Lufthansa Group – rezerwacja biletów także poza GDS-ami
Lufthansa Group robi kolejny krok w kierunku wdrożenia nowej strategii handlowej gwarantując, że od 1 września koszty rezerwacji dokonywanych poprzez globalny system dystrybucji (GDS) będą bardziej przejrzyste i uczciwe dla użytkowników. Nowa opłata dystrybucyjna (distribution cost charge – DCC) w wysokości 16 euro będzie widoczna na każdym bilecie zakupionym poprzez GDS.
Klienci Lufthansa Group mogą kupić bilety bez ponoszenia dodatkowej opłaty (DCC) poprzez strony internetowe przewoźników, centrum obsługi lotniczej lub przy stanowiskach na lotniskach. Alternatywnie, agenci biur podróży mogą przy rezerwacji korzystać również z przeznaczonego dla nich portalu www.LHGroup-agent.com.
Klienci korporacyjni mogą nadal dokonywać swoich rezerwacji poprzez indywidualnie wynegocjowane stawki (to znaczy bez opłaty DCC) poprzez www.LH.com. Lufthansa podjęła także współpracę z nowym dostawcą rozwiązań informatycznych, firmą Concur, będącą własnością koncernu SAP, która od przyszłego roku będzie pod własną marką dostarczać klientom korporacyjnym Lufthansa Group narzędzi do zarządzania podróżami służbowymi ze specjalnym oprogramowaniem do obsługi rezerwacji na www.LH.com.
Wysiłki zmierzające do wdrożenia i rozwoju nowych bezpośrednich kanałów rezerwacyjnych cieszą się zainteresowaniem wśród partnerów biznesowych.
Jens Bischof, członek zarządu i dyrektor handlowy Lufthansa German Airlines, powiedział: „Rynek jest z pewnością gotowy na innowacje i idący w tym kierunku rozwój. Przebudowa naszych systemów dystrybucji zaowocowała intensywną wymianą poglądów i doświadczeń branży.
Ten proces może się jednak wydawać kontrowersyjny. Mimo wszystko jesteśmy przekonani jak nigdy dotąd, że oferując zaawansowane i jednocześnie zasadniczo tańsze, dodatkowe kanały rezerwacji – pozwalające nam na lepszą prezentację naszych produktów – działamy w trosce o interesy klientów. Dlatego też kontynuujemy dalszy rozwój naszych kanałów dystrybucji.
Chcemy pracować razem z agentami biur podróży i globalnym systemem dystrybucji aby sprzedaż biletów odpowiadała potrzebom klientów, była aktualna, przystępna cenowo i jak najbardziej innowacyjna. Mając to na uwadze rozwinęliśmy odpowiednie narzędzia IT, które już wkrótce będziemy mogli zaoferować naszym klientom.”
POWIĄZANE WPISY
20 grudnia 2024
Lotnisko Rzeszów-Jasionka zainwestuje ponad 50 mln zł w infrastrukturę i technologie
Port Lotniczy Rzeszów-Jasionka pozyskał ponad 31 mln zł dofinansowania z funduszy…
0 Komentarzy2 Minuty
20 grudnia 2024
PPL i POT będą wspólnie promować polską kulturę i turystykę
PPLS.A. i POT podpisały porozumienie o wspólnej promocji Polski na arenie…
0 Komentarzy3 Minuty
20 grudnia 2024
Grupa eSky prezentuje aplikację eSky 3.0. Personalizowane oferty i elastyczne wyszukiwanie w jednym miejscu
Grupa eSky zaprezentowała zaktualizowaną wersję swojej aplikacji mobilnej eSky 3.0…
0 Komentarzy1 Minuty
18 grudnia 2024
Wizz Air rozszerza siatkę połączeń z Warszawy. Cztery nowe trasy w 2025 roku
Wizz Air ogłosił dalszy rozwój swojej bazy na warszawskim lotnisku Chopina. W czerwcu…
0 Komentarzy2 Minuty
17 grudnia 2024
Linie SAS wracają do Wrocławia. Loty do Kopenhagi w codziennej ofercie
Po kilkuletniej przerwie linie lotnicze SAS wracają do Portu Lotniczego we Wrocławiu,…
0 Komentarzy1 Minuty
17 grudnia 2024
Rekordowy listopad na lotnisku Rzeszów-Jasionka: ponad 76 tys. obsłużonych pasażerów
Lotnisko w podrzeszowskiej Jasionce obsłużyło w listopadzie ponad 76 tys. pasażerów, co…
0 Komentarzy2 Minuty
16 grudnia 2024
Michael Rousseau nowym przewodniczącym Rady Dyrektorów Generalnych Star Alliance
Michael Rousseau, prezes Air Canada, został nowym przewodniczącym Rady Dyrektorów…
0 Komentarzy2 Minuty
13 grudnia 2024
TAP Air Portugal uruchamia nowe połączenia do Los Angeles i Bostonu
TAP Air Portugal ogłosił nowe kierunki transatlantyckie, które wystartują w maju 2025…
0 Komentarzy2 Minuty
13 grudnia 2024
Lotnisko w Katowicach w listopadzie obsłużyło ponad 350 tys. pasażerów
Lotnisko w Katowicach zamknęło listopad z wynikiem ponad 351 tys. obsłużonych pasażerów.…
0 Komentarzy2 Minuty