Louvre Hotels Group – większe zniżki w programie lojalnościowym
Stali klienci marek hotelowych zrzeszonych w Louvre Hotels Group uczestniczący w bezpłatnym programie lojalnościowym Flavours Instant Benefit od 15 września otrzymują zniżki 10 proc. na noclegi.
Członkostwo nie wiąże się z żadnymi kosztami po stronie klienta. Jedynym warunkiem uczestnictwa jest pobranie aplikacji Louvre Hotels Group na system Android lub IOS oraz rejestracja do programu.
Dotychczas uczestnicy mogli liczyć na stałą zniżkę w wysokości 5 proc. oraz dostęp do informacji o najlepszych stawkach we wszystkich hotelach grupy na całym świecie. Od 15 września zniżka wzrosła do 10 proc. zarówno dla obecnych, jak i przyszłych zarejestrowanych użytkowników aplikacji i członków programu. Promocja potrwa do początku przyszłego roku i będzie dostępna dla pobytów zarezerwowanych i zrealizowanych w okresie od 15 września 2020 roku do 6 stycznia 2021 roku.
François Delattre, Director Integration Management, odpowiedzialny za nadzór operacyjny nad hotelami grupy Louvre Hotels w Polsce i Niemczech, powiedział: “Dzięki naszej aplikacji i powiązanym z nią programowi lojalnościowemu możemy zaoferować naszym gościom możliwość wygodnego przeglądania najlepszych ofert, szybką obsługę rezerwacji i łatwość zarządzania nimi oraz stałą zniżkę na każdy pobyt. A to dopiero początek korzyści. Cały czas rozwijamy aplikację w poszukiwaniu najlepszych rozwiązań i funkcjonalności, których oczekują użytkownicy, a program Flavours Instant Benefit będzie sukcesywnie poszerzany o nowe promocje, przygotowane z myślą o klientach często korzystających z usług Louvre Hotels Group.”
Użytkownicy aplikacji Louvre Hotels Group oraz członkowie programu Flavours Instant Benefit mogą cieszyć się spersonalizowaną ofertą obejmującą hotele marek Royal Tulip, Golden Tulip, Tulip Inn, Campanile, Kyriad, Kyriad Direct oraz Première Classe. Łącznie to ponad 1500 hoteli na całym świecie.
POWIĄZANE WPISY
30 października 2024
Ryanair startuje z 48-godzinną promocją. Wybrane loty taniej o 20 proc.
Ryanair uruchomił wyprzedaż błyskawiczną na podróże od 1 listopada do 18 grudnia z cenami…
0 Komentarzy1 Minuty
30 października 2024
Accor z przychodem 1,4 mld euro w III kwartale 2024
Grupa Accor zamknęła trzeci kwartał 2024 z przychodami wynoszącymi 1,434 mld euro, co…
0 Komentarzy1 Minuty
28 października 2024
B&B Hotels redukuje emisję CO2 i walczy z marnowaniem żywności
Sieć B&B Hotels opublikowała raport za 2023 rok, w którym podsumowuje swoje działania na…
0 Komentarzy4 Minuty
28 października 2024
Polskie miasta łączą siły na rzecz rozwoju turystyki miejskiej
Siedem organizacji turystycznych z największych polskich metropolii – Gdańska, Krakowa,…
0 Komentarzy1 Minuty
28 października 2024
Dubaj szykuje się na zakupowe szaleństwo
Rozrywka na żywo, koncerty gwiazd, wyjątkowe oferty i zakupowe szaleństwo w czystej…
0 Komentarzy1 Minuty
25 października 2024
Travelist.pl: listopadowe wyjazdy zyskują na popularności. Polacy wybierają góry i morze
Od kilku lat koniec wakacji nie oznacza końca sezonu urlopowego. Wzrost liczby rezerwacji…
0 Komentarzy3 Minuty
25 października 2024
Marriott International wprowadza program Connect Responsibly. Marka stawia na zrównoważony rozwój w organizacji spotkań
Marriott International ogłosił wprowadzenie programu Connect Responsibly, który ma na…
0 Komentarzy3 Minuty
23 października 2024
W Sofii odbędzie się spotkanie ECTAA
Spotkanie Europejskiej Organizacji Związków Agentów Turystycznych i Biur Podróży Unii…
0 Komentarzy2 Minuty
22 października 2024
Niemcy podsumowują sezon letni: liczba zagranicznych turystów wyższa o 8,1 proc. niż w 2023
Niemiecka Centrala Turystyki (DZT) podsumowała sezon letni 2024, wskazując na silne…
0 Komentarzy3 Minuty
[…] Louvre Hotels Group – większe zniżki w programie lojalnościowym […]