Manipiulacja TVN ws Tunezji
Niektóre media prześcigają się w nagonce na biura podróży. Znamienny przykład to relacja TVN. A poniżej drukujemy wyjaśnienie do wywiadu przeprowadzonego na tunezyjskiej plaży z uczestnikiem wyjazdu P. Maciejem K. organizowanego przez biuro Prima Holiday. Jako organizator wyjazdu niestety odnieśliśmy przykre wrażenie, że przeprowadzony wywiad z turystą Panem Maciejem K. był całkowicie niezgodny z rzeczywistością.
W ramach wyjaśnienia do sprawy pragniemy Państwa zapewnić, iż spółka Prima Holiday jako organizator zaproponowała wszystkich swoim turystom będących świadkami tragicznych zdarzeń, możliwość wcześniejszego powrotu do kraju. Zaproponowany wcześniejszy powrót wyznaczony był na dzień 28 czerwca (niedziela) tj. pierwsze możliwe połączenie do Polski. Jednakże Klient M. K. nie był zainteresowany skorzystaniem z tej możliwości i podpisał w dniu 28 czerwca zaświadczenie, że podjął decyzję pozostania w Tunezji pomimo propozycji wcześniejszego powrotu.
W dniu 28 czerwca udało nam się zakupić dodatkowe miejsca na powrót dla całej grupy Prima Holiday od innego organizatora wyjazdów do Tunezji. Z ponad 30 osób tylko 4 osoby zdecydowały się wracać, byli oni bardzo wdzięczni za naszą reakcję w tej sprawie.
Klienci, którzy zdecydowali się na wcześniejszy powrót otrzymali od nas dodatkowo zapewnienie, iż otrzymają również zwrot utraconych świadczeń hotelowych w związku wcześniejszym powrotem do kraju oraz bilet powrotny, który będzie na koszt Prima Holiday, pomimo braku oficjalnego komunikatu MSZ o ewakuacji.
Kolejną niezgodną z prawdą informacją w przeprowadzonym wywiadzie jest, iż w hotelu przebywa tylko 100 turystów z Polski. Prawdą jest, iż w hotelu jest dużo turystów, również innych narodowości, którzy również zdecydowali się pozostać w Tunezji ( głowie Anglicy).
Ponad to Prima Holiday jako organizator wyjazdu zgłaszała (korespondencja mailowa) do Ambasady prośbę o wsparcie dla Klientów , którzy byli świadkami tragicznego wydarzenia, chociażby poprzez zapewnienie pomocy osoby psychologa lub ewentualnie pracownika ambasady. W odpowiedzi Konsul poinformował nas, że jest w kontakcie z Klientami. Film niestety zawiera dużo niezgodnych z prawdą informacji. Dotychczas wierzyliśmy, że wywiady przeprowadzane TVN24 są rzetelnie przygotowywane i ukazują rzeczywistość, niestety wywiad z Panem P. K. był jednostronny i naszym zdaniem krzywdzący nas jako organizatora, który zastosował wszelkie możliwe środki, aby dać poczucie bezpieczeństwa swoim turystom w tych trudnych chwilach. Ponad to podkreślamy, iż rezydentka Pani Karolina wykazała się wyjątkową empatią, zaangażowaniem i wsparciem dla naszych turystów, za co bardzo jesteśmy jej wdzięczni.
Dlatego bardzo prosimy zaprzestanie wyświetlania tego wywiadu pokazującego nasza postawę w krzywdzącym nas świetle i sprostowanie do sprawy.
POWIĄZANE WPISY
23 grudnia 2024
Właściciel Wakacje.pl przejmuje Travelplanet.pl. Wirtualna Polska zostanie właścicielem Invia Group za 239,7 mln euro
Wirtualna Polska Holding podpisała ramową umowę zakupu 100 proc. akcji Invia Group do…
0 Komentarzy6 Minuty
20 grudnia 2024
NKAR Travel & Tours ze Sri Lanki dołącza do Polhotrep
Polhotrep Travel Representation, firma specjalizująca się w reprezentacji DMC na polskim…
0 Komentarzy1 Minuty
19 grudnia 2024
Tydzień w Kolumbii z Rainbow do zdobycia podczas licytacji na IV Gali Waszej Turystyki
Już 10 stycznia 2025 roku w warszawskim Hotelu Renaissance odbędzie się IV Gala Waszej…
0 Komentarzy1 Minuty
17 grudnia 2024
Nekera otworzyła sezon narciarski. Ponad 200 uczestników na „Ski Opening” w Dolomitach
Podczas „Ski Opening z Nekera” ponad 200 klientów i agentów świętowało zimowy początek na…
0 Komentarzy3 Minuty
13 grudnia 2024
Gotowy na Wakacje – łatwy i szybki kontakt z klientem
Szkolenia będą podzielone na dwie grupy: dla firm posiadających system rezerwacyjny…
0 Komentarzy2 Minuty
9 grudnia 2024
Wakacje.pl: pierwszy milion klientów w jednym roku
Po raz pierwszy w historii Wakacje.pl przekroczyły barierę miliona obsłużonych klientów w…
0 Komentarzy1 Minuta
4 grudnia 2024
Łotewska gwarancja Join Up zaakceptowana. „To precedens, potencjalne problemy dla rynku i dla klientów”
Urząd Marszałkowski województwa mazowieckiego umorzył postępowanie w sprawie wykreślenia…
0 Komentarzy30 Minuty
4 grudnia 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych naprzemiennie rosną i maleją
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy4 Minuty
2 grudnia 2024
Zmiany w sieci sprzedaży Itaki. Kacper Haluch dyrektorem, Michał Henicz jego zastępcą
Od 1 listopada 2024 roku Kacper Haluch objął stanowisko dyrektora sieci sprzedaży Itaki,…
0 Komentarzy1 Minuta