Marriott International planuje ekspansję na polskim rynku hotelarskim. W najbliższych latach otworzy ponad dziesięć obiektów
Marriott International ogłosił plany rozszerzenia portfolio w Polsce, gdzie w ciągu najbliższych kilku lat zamierza otworzyć ponad 10 obiektów. Na lokalnym rynku mają ponadto zadebiutować markiLe Meridien oraz Element Hotels by Westin. Planowane otwarcia jeszcze znacząco wzmocnią obecność firmy w Polsce. Obecne portfolio Marriott International na polskim rynku liczy 24 obiekty reprezentujących 12 marek, oferujących ponad 4,5 tys. pokoi w ośmiu miastach: Warszawie, Sopocie, Krakowie, Poznaniu, Katowicach, Wrocławiu, Gdyni oraz Szczecinie.
Planowana ekspansja jest elementem strategii rozwojem portfolio w segmentach luksusowym, premium i select service w kluczowych lokalizacjach wypoczynkowych i biznesowych w Europie Wschodniej.
„Marriott International skupia się na rozwijaniu i dywersyfikacji swojego portfolio i usług w Polsce, aby zaspokoić silny popyt na podróże do tej destynacji. Z naszym cenionym portfolio marek, światowej klasy platformą dystrybucyjną oraz nagradzanym programem podróżniczym, Marriott Bonvoy, nieustannie tworzymy arakcyjne możliwości rozwoju dla właścicieli i franczyzobiorców na rynku” – mówi Janusz Mitulski, senior director of development, Central & Eastern Europe, Marriott International.
Marriott International odnotowuje wzrost swoich marek premium w Polsce. Wraz z otwarciem Le Meridien Kraków Royal w 2025 roku, firma zamierza wprowadzić do Polski europejskie dziedzictwo Le Meridien. Firma chce również zwiększyć obecność swoich marek zrzeszających hotele niezależne, otwierając obiekty Tribute Portfolio w Warszawie i Autograph Collection we Wrocławiu. Planowane jest także otwarcie drugiego w kraju hotelu Renaissance na gdańskiej starówce.
Segment select-service także pozostaje silnym motorem wzrostu na polskim rynku. Wiosną tego roku we Wrocławiu zadebiutuje Element by Westin, odpowiadając na zapotrzebowanie na przedłużone pobyty. Four Points by Sheraton kontynuuje swój dynamiczny rozwój w Polsce, planując w roku 2025 kolejne dwa otwarcia w Poznaniu i Wrocławiu. Modna marka Moxy Hotels ma otworzyć w centrum Warszawy swój piąty obiekt na polskim rynku, a zarazem drugi w stolicy.
Marriott planuje również dalszą rozbudowę swojego luksusowego portfolio w Polsce poprzez planowane otwarcie swojego drugiego obiektu The Luxury Collection. Będzie to H15 Luxury Palace, Luxury Collection hotel położony w Pałacu Lubomirskich w Krakowie.
„Obserwujemy znaczący wzrost na rynku,dzięki możliwościom konwersji. Ponad połowa naszych projektów deweloperskich to projekty konwersji i adaptacji. Jest to dla nas dowód zaufania właścicieli do Marriott International oraz reputacji naszych światowej klasy marek” – dodał Mitulski.
POWIĄZANE WPISY
20 listopada 2024
Hotel HP Park Plaza we Wrocławiu świętuje swoje 25-lecie
Hotel HP Park Plaza we Wrocławiu świętował jubileusz 25-lecia swojej działalności.…
0 Komentarzy1 Minuty
14 listopada 2024
Arche otwiera nowy hotel w XIX-wiecznym klasztorze we Wrocławiu
Rusza kolejny, dwudziesty pierwszy obiekt Arche — największej w kraju sieci hotelowej z…
0 Komentarzy4 Minuty
14 listopada 2024
IGHP: stabilny październik w hotelach
Wyniki października w hotelach okazały się podobne do wrześniowych, głównie dzięki…
0 Komentarzy4 Minuty
7 listopada 2024
Sieć Mercure otworzyła pierwszy hotel w Bułgarii
Mercure, marka hotelowa grupy Accor, otworzyła pierwszy obiekt w Bułgarii – Mercure Sofia…
0 Komentarzy1 Minuty
4 listopada 2024
Sieć a&o Hostels otworzyła pierwszy hostel w Belgii
Europejska sieć hosteli a&o Hostels otworzyła pierwszy obiekt w Belgii – a&o Antwerpen…
0 Komentarzy1 Minuty
30 października 2024
Accor z przychodem 1,4 mld euro w III kwartale 2024
Grupa Accor zamknęła trzeci kwartał 2024 z przychodami wynoszącymi 1,434 mld euro, co…
0 Komentarzy1 Minuty
28 października 2024
B&B Hotels redukuje emisję CO2 i walczy z marnowaniem żywności
Sieć B&B Hotels opublikowała raport za 2023 rok, w którym podsumowuje swoje działania na…
0 Komentarzy4 Minuty
25 października 2024
Travelist.pl: listopadowe wyjazdy zyskują na popularności. Polacy wybierają góry i morze
Od kilku lat koniec wakacji nie oznacza końca sezonu urlopowego. Wzrost liczby rezerwacji…
0 Komentarzy3 Minuty
25 października 2024
Marriott International wprowadza program Connect Responsibly. Marka stawia na zrównoważony rozwój w organizacji spotkań
Marriott International ogłosił wprowadzenie programu Connect Responsibly, który ma na…
0 Komentarzy3 Minuty