Lufthansa – umowa z Travelport
Firma Travelport, podpisała z Lufthansą umowę dotycząca korzystania z innowacyjnego rozwiązania merchandisingowego dla linii lotniczych Travelport Rich Content and Branding.
Travelport Rich Content and Branding umożliwia liniom lotniczym efektywnie promować i sprzedawać swoje produkty poprzez wizualne prezentowanie agencjom turystycznym pełnej oferty klas podróży, w tym pogrupowanych taryf lotniczych. Rozwiązanie umożliwia dodawanie szczegółowych opisów i zdjęć dostępnych produktów i usług opcjonalych, jak również ofert typu „następny produkt/wyższy przedział cenowy” w celu uwypuklenia konkretneych ofert i zachęcenia do zakupu dodatkowych usług.
Jörg Hennemann, wiceprezes Lufthansy ds. automatyzacji sprzedaży oraz cen i dystrybucji, powiedział: „Rozwiązanie Rich Content and Branding firmy Travelport umożliwia biurom podroży na całym świecie prezentowanie klientom naszych dodatkowych, spersonalizowanych ofert. Dzięki współpracy z Travelport możemy udostępniać biurom podróży i klientom bardziej szczegółowe informacje na temat usług, biletów i usług dodatkowych Lufthansy. Z kolei jeśli chodzi o wdrożenie przez nas europejskiej struktury cen biletów, klienci mogą teraz wybrać dokładnie taką cenę, jaka odpowiada ich oczekiwaniom, i zapłacić tylko za te usługi, z których faktycznie chcą skorzystać.”
Derek Sharp, dyrektor zarządzający Travelport i wiceprezes ds. współpracy z liniami lotniczymi, dodał: „To wspaniale, że Lufthansa podziela naszą wizję oferowania biurom podróży przejrzystych, interaktywnych ofert, które umożliwiają prowadzenie jeszcze skuteczniejszej sprzedaży. Dzięki naszym unikalnym rozwiązaniom merchandisingowym linie lotnicze mogą samodzielnie prowadzić sprzedaż, co wyróżnia Travelport na tle konkurencji.”
POWIĄZANE WPISY
20 grudnia 2024
Lotnisko Rzeszów-Jasionka zainwestuje ponad 50 mln zł w infrastrukturę i technologie
Port Lotniczy Rzeszów-Jasionka pozyskał ponad 31 mln zł dofinansowania z funduszy…
0 Komentarzy2 Minuty
20 grudnia 2024
PPL i POT będą wspólnie promować polską kulturę i turystykę
PPLS.A. i POT podpisały porozumienie o wspólnej promocji Polski na arenie…
0 Komentarzy3 Minuty
20 grudnia 2024
Grupa eSky prezentuje aplikację eSky 3.0. Personalizowane oferty i elastyczne wyszukiwanie w jednym miejscu
Grupa eSky zaprezentowała zaktualizowaną wersję swojej aplikacji mobilnej eSky 3.0…
0 Komentarzy1 Minuty
18 grudnia 2024
Wizz Air rozszerza siatkę połączeń z Warszawy. Cztery nowe trasy w 2025 roku
Wizz Air ogłosił dalszy rozwój swojej bazy na warszawskim lotnisku Chopina. W czerwcu…
0 Komentarzy2 Minuty
17 grudnia 2024
Linie SAS wracają do Wrocławia. Loty do Kopenhagi w codziennej ofercie
Po kilkuletniej przerwie linie lotnicze SAS wracają do Portu Lotniczego we Wrocławiu,…
0 Komentarzy1 Minuty
17 grudnia 2024
Rekordowy listopad na lotnisku Rzeszów-Jasionka: ponad 76 tys. obsłużonych pasażerów
Lotnisko w podrzeszowskiej Jasionce obsłużyło w listopadzie ponad 76 tys. pasażerów, co…
0 Komentarzy2 Minuty
16 grudnia 2024
Michael Rousseau nowym przewodniczącym Rady Dyrektorów Generalnych Star Alliance
Michael Rousseau, prezes Air Canada, został nowym przewodniczącym Rady Dyrektorów…
0 Komentarzy2 Minuty
13 grudnia 2024
TAP Air Portugal uruchamia nowe połączenia do Los Angeles i Bostonu
TAP Air Portugal ogłosił nowe kierunki transatlantyckie, które wystartują w maju 2025…
0 Komentarzy2 Minuty
13 grudnia 2024
Lotnisko w Katowicach w listopadzie obsłużyło ponad 350 tys. pasażerów
Lotnisko w Katowicach zamknęło listopad z wynikiem ponad 351 tys. obsłużonych pasażerów.…
0 Komentarzy2 Minuty