Małopolska startuje z nową akcją promocyjną

Kampania „Małopolska. Poznajmy się” ma na celu aktywizację mieszkańców Polski do realizacji podróży turystycznych do Małopolski oraz ukazanie regionu jako idealnego miejsca do wypoczynku w duchu „slow”, czyli niespiesznego, uważnego podróżowania. Kampania zachęca do odkrywania wielu niesamowitych miejsc, o których nie każdy słyszał i udowadnia, że moda na Małopolskę trwa przez cały rok.
Witold Kozłowski, Marszałek Województwa Małopolskiego, powiedział: “Dzieci i młodzież mieszkające w Małopolsce poznają bliżej swój region dzięki wycieczkom organizowanym w ramach projektu „Odkrywam Małopolskę”. Realizując wyjazdy dla uczniów szkół podstawowych z blisko 100 gmin, dajemy im szansę na poznanie naszego regionu, tradycji, historii oraz podziwianie zabytków kultury i piękna przyrody. Ponadto mamy na celu wsparcie branży turystycznej: przewoźników, przewodników, lokalnych wytwórców, właścicieli obiektów noclegowych oraz instytucje kultury i nauki.”
Grzegorz Biedroń, prezes Małopolskiej Organizacji Turystycznej, dodał: “Małopolska jest liderem w skali kraju pod względem liczby obiektów noclegowych, które uzyskały certyfikat Polskiej Organizacji Turystycznej „Obiekt bezpieczny higienicznie”. Pochwalić się nim może już ponad 306 miejsc. Turyści wypoczywający w tym regionie, mogą czuć się pewni, że branża staje na wysokości zadania i wdraża szczególne środki bezpieczeństwa w związku z epidemią COVID-19. To jednak nie jedyny certyfikat, na jaki będą mogli zwracać uwagę goście.
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom osób odwiedzających Małopolskę, Krakowska Izba Turystyczna przy wsparciu finansowym Województwa Małopolskiego opracowała Certyfikat „Małopolska – Bezpieczna Turystyka”. Wszelkiego rodzaju obiekty, hotele i atrakcje turystyczne dzięki certyfikatom wyróżniają się na tle konkurencji i wzbudzają większe zaufanie turystów, którzy zwracają szczególną uwagę na bezpieczeństwo w związku z epidemią COVID-19. Podmioty zainteresowane uzyskaniem Certyfikatu „Małopolska – Bezpieczna Turystyka” od 12 sierpnia 2020 r. mogą aplikować przez dedykowaną stronę: www.cmbt.pl. Ważnym elementem są kampanie promujące bezpieczeństwo w górach. Województwo Małopolskie przekazało spore środki na rzecz TOPR i GOPR wspierając doskonałych, małopolskich ratowników górskich. A od tego miesiąca Małopolska Organizacja Turystyczna wraz z Ministerstwem Rozwoju prowadzi kampanię „W małopolskich górach bezpieczniej!”.
Tomasz Urynowicz, Wicemarszałek Województwa Małopolskiego, skomentował: “Kampania wpisuje się w trend odpowiadający na potrzeby osób poszukujących odpoczynku w mniej zatłoczonych, ale równie fascynujących miejscach, niż znane im do tej pory lokalizacje. Małopolska obfituje w mnóstwo nieoczywistych atrakcji – to wyśmienity region do zaplanowania wyjazdu nie tylko na weekend, ale również na dłuższy urlop poza utartymi szlakami, także poza sezonem wakacyjnym.
Kampania skupia się na promocji walorów przyrodniczych i krajobrazowych, rodzinnego wypoczynku, turystyki rowerowej, kulinariów oraz różnorodnych sportów, w tym zimowych, bo sposobów na poznawanie regionu jest wiele. Małopolskę poza utartym szlakiem przedstawią Państwu ambasadorzy – mieszkańcy regionu, którzy wcielą się w rolę lokalnych przewodników.”
