Marka InterContinental świętuje 75-lecie specjalnym koktajlem

Warszawski hotel InterContinental/fot. archiwum InterContinental

Z okazji diamentowej rocznicy pierwsza i największa na świecie prestiżowa marka hotelowa przygotowała wyjątkowy koktajl InterContinental75 z Piper-Heidsieck Champagne i The Botanist Islay Dry Gin.

W tym roku, świętując swoją diamentową rocznicę istnienia, marka InterContinental zaprasza gości do celebrowania radości podróżowania i odkrywania na nowo hoteli i resortów InterContinental na całym świecie.
Do kwietnia 2022 roku goście mogą skorzystać z limitowanych ofert, od musujących koktajli rocznicowych po emocjonujące doświadczenia z pobytu.
W ramach inicjatywy 75-lecia i programu IHG Journey to Tomorrow firma InterContinental Hotels & Resorts przekaże również 75 tys. dolarów na rzecz organizacji Water.org, wspierając 15 tys. osób, które uzyskają dostęp do czystej wody dzięki zrównoważonym, lokalnym projektom.

Koktajl dla wszystkich

Rocznicowy koktajl o nazwie „InterContinental75” będzie serwowany w ponad 130 hotelach i resortach InterContinental. InterContinental75, będący nowym wyobrażeniem klasycznego koktajlu French 75, powrócił do życia dzięki globalnemu partnerstwu z dwoma innymi pionierskimi markami – założoną w 1785 roku Piper-Heidsieck Champagne, zwycięzcą nagrody „Najlepszego Domu Szampańskiego na Świecie” w 2021 roku, oraz The Botanist Islay Dry Gin, wytwarzającą ręcznie robiony gin z roślin zbieranych na wyspie Islay.
Goście hotelu InterContinental Warszawa, mogą skosztować koktajlu InterContinental75 w barze +OneBar, znajdującym się na 1. piętrze hotelu.

fot. archiwum InterContinental

InterContinental75 to orzeźwiający koktajl z nutą miodu oraz aromatami cytrusów i ziół. Koktajl jest połączeniem The Botanist Islay Dry Gin, szampana Piper-Heidsieck NV brut, soku z cytryny i wody miodowej.

Jane Mackie, starszy wiceprezes IHG ds. globalnego marketingu marek luksusowych i premium, powiedziała: „Jesteśmy zaszczyceni, mogąc wznieść toast z naszymi gośćmi, właścicielami, partnerami i współpracownikami, aby uczcić InterContinental Hotels & Resorts i wszystko, co ta marka oznacza – radość podróżowania i odkrywanie kultur na całym świecie. W tym trudnym okresie ważne jest, aby poświęcić czas na świętowanie ważnych etapów i zacząć cieszyć się nowymi przygodami, kiedy tylko możemy. Marka InterContinental była częścią wielu wyjątkowych momentów w swojej 75-letniej historii i nadal jest miejscem, w którym można świętować, łączyć się i rozkoszować. Kolejny etap InterContinental, w którym otwieramy nowe drzwi od Rzymu do Rijadu, będzie obejmował świeże, 360-stopniowe podejście do doświadczeń gości dzięki nowym partnerstwom i innowacjom”.

Marka InterContinental została utworzona w 1946 roku przez Juana Trippe, założyciela Pan American Airways. Dziś sieć liczy 206 istniejących hoteli i ponad 70, które zostaną otwarte w najbliższych latach.

Dwa hotele warszawskie i jeden gdański sieci IHG Hotels & Resorts stworzyły klaster