Linie Lotnicze LOT ogłosiły uruchomienie bezpośrednich rejsów z Krakowa do…
0 Komentarzy2 Minuty