Louvre Hotels Group: zatrzymaj się w hotelu na całe życie

Louvre Hotels Group od lipca do września w trzech polskich miastach będzie prezentować przechodniom, że praca w hospitality może być przygodą życia. Za pomocą interaktywnego totemu grupa hotelowa w pomysłowy sposób informuje o dostępnych ścieżkach kariery i zachęca do aplikowania na wybrane stanowiska.
Hotelarstwo jest bez wątpienia jedną z tych branż, które najsilniej odczuły wstrząs wywołany pandemią Covid-19. Ograniczenia w działalności obiektów na chwilę zastopowały jej dynamiczny wzrost, ale zarazem te przejściowe trudności dały największym graczom ważny impuls do ewolucji w myśleniu o tym, co stanowi fundament ich stabilnego rozwoju w dłuższej perspektywie czasowej. Na pierwszy plan wysuwa się tu kwestia zatrudnienia. Zdolni pracownicy to najcenniejszy kapitał, zwłaszcza dla hoteli, które budują swój sukces na silnej identyfikacji z brandem.
„Nawet najpiękniejszy i najnowocześniejszy budynek nie tworzy hotelu, w którym chce się być i do którego chce się wracać. Hotel to także coś niematerialnego. To relacje między zespołem a gośćmi. Interakcje z naszymi pracownikami są kluczowym elementem doświadczenia dobrego pobytu, z którym chcemy pozostawić naszych klientów” – mówi Grzegorz Uszycki, Director of Operations – Poland w Louvre Hotels Group.
„Każda z naszych marek posiada własną filozofię i wartości, a za ich kreowanie w naszych hotelach odpowiadają osobowości naszych pracowników. Dlatego stawiamy na model, w którym każdy z nich staje się ambasadorem kultury jednej z naszych marek i odpowiada za kreowanie jej wizerunku w oczach gościa. Pracownicy są sercem całego przedsięwzięcia, bo hotelarstwo to branża tworzona przez ludzi dla ludzi” – dodaje.
Aby zachęcić nowe talenty do rozpoczęcia kariery w obiektach Golden Tulip, Campanile i Première Classe, Louvre Hotels Group zainicjowała kampanię HR-ową pod hasłem „Zatrzymaj się w hotelu na całe życie”. Jej część outdorowa obejmuje ekspozycję interaktywnego totemu, którego zadaniem jest przyciągnąć uwagę przechodniów i zachęcić ich do przejścia za pomocą kodu QR na strony z ofertami pracy w obiektach sieci. Totem wykorzystuje obrotowe bloki z fotografiami pracowników LHG, by ukazać cztery obszary, w których grupa poszukuje pracowników, symbolicznie reprezentowane przez sylwetki pracowników recepcji, obsługi restauracji, kuchni hotelowej oraz szczebla menadżerskiego.
Interaktywny totem Louvre Hotels Group w okresie od lipca do września objedzie trzy miasta, zachęcając przechodniów, by „zakręcili się” wokół swojej kariery przy hotelu Campanile Wrocław Centrum (Wrocław, ul. Ślężna 26), na OFF Piotrkowskiej (Łódź, ul. Piotrkowska 138/140) oraz przy stołecznym multibrandowym obiekcie LHG obejmującym hotele Golden Tulip, Campanile i Première Classe wraz z przestrzenią kulinarno-rozrywkową The Complex (Warszawa, ul. Towarowa 2).
