Lufthansa Group i Travix partnerami
Lufthansa Group i Travix podpisały wieloletnią umowę, łączącą jedno z wiodących globalnych internetowych biur podróży bezpośrednio z systemem Lufthansa Group w standardzie NDC, umożliwiającym zarządzanie zamówieniami.
Wzmocniona współpraca, która będzie częścią programu Lufthansa Group NDC Partner Programme, zapewni szeroki wachlarz korzyści dla klientów poprzez wyświetlanie bogatej zawartości oraz oferowanie najbardziej konkurencyjnych taryf i usług dodatkowych linii Lufthansa Group (Austrian Airlines, Brussels Airlines, Lufthansa oraz Swiss) poprzez kanały dystrybucji oparte na NDC pod nazwą Lufthansa NDC Smart Offer.
Travix oraz Lufthansa Group łączą siły, aby aktywnie kształtować szybko rozwijający się i dynamiczny krajobraz podróży rezerwowanych online, który wymaga ulepszonych rozwiązań technologicznych większej elastyczności i przejrzystości. Dla klientów Travix oznacza to tańsze oferty przelotów oraz większą przejrzystość w ofercie połączeń, jak np. to czy dana taryfa zawiera bagaż rejestrowany lub czy możliwa jest zmiana biletu lub wybór miejsca.
John Mangelaars, dyrektor generalny Travix International BV powiedział: “Jest to wyjątkowa okazja, aby zmodernizować dystrybucję podróży lotniczych w kierunku zorientowania na doświadczenia klientów. Travix był kluczowym motorem napędowym i wczesnym użytkownikiem udostępniającym szeroką ofertę i dostosowane pakiety Lufthansa Group. W oparciu o system Lufthansa Group NDC Offer & Order Management, obaj partnerzy podążają ścieżką innowacji i manifestują swoją wiodącą rolę na zmieniającym się rynku.”
Jako pionierzy cyfryzacji w swoich branżach, Travix i Lufthansa Group postawili sobie za wspólny cel wspieranie innowacji w szybko zmieniającym się technologicznie środowisku, aby wyszukiwanie lotów było dla klientów łatwiejsze i bardziej przyjazne.
Heike Birlenbach, dyrektor działu sprzedaży sieciowych Linii Lotniczych Lufthansa Group i dyrektor handlowy Hubu we Frankfurcie podkreślił: “Zbliżające się wprowadzenie projektu NDC Partner Programme to kolejny krok naprzód w kierunku nowoczesnych modeli sprzedaży detalicznej usług linii lotniczych. Wszystko to dzięki preferowanej, jakościowej ofercie obejmującej technologię, obsługę, oferty, a w przyszłości – strategiczne komponenty współpracy – dedykowanej agentom.”
Grupa Lufthansa osiągnęła najwyższy poziom certyfikacji IATA NDC już w 2017 roku, kiedy to wyróżniono kompleksowy proces dystrybucji, w tym automatyzację usług posprzedażowych biletów, doceniono również wiodącą rolę przewoźnika, który prowadzi branżę w kierunku najnowocześniejszych możliwości dystrybucji. Dzięki ułatwieniu w różnicowaniu produktów, czasu wprowadzania ich na rynek, dostępu do odpowiednich i bogatych ofert podróży oraz przejrzystym doświadczeniom zakupowym, Lufthansa Gruop jest liderem w branży linii lotniczych.
Dzięki zintensyfikowanej współpracy, Lufthansa Group i Travix podejmują kolejny ważny krok na drodze do ukształtowania krajobrazu dystrybucji w przyszłości. Wdrażanie już się rozpoczęło, a pierwszych rezerwacji możemy spodziewać się latem 2018 roku.
Travix jest jedną z największych firm turystycznych na świecie, jeśli chodzi o sprzedaż biletów lotniczych online. Firma i jej marki – CheapTickets.nl, Vliegwinkel.nl, BudgetAir.com, Flugladen.de i Vayama.com – operują w 40 krajach. Wszystkie marki Travix oferują loty na całym świecie świadczone przez krajowe i ekonomiczne linie lotnicze, hotele, wypożyczalnie samochodów, ubezpieczenia turystyczne i inne produkty związane z podróżami. Travix ma ponad 550 pracowników reprezentujących ponad 50 różnych narodowości. Więcej informacji znajduje się na stronie internetowej: www.travix.com.
POWIĄZANE WPISY
20 grudnia 2024
Lotnisko Rzeszów-Jasionka zainwestuje ponad 50 mln zł w infrastrukturę i technologie
Port Lotniczy Rzeszów-Jasionka pozyskał ponad 31 mln zł dofinansowania z funduszy…
0 Komentarzy2 Minuty
20 grudnia 2024
PPL i POT będą wspólnie promować polską kulturę i turystykę
PPLS.A. i POT podpisały porozumienie o wspólnej promocji Polski na arenie…
0 Komentarzy3 Minuty
20 grudnia 2024
Grupa eSky prezentuje aplikację eSky 3.0. Personalizowane oferty i elastyczne wyszukiwanie w jednym miejscu
Grupa eSky zaprezentowała zaktualizowaną wersję swojej aplikacji mobilnej eSky 3.0…
0 Komentarzy1 Minuty
18 grudnia 2024
Wizz Air rozszerza siatkę połączeń z Warszawy. Cztery nowe trasy w 2025 roku
Wizz Air ogłosił dalszy rozwój swojej bazy na warszawskim lotnisku Chopina. W czerwcu…
0 Komentarzy2 Minuty
17 grudnia 2024
Linie SAS wracają do Wrocławia. Loty do Kopenhagi w codziennej ofercie
Po kilkuletniej przerwie linie lotnicze SAS wracają do Portu Lotniczego we Wrocławiu,…
0 Komentarzy1 Minuty
17 grudnia 2024
Rekordowy listopad na lotnisku Rzeszów-Jasionka: ponad 76 tys. obsłużonych pasażerów
Lotnisko w podrzeszowskiej Jasionce obsłużyło w listopadzie ponad 76 tys. pasażerów, co…
0 Komentarzy2 Minuty
16 grudnia 2024
Michael Rousseau nowym przewodniczącym Rady Dyrektorów Generalnych Star Alliance
Michael Rousseau, prezes Air Canada, został nowym przewodniczącym Rady Dyrektorów…
0 Komentarzy2 Minuty
13 grudnia 2024
TAP Air Portugal uruchamia nowe połączenia do Los Angeles i Bostonu
TAP Air Portugal ogłosił nowe kierunki transatlantyckie, które wystartują w maju 2025…
0 Komentarzy2 Minuty
13 grudnia 2024
Lotnisko w Katowicach w listopadzie obsłużyło ponad 350 tys. pasażerów
Lotnisko w Katowicach zamknęło listopad z wynikiem ponad 351 tys. obsłużonych pasażerów.…
0 Komentarzy2 Minuty