Marki Kyriad i Tulip Inn powstaną we Wrocławiu i w Wojcieszycach
Louvre Hotels Group w Polsce planuje w najbliższych miesiącach poszerzyć swoją sieć o trzy kolejne lokalizacje. Dwa hotele pod nowymi szyldami marek Kyriad i Tulip Inn powstaną we Wrocławiu, a kolejny obiekt wypoczynkowy pod marką Kyriad w karkonoskich Wojcieszycach.
Do wrocławskiego portfolio marek Louvre Hotels Group, obejmującego dotychczas hotele Campanile Wrocław Centrum i Campanile Wrocław Stare Miasto, dołączą dwa trzygwiazdkowe obiekty położone w samym sercu miasta.
Kyriad Duet to hotel, liczący 40 pokoi i jest zlokalizowany przy ulicy św. Mikołaja 47/48. Od Rynku Starego Miasta Kyriad Duet dzieli zaledwie kilka minut spaceru. Liczący 50 pokoi Tulip Inn Patio znajduje się z kolei przy ulicy Kiełbaśnicza 25 w kamienicy położonej w samym sercu Starego Miasta, naprzeciwko gotyckiej Bazyliki św. Elżbiety. Obydwa hotele należą do czołówki wrocławskiego rynku hospitality od blisko 20 lat. Swoją działalność pod nowymi szyldami kontynuować będą w ramach umowy franczyzowej między Louvre Hotels Group a inwestorem – lubelską Grupą Żagiel i spółką CRH Patio.
“Szybki rozwój Louvre Hotels Group w skali międzynarodowej i wzmocnienie jej pozycji na polskim rynku budzi szacunek i napawa optymizmem. Dołączenie do silnej i dynamicznej grupy hotelowej stanowi ważny moment w rozwoju branży hotelarskiej Grupy Żagiel. Dla naszych hoteli, które wkrótce rozpoczną działalność pod markami Kyriad i Tulip Inn, to nowy etap rozwoju oznaczający poszerzenie bazy klientów, dostęp do najnowszych trendów, nowoczesnych rozwiązań organizacyjnych i technologicznych, a przede wszystkim wartościowe i solidne partnerstwo” – mówi Agnieszka Nowicka, prezes zarządu Patio sp. z o.o.
“Czeka nas sporo zmian i bardzo dużo pracy, ale jesteśmy na to gotowi. Mamy ambitne cele i duże nadzieje związane z nowym wizerunkiem naszych hoteli i powrotem gości zniechęconych chwilowo pandemią i niepewnością związaną z dramatem rozgrywającym się za polską wschodnią granicą” – dodaje.
Kyriad Wojcieszyce
Kydriad Wojcieszyce to trzygwiazdkowy hotel w stylu górskiego resortu położony w jednej z najbardziej malowniczych wsi w Kotlinie Jeleniogórskiej, u stóp Karkonoszy, nieopodal uzdrowiska w Cieplicach-Śląskich Zdroju i zaledwie siedem kilometrów od Jeleniej Góry. W hotelu na gości indywidualnych i biznesowych czeka 115 pokoi oraz kompleksowe zaplecze konferencyjno-bankietowe. Obiekt powstał w wyniku przebudowy byłego hotelu Jan, a swoją działalność pod nowym szyldem kontynuować będzie w ramach umowy franczyzowej między Louvre Hotels Group a inwestorem – spółką Rodzinne Resorty i spółką WIK Capital.
“Louvre Hotels Group jest głównym graczem w światowej branży hotelarskiej. Jednak siła marki to nie tylko liczba obiektów w portfolio. To przemyślana strategia oparta na wartościach, które kreują międzynarodowe trendy w hotelarstwie. Uruchamiając wraz z inwestorem, firmą Rodzinne Resorty, hotel Kyriad Wojcieszyce, wdrażamy na rodzimym rynku wyjątkową filozofię marki, którą już wkrótce będą mogli poznać pierwsi goście hotelowi. Jesteśmy pewni, że ich spotkanie ze szczególną jakością zawartą w DNA Louvre Hotels Group stanowić będzie wyjątkowe, inspirujące doświadczenie. Cieszymy się, że możemy być jego częścią” – mówi Krzysztof Wiśniewski, członek zarządu Rodzinne Resorty.
Louvre Hotels Group wchodzi na rynek aparthoteli z marką Tulip Residences
POWIĄZANE WPISY
4 listopada 2024
Sieć a&o Hostels otworzyła pierwszy hostel w Belgii
Europejska sieć hosteli a&o Hostels otworzyła pierwszy obiekt w Belgii – a&o Antwerpen…
0 Komentarzy1 Minuty
30 października 2024
Ryanair startuje z 48-godzinną promocją. Wybrane loty taniej o 20 proc.
Ryanair uruchomił wyprzedaż błyskawiczną na podróże od 1 listopada do 18 grudnia z cenami…
0 Komentarzy1 Minuty
30 października 2024
Rezerwacje Ryanair dla firm dostępne na platformie Concur Travel
Ryanair ogłosił dostępność swoich połączeń w systemie Concur Travel, umożliwiając firmom…
0 Komentarzy1 Minuty
30 października 2024
Accor z przychodem 1,4 mld euro w III kwartale 2024
Grupa Accor zamknęła trzeci kwartał 2024 z przychodami wynoszącymi 1,434 mld euro, co…
0 Komentarzy1 Minuty
28 października 2024
B&B Hotels redukuje emisję CO2 i walczy z marnowaniem żywności
Sieć B&B Hotels opublikowała raport za 2023 rok, w którym podsumowuje swoje działania na…
0 Komentarzy4 Minuty
28 października 2024
Polskie miasta łączą siły na rzecz rozwoju turystyki miejskiej
Siedem organizacji turystycznych z największych polskich metropolii – Gdańska, Krakowa,…
0 Komentarzy1 Minuty
28 października 2024
Dubaj szykuje się na zakupowe szaleństwo
Rozrywka na żywo, koncerty gwiazd, wyjątkowe oferty i zakupowe szaleństwo w czystej…
0 Komentarzy1 Minuty
25 października 2024
Travelist.pl: listopadowe wyjazdy zyskują na popularności. Polacy wybierają góry i morze
Od kilku lat koniec wakacji nie oznacza końca sezonu urlopowego. Wzrost liczby rezerwacji…
0 Komentarzy3 Minuty
25 października 2024
Marriott International wprowadza program Connect Responsibly. Marka stawia na zrównoważony rozwój w organizacji spotkań
Marriott International ogłosił wprowadzenie programu Connect Responsibly, który ma na…
0 Komentarzy3 Minuty