Louvre Hotels Group ogłosiła nową pięcioletnią strategię

Louvre Hotels Group ogłasza 5-letni plan strategiczny
Louvre Hotels Group ogłasza 5-letni plan strategiczny /fot.LHG

Louvre Hotels Group ogłosiła nową pięcioletnią strategię dla swoich wiodących marek w segmencie budżetowym i midscale


Louvre Hotels Group na nowo zdefiniowała strukturę swoich marek, aby zbudować silne i odpowiadające współczesnym trendom portfolio. Celem jest wprowadzenie każdej z marek do pierwszej trójki w segmentach w których działają. Nowe rozwiązania w zakresie projektów hotelowych wnętrz zapewniają większą elastyczność przy jednoczesnej optymalizacji kosztów. Dzięki temu marki staną się atrakcyjne także dla nowych inwestorów i franczyzobiorców.

,, Ogłoszenie strategicznego planu na najbliższe 5 lat to dla całej naszej firmy powód do wielkiej dumy. Zespoły pracowały nad nim bardzo intensywnie i wraz z komitetem wykonawczym jestem pod ogromnym wrażeniem ich zaangażowania i poświęcenia – mówi Federico J.Gonzáles, CEO Louvre Hotels Group – Dziś wkraczamy w nową fazę swojego rozwoju. Jesteśmy zdeterminowani, aby zrealizować nasz plan i przy wsparciu naszego udziałowca, Jin Jiang International Co., Ltd., budować przyszłość Louvre Hotels Group”

Plan został opracowany wokół wiodących marek Louvre Hotels Group w segmencie ekonomicznym i midscale: Première Classe, Kyriad Direct, Kyriad, Campanile i Kyriad Prestige. Dopełnieniem tej architektury są dwie hybrydowe marki grupy: Hosho i Tulip Hotels & Residences, a także Golden Tulip, pozycjonująca się w segmencie upscale.
Campanile, flagowa marka Louvre Hotels Group, wzmacnia swoją pozycję w segmencie midscale. Projekty wnętrz zostały całkowicie zmienione , zarazem jednak dają one możliwość dalszej modyfikacji. Od recepcji po pokoje, łącznie z przestrzeniami wspólnymi i terenami zewnętrznymi, stworzono nowe, ciepłe, nowoczesne i wygodne otoczenie. Campanile słynie ze swoich restauracji. Menu zosłało wzbogacone o elementy inspirowane tradycyjną kuchnią francuską.

Budżetowy pobyt

Dwie z najnowszych marek, Hosho i Tulip Hotels & Residences, reprezentują hybrydowe i innowacyjne koncepcje, które odpowiadają zmieniającym się preferencjom konsumentów:

  • Hosho to model hostelu nowej generacji, budżetowy. Oferuje tradycyjne pokoje z salami zbiorowymi mieszczącymi do 8 osób.
  • Tulip Hotel & Residences to nowa, zorientowana na design marka midscale, oferująca zarówno tradycyjne pokoje, jak i zakwaterowanie na dłuższy pobyt w studiach i apartamentach.

Grupa wdroży szeroko zakrojony plan renowacji hoteli, obejmujący nowe, elastyczne, nowoczesne i wyróżniające się projekty wnętrz oraz koncepcje dostosowane do każdego hotelu. Celem jest renowacja 80 proc. hoteli do 2028 roku.
Inwestycja nie tylko unowocześni obiekty, lecz także pozwoli grupie ujednolicić portfolio i wzmocnić jej pozycję w segmencie midscale.

Wzmacnianie kluczowych rynków

Louvre Hotels Group będzie w dalszym ciągu wzmacniać swoją obecność na kluczowych rynkach, gdzie ma już ugruntowaną pozycję dzięki silnym i popularnym markom:

  • We Francji, historycznym rynku grupy, ambicje rozwojowe zostały wzmocnione poprzez podpisanie kontraktu na ponad 200 nowych hoteli w latach 2024–2028.
  • W Chinach w latach 2024–2028 zostanie otwartych 265 obiektów, co zwiększy liczbę hoteli grupy w tym kraju do 500, a liczbę pokoi o prawie 40 000.
  • W Indiach powstanie 50 nowych hoteli, co zwiększy liczbę hoteli grupy w tym kraju do 200 obiektów i pozwoli umocnić jej wiodącą pozycję w indyjskim segmencie midscale.

W pozostałych częściach świata w ciągu najbliższych 5 lat otworzy się ponad 120 hoteli grupy. Wszystkie usługi oferowane franczyzobiorcom będą dostępne na platformie, która zostanie uruchomiona w 2024 roku. Stworzy to szansę na dodatkowe przychody dla grupy. Usługi obejmą pomoc techniczną i projektową w celu wsparcia inwestorów w renowacjach hoteli, narzędzia optymalizacji przychodów i ustalania cen, a także ulepszoną platformę zakupową w celu zwiększenia wydajności.
Dodatkowo cyfrowe narzędzia do zarządzania i rezerwacji (takie jak CRS czy PMS) zostaną zoptymalizowane tak, aby ułatwić codzienną działalność hotelu, zapewniając jednocześnie większą rentowność partnerom.
Wszystkie te innowacje stanowią czynniki wzrostu i zwiększają produktywność hoteli sieciowych, jeszcze bardziej wzmacniając wiodącą pozycję Louvre Hotels Group na rynku midscale we Francji i na świecie.