Louvre Hotels inwestuje w hotele butikowe
Krótko po zakupie przez Louvre Hotels Group, sieć Hôtels & Préférence rozszerzyła swój międzynarodowy zasięg o TemptingPlaces – najwyższej klasy hotele butikowe, które obecne są w 31 krajach.
Ta inwestycja daje Louvre Hotels Group nowe możliwości na rozwój i dotarcie do międzynarodowej grupy odbiorców.
Marka TemptingPlaces została stworzona w 2010 roku jako wysokiej klasy sieć hoteli butikowych i obecnie posiada już 105 hoteli w 31 krajach na Świecie.
Hotele zostały starannie dobrane pod kątem autentyczności, charakteru i dopasowanych usług tak, aby mogły zaoferować Gościom wyjątkowe, niesamowite wrażenia płynące z pobytu.
Laurence Onfroy – założyciel TemptingPlaces, powiedział: „TemptingPlaces to pionierska marka, mocno obecna na szybko rozwijającym się rynku hoteli butikowych. Cieszę się z kolejnego kroku TemptingPlaces, dzięki któremu sieć zwiększy swoją rozpoznawalność oraz rozszerzyła wachlarz swoich usług, dzięki sile znanej na świecie grupy LHG.”
Hôtels & Préférence, obejmująca 150 hoteli znajdujących się we Francji, po zakupie ekskluzywnej sieci TemptingPlaces, znacząco zwiększyła zasięg międzynarodowy swojej oferty. Po zakupie Grupa stworzyła nową markę TemptingPlaces By Hôtels & Préférence.
Yannick Gavelle – współzałożyciel Hôtels & Préférence, dodał: „Wyjątkowy standard hoteli TemptingPlaces oraz wzajemne uzupełnianie się dwóch marek, zapewniają naszej Grupie doskonałą okazję do międzynarodowego rozwoju w segmencie 5 gwiazdek.”
Ten model biznesowy umożliwia Grupie szybki rozwój, oferując wysokiej klasy hotele oraz usługi. W ciągu niespełna dwóch lat, dzięki podjęciu współpracy z różnymi firmami, portfolio Grupy powiększyło się o blisko 255 dodatkowych hoteli.
Pierre-Frédéric Roulot, CEO Louvre Hotels Group, skomentował: „Jesteśmy bardzo zadowoleni z podjęcia współpracy między Hôtels & Préférence a TemptingPlaces. Ta fuzja doskonale wpasowuje się w strategię rozwoju całej Grupy, która ma na celu oferowanie naszym Gościom nowe, wyjątkowe i wysokiej klasy doświadczenia.”
POWIĄZANE WPISY
14 listopada 2024
Arche otwiera nowy hotel w XIX-wiecznym klasztorze we Wrocławiu
Rusza kolejny, dwudziesty pierwszy obiekt Arche — największej w kraju sieci hotelowej z…
0 Komentarzy4 Minuty
14 listopada 2024
IGHP: stabilny październik w hotelach
Wyniki października w hotelach okazały się podobne do wrześniowych, głównie dzięki…
0 Komentarzy4 Minuty
7 listopada 2024
Sieć Mercure otworzyła pierwszy hotel w Bułgarii
Mercure, marka hotelowa grupy Accor, otworzyła pierwszy obiekt w Bułgarii – Mercure Sofia…
0 Komentarzy1 Minuty
4 listopada 2024
Sieć a&o Hostels otworzyła pierwszy hostel w Belgii
Europejska sieć hosteli a&o Hostels otworzyła pierwszy obiekt w Belgii – a&o Antwerpen…
0 Komentarzy1 Minuty
30 października 2024
Accor z przychodem 1,4 mld euro w III kwartale 2024
Grupa Accor zamknęła trzeci kwartał 2024 z przychodami wynoszącymi 1,434 mld euro, co…
0 Komentarzy1 Minuty
28 października 2024
B&B Hotels redukuje emisję CO2 i walczy z marnowaniem żywności
Sieć B&B Hotels opublikowała raport za 2023 rok, w którym podsumowuje swoje działania na…
0 Komentarzy4 Minuty
25 października 2024
Travelist.pl: listopadowe wyjazdy zyskują na popularności. Polacy wybierają góry i morze
Od kilku lat koniec wakacji nie oznacza końca sezonu urlopowego. Wzrost liczby rezerwacji…
0 Komentarzy3 Minuty
25 października 2024
Marriott International wprowadza program Connect Responsibly. Marka stawia na zrównoważony rozwój w organizacji spotkań
Marriott International ogłosił wprowadzenie programu Connect Responsibly, który ma na…
0 Komentarzy3 Minuty
22 października 2024
Nocowanie.pl: Zakopane, Karpacz i Gdańsk – najpopularniejsze na listopadowe i świąteczne wyjazdy
Polacy coraz chętniej spędzają długie weekendy, święta i sylwestra poza domem. Z danych…
0 Komentarzy5 Minuty