Lufthansa Group – rezerwacja biletów także poza GDS-ami
Lufthansa Group robi kolejny krok w kierunku wdrożenia nowej strategii handlowej gwarantując, że od 1 września koszty rezerwacji dokonywanych poprzez globalny system dystrybucji (GDS) będą bardziej przejrzyste i uczciwe dla użytkowników. Nowa opłata dystrybucyjna (distribution cost charge – DCC) w wysokości 16 euro będzie widoczna na każdym bilecie zakupionym poprzez GDS.
Klienci Lufthansa Group mogą kupić bilety bez ponoszenia dodatkowej opłaty (DCC) poprzez strony internetowe przewoźników, centrum obsługi lotniczej lub przy stanowiskach na lotniskach. Alternatywnie, agenci biur podróży mogą przy rezerwacji korzystać również z przeznaczonego dla nich portalu www.LHGroup-agent.com.
Klienci korporacyjni mogą nadal dokonywać swoich rezerwacji poprzez indywidualnie wynegocjowane stawki (to znaczy bez opłaty DCC) poprzez www.LH.com. Lufthansa podjęła także współpracę z nowym dostawcą rozwiązań informatycznych, firmą Concur, będącą własnością koncernu SAP, która od przyszłego roku będzie pod własną marką dostarczać klientom korporacyjnym Lufthansa Group narzędzi do zarządzania podróżami służbowymi ze specjalnym oprogramowaniem do obsługi rezerwacji na www.LH.com.
Wysiłki zmierzające do wdrożenia i rozwoju nowych bezpośrednich kanałów rezerwacyjnych cieszą się zainteresowaniem wśród partnerów biznesowych.
Jens Bischof, członek zarządu i dyrektor handlowy Lufthansa German Airlines, powiedział: „Rynek jest z pewnością gotowy na innowacje i idący w tym kierunku rozwój. Przebudowa naszych systemów dystrybucji zaowocowała intensywną wymianą poglądów i doświadczeń branży.
Ten proces może się jednak wydawać kontrowersyjny. Mimo wszystko jesteśmy przekonani jak nigdy dotąd, że oferując zaawansowane i jednocześnie zasadniczo tańsze, dodatkowe kanały rezerwacji – pozwalające nam na lepszą prezentację naszych produktów – działamy w trosce o interesy klientów. Dlatego też kontynuujemy dalszy rozwój naszych kanałów dystrybucji.
Chcemy pracować razem z agentami biur podróży i globalnym systemem dystrybucji aby sprzedaż biletów odpowiadała potrzebom klientów, była aktualna, przystępna cenowo i jak najbardziej innowacyjna. Mając to na uwadze rozwinęliśmy odpowiednie narzędzia IT, które już wkrótce będziemy mogli zaoferować naszym klientom.”
POWIĄZANE WPISY
23 stycznia 2025
Costa Cruises: pierwszy statek wycieczkowy z LNG zatankował w Dubaju
Na początku stycznia Costa Smeralda pomyślnie ukończył pierwsze tankowanie skroplonego…
0 Komentarzy3 Minuty
23 stycznia 2025
Letnia oferta Ryanair z Gdańska. 42 kierunki i Bratysława wśród nowości
Ryanair poinformował dziś (23 stycznia) o rozkładzie lotów na lato 2025 z lotniska w…
0 Komentarzy2 Minuty
23 stycznia 2025
Nowa prognoza IATA: w 2040 roku ponad 40 mln pasażerów rocznie
Lotnisko CPK w pierwszym pełnym roku swojej działalności może obsłużyć ponad 32 mln…
0 Komentarzy9 Minuty
22 stycznia 2025
Rekordowy rok Wizz Air: 62,8 mln pasażerów w 2024 roku
Wizz Air poinformował o rekordowym roku 2024. Linia przewiozła liczbę 62,8 mln pasażerów…
0 Komentarzy3 Minuty
21 stycznia 2025
Ryanair oferuje 20 mln miejsc z Polski w 2025 roku
Ryanair ogłosił rekordowy letni rozkład oferując ponad 20 mln miejsc na ponad 300 trasach…
0 Komentarzy2 Minuty
21 stycznia 2025
Ryanair połączy Katowice z Dubrownikiem
Ryanair uruchomi nowe połączenie z katowickiego lotniska – od 31 marca 2025 roku…
0 Komentarzy1 Minuty
20 stycznia 2025
PLL LOT wprowadzają nowe rozwiązania dla podróżnych
Polskie Linie Lotnicze LOT wprowadzają nowe udogodnienia, które ułatwią planowanie…
0 Komentarzy4 Minuty
20 stycznia 2025
Enter Air otwiera bazę techniczną w Katowice Airport
Enter Air Services, spółka zależna największego polskiego przewoźnika czarterowego,…
0 Komentarzy4 Minuty
20 stycznia 2025
Rekordowy rok na lotnisku w Jasionce. Ponad 1,1 mln pasażerów obsłużonych w 2024
Dokładnie 1 145 257 pasażerów obsłużyło w 2024 roku lotnisko w podrzeszowskiej Jasionce.…
0 Komentarzy2 Minuty