Marcin Tobiasz nowym szefem marketingu w Exim Tours

Marcin Tobiasz /fot. archiwum Exim

Biuro podróży Exim Tours uzupełnia zespół. Od maja nowym szefem ds. marketingu został Marcin Tobiasz, który chce poszerzyć strategię marketingową i wzmocnić obecność firmy w mediach. Touroperator planuje w tym roku inwestycje m.in w wizerunek i promocję produktu.

Exim Tours, obchodzące w tym roku 30-lecie działalności, wzmacnia swoje działania promocyjne, pod nadzorem nowego szefa ds. marketingu, Marcina Tobiasza.

„Planujemy znacząco zwiększyć naszą obecność w mediach. Inwestycja w wizerunek, promocję produktu i nowe narzędzia dostępne dla naszych klientów wzmocnią pozytywne trendy, które obserwujemy w naszych kanałach sprzedaży” – powiedział Marcin Małysz, prezes zarządu Exim Tours.

Biuro podróży planuje również rozszerzenie swojego grona partnerów, co pozwoli na osiągnięcie nowych celów.

„Cieszę się, że mogę wzmocnić swoim doświadczeniem Exim Tours. Mamy ambitne plany i pomysł, jak je osiągnąć. Rozmawiamy z silnymi graczami na rynku reklamy, z którymi będziemy wdrażać nasze zmiany” – mówi Marcin Tobiasz, nowy marketing manager firmy.

Nowy szef ds. marketingu Exim Tours, Marcin Tobiasz ma bogate doświadczenie w dziedzinie marketingu i reklamy. Pracował w działach promocji w mediach i agencjach reklamowych. Przez pewien czas odpowiadał za globalną komunikację LOT-u, gdzie przewodził zespołowi marketingu. Największą przyjemność zawodową sprawiła mu kampania włączenia Dreamlinerów do floty polskiego przewoźnika. Pod jego opieką kampanie LOT-u były doceniane takimi nagrodami jak np. Effie.

Weronika Szabelewska

Zastępczyni Redaktorki Naczelnej


POWIĄZANE WPISY

Privacy Preference Center