Lufthansa City Center International uruchamia globalną platformę dystrybucji ofert
Lufthansa City Center International (LCCI) uruchomiła własną platformę dystrybucyjną o nazwie LUCY.
LUCY to w pełni dostosowany i oznakowany marką interfejs Lufthansa City Center (LCC), oparty na technologii globalnej platformy dystrybucji ofert turystycznych firmy Atriis Technologies Ltd. Dzięki temu, międzynarodowe biura podróży LCC i ich klienci otrzymają bezpośredni dostęp do ofert różnych linii lotniczych, hoteli i wypożyczalni samochodów. Co więcej, platforma zintegruje również wszystkie treści z GDS-ów. To wyraźna zmiana w procesach operacyjnych w obrębie samego biura podróży. Platforma LUCY została zaprezentowana wszystkim międzynarodowym członkom LCC podczas pierwszej wspólnej konferencji LCCI zorganizowanej wspólnie z amerykańską siecią Travel Leaders Network w Las Vegas.
W ostatnich miesiącach członkowie LCC z Polski, Włoch, Szwajcarii, Belgii, Austrii, Czech i Słowacji dokładnie przetestowali LUCY. Pilotażowe testy platformy pomogły w dostosowaniu do konkretnych wymagań biur podróży, tak, by móc ją dalej rozwijać i adaptować technologię do ich potrzeb operacyjnych.
Oprócz prezentacji platformy LUCY, LCCI przedstawiło franczyzobiorcom również atrakcyjną ofertę handlową, między innymi jak chociażby znacznie niższe niż średnia rynkowa opłaty miesięczne.
Uwe Müller, dyrektor zarządzający w LCCI GmbH, powiedział: „Pierwsza fala rezerwacji rozpoczęła się w czerwcu, a proces wdrażania okazał się prosty, co potwierdzili sami członkowie. Ta nowa platforma to ogromny krok naprzód w zakresie optymalizacji wydajności procesów w ramach działalności naszych franczyzobiorców i łączenia tradycyjnych technologii rezerwacji zewnętrznych z ofertami w standardzie NDC.”
LUCY, jako platforma dla wielu dostawców, skupia najnowocześniejszą technologię dystrybucji w standardzie NDC, a jednocześnie integruje tradycyjnych dostawców globalnych systemów dystrybucyjnych jak Amadeus, Sabre i Travelport. Obecnie, usługi różnych linii lotniczych, wypożyczalni samochodowych i kolei, takich jak Heathrow Express lub Amtrak można rezerwować przez bezpośrednie połączenie. W segmencie linii lotniczych LUCY integruje oferty Lufthansa Group, British Airways, American Airlines i prawie całej grupy międzynarodowych przewoźników niskokosztowych. Wkrótce zostaną dodane oferty Air France/KLM, Air Canada i Emirates. Dodatkowo, w kolejnych etapach dołączone zostaną oferty ubezpieczalni i wypożyczalni samochodów.
Marian Szypuła, wiceprezes eTravel Lufthansa City Center w Polsce, skomentował: „Główną zaletą LUCY jest fakt, że będziemy mogli jeszcze bardziej zoptymalizować koszty wyjazdów służbowych korporacji, przedstawić podróżującym lepszą i szerszą ofertę niż dotychczas, jak również uatrakcyjnić formę jej prezentacji. Sama platforma jeszcze bardziej wzmocni relacje między członkami LCC. Rośnijmy w siłę z LUCY.”
Jürgen Siebenrock, wiceprezes ds. sprzedaży na rynkach rodzimych oraz kluczowych globalnych klientów linii sieciowych Lufthansa Group dodał: “Z przyjemnością witamy LCCI w programie Lufthansa Group NDC Partner Program. Udoskonalone rozwiązania technologiczne pozwalają nam wyświetlać ofertę przyszłościową, opierającą się na większej elastyczności i przejrzystości. Poza klasycznymi funkcjami wyszukiwania, rezerwacji i zakupu biletów, dzięki LUCY użytkownicy mogą również bez konieczności wchodzenia na jakąkolwiek dodatkową platformę korzystać ze wszystkich dodatkowych usług i działań posprzedażowych.”