Marki Kyriad i Tulip Inn powstaną we Wrocławiu i w Wojcieszycach
POWIĄZANE WPISY
24 kwietnia 2025
Dubaj i Beautiful Destinations kształcą cyfrowych profesjonalistów branży travel
Dubai Corporation for Tourism and Commerce Marketing (Visit Dubai), we współpracy z…
0 Komentarzy2 Minuty
24 kwietnia 2025
Tysiące skarg na eDreams. Ryanair wzywa hiszpańskie władze do interwencji
Ryanair wezwał hiszpańskie władze i organizacje konsumenckie do podjęcia działań w…
0 Komentarzy3 Minuty
22 kwietnia 2025
Powstało nowe branżowe stowarzyszenie. ESPT oficjalnie rozpoczęło działalność
Europejskie Stowarzyszenie Przedsiębiorców Turystycznych (ESPT) oficjalnie rozpoczęło…
0 Komentarzy3 Minuty
16 kwietnia 2025
Podlaski Bon Turystyczny rusza od Wielkanocy
Ponad 500 przedsiębiorców bierze udział w Programie Podlaski Bon Turystyczny. Od…
0 Komentarzy2 Minuty
16 kwietnia 2025
Nowe połączenia autobusowe z lotniska w Bolonii do Rawenny, Milano Marittima i Cervii
14 kwietnia 2025 roku uruchomione zostały nowe połączenia autobusowe z lotniska w Bolonii…
0 Komentarzy1 Minuty
24 kwietnia 2025
HolidayPirates umacnia pozycję dzięki strategii opartej na mediach społecznościowych
HolidayPirates umacnia swoją pozycję na rynku turystycznym dzięki strategii opartej na…
0 Komentarzy2 Minuty
24 kwietnia 2025
PLL LOT uzyskały certyfikat IATA CEIV Live Animals
Polskie Linie Lotnicze LOT uzyskały certyfikat IATA CEIV Live Animals, potwierdzający…
0 Komentarzy1 Minuty
24 kwietnia 2025
Bachledka rozpoczyna sezon letni 2025 z nową atrakcją
Ośrodek turystyczny Bachledka rozpoczyna sezon letni w dniach 17–22 kwietnia, obejmującym…
0 Komentarzy2 Minuty
24 kwietnia 2025
Raport IGHP: Marzec 2025 z niższym obłożeniem w hotelach
Wyniki marcowej ankiety przeprowadzonej przez Izbę Gospodarczą Hotelarstwa Polskiego…
0 Komentarzy2 Minuty
24 kwietnia 2025
Dubaj i Beautiful Destinations kształcą cyfrowych profesjonalistów branży travel
Dubai Corporation for Tourism and Commerce Marketing (Visit Dubai), we współpracy z…
0 Komentarzy2 Minuty
24 kwietnia 2025
Tysiące skarg na eDreams. Ryanair wzywa hiszpańskie władze do interwencji
Ryanair wezwał hiszpańskie władze i organizacje konsumenckie do podjęcia działań w…
0 Komentarzy3 Minuty
22 kwietnia 2025
Powstało nowe branżowe stowarzyszenie. ESPT oficjalnie rozpoczęło działalność
Europejskie Stowarzyszenie Przedsiębiorców Turystycznych (ESPT) oficjalnie rozpoczęło…
0 Komentarzy3 Minuty
16 kwietnia 2025
Podlaski Bon Turystyczny rusza od Wielkanocy
Ponad 500 przedsiębiorców bierze udział w Programie Podlaski Bon Turystyczny. Od…
0 Komentarzy2 Minuty
16 kwietnia 2025
Nowe połączenia autobusowe z lotniska w Bolonii do Rawenny, Milano Marittima i Cervii
14 kwietnia 2025 roku uruchomione zostały nowe połączenia autobusowe z lotniska w Bolonii…
0 Komentarzy1 Minuty
24 kwietnia 2025
HolidayPirates umacnia pozycję dzięki strategii opartej na mediach społecznościowych
HolidayPirates umacnia swoją pozycję na rynku turystycznym dzięki strategii opartej na…
0 Komentarzy2 Minuty
24 kwietnia 2025
PLL LOT uzyskały certyfikat IATA CEIV Live Animals
Polskie Linie Lotnicze LOT uzyskały certyfikat IATA CEIV Live Animals, potwierdzający…
0 Komentarzy1 Minuty
24 kwietnia 2025
Bachledka rozpoczyna sezon letni 2025 z nową atrakcją
Ośrodek turystyczny Bachledka rozpoczyna sezon letni w dniach 17–22 kwietnia, obejmującym…
0 Komentarzy2 Minuty
24 kwietnia 2025
Raport IGHP: Marzec 2025 z niższym obłożeniem w hotelach
Wyniki marcowej ankiety przeprowadzonej przez Izbę Gospodarczą Hotelarstwa Polskiego…
0 Komentarzy2 Minuty
24 kwietnia 2025
Dubaj i Beautiful Destinations kształcą cyfrowych profesjonalistów branży travel
Dubai Corporation for Tourism and Commerce Marketing (Visit Dubai), we współpracy z…
0 Komentarzy2 Minuty