POWIĄZANE WPISY
2 kwietnia 2025
FPT XVI: sky is the limit, czyli jak AI zrewolucjonizuje promocję turystyki
28 kwietnia 2025 roku we Wrocławskim Centrum Kongresowym odbędzie się XVI Forum Promocji…
0 Komentarzy1 Minuty
2 kwietnia 2025
PLL LOT z pięcioma nagrodami w plebiscycie Ceesar Awards 2025
27 marca w Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach odbyła się jubileuszowa,…
0 Komentarzy2 Minuty
2 kwietnia 2025
Rego-Bis przeszkoliło 550 agentów turystycznych w 12 miastach
Szkolenia Rego-Bis dobiegły końca. W tegorocznym programie wzięło udział 550 agentów…
0 Komentarzy2 Minuty
2 kwietnia 2025
Rusza VIII edycja Turystycznych Mistrzostw Vlogerów
Polska Organizacja Turystyczna ogłosiła VIII edycję Turystycznych Mistrzostw Vlogerów.…
0 Komentarzy2 Minuty
2 kwietnia 2025
PLL LOT uruchomił połączenie Kraków – Paryż-Orly
31 marca 2025 roku Polskie Linie Lotnicze LOT uruchomiły bezpośrednie połączenie Kraków –…
0 Komentarzy2 Minuty
4 kwietnia 2025
Za nami Międzynarodowe Targi Turystyki i czasu wolnego 2025
Wrocławskie targi przyciągnęły w tym roku ponad 9 tys. zwiedzających oraz 223 wystawców z…
0 Komentarzy4 Minuty
4 kwietnia 2025
Baltona zmodernizowała przestrzeń handlowo-gastronomiczną na lotnisku Poznań-Ławica
Przedsiębiorstwo Handlu Zagranicznego Baltona S.A. zakończyło kompleksową modernizację…
0 Komentarzy3 Minuty
4 kwietnia 2025
Polska gościnność w praktyce. Gromada stawia na turystykę przyjazdową
Polska firma turystyczna Gromada nawiązała współpracę z Oddziałem Turystyki Przyjazdowej…
0 Komentarzy5 Minuty
4 kwietnia 2025
Czy sztuczna inteligencja zastąpi biura podróży? Debata o przyszłości turystyki podczas XVI Forum Promocji Turystycznej
Rozwój nowoczesnych technologii, a w szczególności sztucznej inteligencji, coraz silniej…
0 Komentarzy2 Minuty
2 kwietnia 2025
FPT XVI: sky is the limit, czyli jak AI zrewolucjonizuje promocję turystyki
28 kwietnia 2025 roku we Wrocławskim Centrum Kongresowym odbędzie się XVI Forum Promocji…
0 Komentarzy1 Minuty
2 kwietnia 2025
PLL LOT z pięcioma nagrodami w plebiscycie Ceesar Awards 2025
27 marca w Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach odbyła się jubileuszowa,…
0 Komentarzy2 Minuty
2 kwietnia 2025
Rego-Bis przeszkoliło 550 agentów turystycznych w 12 miastach
Szkolenia Rego-Bis dobiegły końca. W tegorocznym programie wzięło udział 550 agentów…
0 Komentarzy2 Minuty
2 kwietnia 2025
Rusza VIII edycja Turystycznych Mistrzostw Vlogerów
Polska Organizacja Turystyczna ogłosiła VIII edycję Turystycznych Mistrzostw Vlogerów.…
0 Komentarzy2 Minuty
2 kwietnia 2025
PLL LOT uruchomił połączenie Kraków – Paryż-Orly
31 marca 2025 roku Polskie Linie Lotnicze LOT uruchomiły bezpośrednie połączenie Kraków –…
0 Komentarzy2 Minuty
4 kwietnia 2025
Za nami Międzynarodowe Targi Turystyki i czasu wolnego 2025
Wrocławskie targi przyciągnęły w tym roku ponad 9 tys. zwiedzających oraz 223 wystawców z…
0 Komentarzy4 Minuty
4 kwietnia 2025
Baltona zmodernizowała przestrzeń handlowo-gastronomiczną na lotnisku Poznań-Ławica
Przedsiębiorstwo Handlu Zagranicznego Baltona S.A. zakończyło kompleksową modernizację…
0 Komentarzy3 Minuty
4 kwietnia 2025
Polska gościnność w praktyce. Gromada stawia na turystykę przyjazdową
Polska firma turystyczna Gromada nawiązała współpracę z Oddziałem Turystyki Przyjazdowej…
0 Komentarzy5 Minuty
4 kwietnia 2025
Czy sztuczna inteligencja zastąpi biura podróży? Debata o przyszłości turystyki podczas XVI Forum Promocji Turystycznej
Rozwój nowoczesnych technologii, a w szczególności sztucznej inteligencji, coraz silniej…
0 Komentarzy2 Minuty
2 kwietnia 2025
FPT XVI: sky is the limit, czyli jak AI zrewolucjonizuje promocję turystyki
28 kwietnia 2025 roku we Wrocławskim Centrum Kongresowym odbędzie się XVI Forum Promocji…
0 Komentarzy1 Minuty
[…] Małopolska startuje z nową akcją promocyjną […]