Alon Meisels, prezes i założyciel Atriis Technologies skomentował: „Atriis i LCC pasują do siebie – jesteśmy szybcy, innowacyjni i dążymy do maksymalnej elastyczności, podejmując kolejne kroki w zakresie NDC. LCC to nasz pierwszy dostęp do jednej globalnej sieci z ponad 270 franczyzobiorcami w 90 krajach, która wykorzystuje funkcję globalnej dystrybucji naszej platformy. Partnerstwo będzie koncentrować się na ciągłym rozwoju, zarówno pod względem liczby użytkowników jak i portfolio dostawców zintegrowanych z naszą platformą.”
Platforma LUCY została uruchomiona na pierwszej wspólnej konferencji LCCI oraz Travel Leaders Network. Premiera miała miejsce tuż po dorocznej konferencji Travel Leaders w Las Vegas, inicjując połączenie ekspertów ds. podróży biznesowych obu sieci na szczeblu operacyjnym. W USA 40 biur LCC z 21 krajów spotkało się z 200 wspólnikami Travel Leaders.
Podczas warsztatów i sesji plenarnych, eksperci turystyczni omówili bieżące tematy takie jak raportowanie, zarządzanie profilami i rozwiązania dla rezerwacji online. Dodatkowo wzmocnili swoje relacje w ramach LCC Global Incoming Network. Konferencja skupiła się również na kompleksowej modernizacji międzynarodowej koncepcji biznesowej LCC. Od lipca, międzynarodowi członkowie LCC specjalizujący się w obsłudze podróży służbowych będą korzystać z udoskonalonej koncepcji usług i sprzedaży oraz zwiększonych usług wsparcia z Centrali LCC.
POWIĄZANE WPISY
21 listopada 2024
Joanna Wiśniewska nową dyrektorką sprzedaży i marketingu w Exim Tours
Biuro podróży Exim Tours ma nową dyrektorkę sprzedaży i marketingu. Od listopada funkcję…
0 Komentarzy1 Minuty
19 listopada 2024
Gotowy na Wakacje – technologiczny Skok w Przyszłość wielu biur podróży
W świecie, gdzie technologia nieustannie pędzi naprzód, firma Sykon znana z…
0 Komentarzy3 Minuty
19 listopada 2024
Raport GfK i eSky.pl: Polacy stawiają na Azję, Amerykę Północną i Afrykę
Coraz więcej Polaków wybiera podróże poza tradycyjnym sezonem turystycznym, doceniając…
0 Komentarzy6 Minuty
18 listopada 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych na lato 2025 z lekkim wzrostem
W ubiegłym tygodniu średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy4 Minuty
15 listopada 2024
Wakacje 2025: niższe ceny i wyższe zainteresowanie wczesnymi rezerwacjami
Zeszłoroczny wzrost wczesnych rezerwacji wakacyjnych przyniósł rekordowe zyski dla branży…
0 Komentarzy6 Minuty
15 listopada 2024
Langkawi czeka na Polaków. Itaka uruchomiła bezpośrednie czartery na egzotyczną wyspę
Pierwszy czarter Itaki na Langkawi, zrealizowany Dreamlinerem PLL LOT, zainaugurowano 28…
0 Komentarzy2 Minuty
14 listopada 2024
50 proc. więcej klientów i nowe kierunki w ofercie – biuro podróży Nekera planuje dynamiczny rozwój
Wzrost przychodów, nowe destynacje i innowacyjne usługi – biuro podróży Nekera świętuje…
0 Komentarzy3 Minuty
14 listopada 2024
Rainbow Tours S.A. umacnia swoją pozycję w Grecji. Nowy hotel White Olive z Aquaparkiem na Kos dołącza do oferty
13 listopada 2024 należąca do Rainbow Tours S.A. spółka White Olive A.E. zakupiła 100…
0 Komentarzy4 Minuty
13 listopada 2024
Górna Austria zaprasza Polaków. Atrakcje dla całej rodziny, zimowe szlaki i zabytki UNESCO
Na początku listopada odbyło się spotkanie dla dziennikarzy z przedstawicielami Górnej…
0 Komentarzy5 Minuty