Lufthansa – łatwiejsze rezerwacje grupowe
Linie Lufthansa Group – Austrian, Lufthansa i SWISS –wystartowały ze zintegrowanym narzędziem do rezerwacji grupowych, dostępnym tylko dla operatorów turystycznych, konsolidatorów oraz biur podróży.
Dzięki jednemu narzędziu online będą oni mogli rezerwować podróże grupowe dla minimum dziesięciu osób u trzech przewoźników. Rezerwacje w każdej kombinacji mogą zostać dokonane z natychmiastowym potwierdzeniem. Narzędzie obejmuje zarówno grupy osób podróżujących prywatnie, biznesowo, jak i turystycznie.
Po otrzymaniu zapytania narzędzie Book-a-Group, dostępne w 14 językach, dostarczy ofertę oraz wycenę w czasie rzeczywistym. Warunki handlowe dla grup zostały ponownie udoskonalone oraz ustandaryzowane w jednej umowie, ważnej dla wszystkich przewoźników sieciowych Lufthansa Group. Nowe warunki obejmą wszystkie nowe rezerwacje w narzędziu „Book-a-Group”. Jednym ze znacznych ulepszeń jest na przykład wprowadzenie możliwości krótkoterminowych rezerwacji grupowych. W przyszłości będzie również możliwe odwoływanie rezerwacji na 60 dni przed planowaną podróżą bez ponoszenia dodatkowy opłat, w trakcie 72 godzin od dokonania rezerwacji. Od teraz usługa będzie dostarczana przez jeden kontakt, wspólny dla wszystkich przewoźników.
Stefan Kreuzpaintner, wiceprezes ds. sprzedaży na region EMEA (Europa, Bliski Wschód i Afryka) w Lufthansa Group, powiedział: „Dzięki nowemu, zintegrowanemu narzędziu, jakim jest Book-a-Group, udało się wdrożyć kolejny krok w harmonizacji produktów i usług naszych przewoźników. Przewoźnicy sieciowi Lufthansa Group – Austrian Airlines, Lufthansa oraz SWISS – są reprezentowane przez jeden zintegrowany dział sprzedaży, który za pomocą prostego narzędzia może oferować rezerwacje grupowe z jednego źródła”.
Narzędzie Book-a-Group będzie umożliwiało również dokonanie rezerwacji obejmujących kombinację połączeń innych przewoźników sieciowych należących do Lufthansa Group (Brussels Airlines oraz Eurwings), jak i linii partnerskich Lufthansy. Umożliwi to pośrednikom oraz biurom podróży oferowanie klientom jeszcze szerszej sieci połączeń oraz ich większą dostępność. Kolejnym udogodnieniem jest to, że pracownik biura podróży nawet po dokonaniu rezerwacji będzie miał dostęp do wszystkich danych oraz będzie mógł samodzielnie zająć się kwestiami administracyjnymi grupy podróżnych.
POWIĄZANE WPISY
20 grudnia 2024
Lotnisko Rzeszów-Jasionka zainwestuje ponad 50 mln zł w infrastrukturę i technologie
Port Lotniczy Rzeszów-Jasionka pozyskał ponad 31 mln zł dofinansowania z funduszy…
0 Komentarzy2 Minuty
20 grudnia 2024
PPL i POT będą wspólnie promować polską kulturę i turystykę
PPLS.A. i POT podpisały porozumienie o wspólnej promocji Polski na arenie…
0 Komentarzy3 Minuty
20 grudnia 2024
Grupa eSky prezentuje aplikację eSky 3.0. Personalizowane oferty i elastyczne wyszukiwanie w jednym miejscu
Grupa eSky zaprezentowała zaktualizowaną wersję swojej aplikacji mobilnej eSky 3.0…
0 Komentarzy1 Minuty
18 grudnia 2024
Wizz Air rozszerza siatkę połączeń z Warszawy. Cztery nowe trasy w 2025 roku
Wizz Air ogłosił dalszy rozwój swojej bazy na warszawskim lotnisku Chopina. W czerwcu…
0 Komentarzy2 Minuty
17 grudnia 2024
Linie SAS wracają do Wrocławia. Loty do Kopenhagi w codziennej ofercie
Po kilkuletniej przerwie linie lotnicze SAS wracają do Portu Lotniczego we Wrocławiu,…
0 Komentarzy1 Minuty
17 grudnia 2024
Rekordowy listopad na lotnisku Rzeszów-Jasionka: ponad 76 tys. obsłużonych pasażerów
Lotnisko w podrzeszowskiej Jasionce obsłużyło w listopadzie ponad 76 tys. pasażerów, co…
0 Komentarzy2 Minuty
16 grudnia 2024
Michael Rousseau nowym przewodniczącym Rady Dyrektorów Generalnych Star Alliance
Michael Rousseau, prezes Air Canada, został nowym przewodniczącym Rady Dyrektorów…
0 Komentarzy2 Minuty
13 grudnia 2024
TAP Air Portugal uruchamia nowe połączenia do Los Angeles i Bostonu
TAP Air Portugal ogłosił nowe kierunki transatlantyckie, które wystartują w maju 2025…
0 Komentarzy2 Minuty
13 grudnia 2024
Lotnisko w Katowicach w listopadzie obsłużyło ponad 350 tys. pasażerów
Lotnisko w Katowicach zamknęło listopad z wynikiem ponad 351 tys. obsłużonych pasażerów.…
0 Komentarzy2 Minuty