Mazowiecka wieś zaprasza – konferencja online już w środę
Mazowiecka Regionalna Organizacja Turystyczna zaprasza na konferencję „Mazowiecka wieś zaprasza”. Z uwagi na sytuację epidemiczną konferencja odbędzie w formule online w dniu 28 października 2020 w godz. 10.00-16.00. Konferencja będzie dostępna na Facebooku pod linkiem: https://www.facebook.com/events/2966577600296549/.
Konferencja podsumowuje projekt „Promocja najciekawszych obiektów turystyki wiejskiej na Mazowszu”, który MROT realizowała jako partner Krajowej Sieć Obszarów Wiejskich.
Operacja „Promocja najciekawszych obiektów turystyki wiejskiej na Mazowszu” jest współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Schematu II Pomocy Technicznej „Krajowa Sieć Obszarów Wiejskich” Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.
Ramowy program konferencji
Część I – 10.00 – 11.00
• Powitanie gości oraz przedstawienie programu konferencji
• Wywiady z zaproszonymi gości
– Jan Błoński – prezes zarządu Mazowieckiej Regionalnej Organizacji Turystycznej
– Izabela Stelmańska – zastępca dyrektora Departamentu Kultury, Promocji i Turystyki Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego
– Iwona Majewska – zastępca dyrektora Biura Mazowieckiej Regionalnej Organizacji Turystycznej
• Tematyka wypowiedzi zaproszonych gości
– Przedstawienie działań MROT w zakresie wspierania rozwoju turystyki na Mazowszu
– Przedstawienie działań Samorządu Województwa Mazowieckiego w zakresie wspierania rozwoju turystyki na obszarach wiejskich
– Przedstawienie założeń i celów projektu
• Prezentacja filmu promocyjnego
• Prezentacja obiektów objętych projektem z materiałem video – Wschodnie Mazowsze
– Dwór Mościbrody
– Dwór Zaścianek
– Latosowo
– Mazowieckie Sioło Julianówka
– Mitowska Zagroda
– Stadnina Koni w Nowej Wsi
– Wypoczynek nad Bugiem
Przerwa – 11.00 – 11.10
Część II – 11.10 – 12.40
• Powitanie prelegenta – Tymoteusz Tymiński / SocialTime – ekspert w zakresie marketingu terytorialnego
• Wykład 1. Skuteczny marketing internetowy w działalności obiektów agroturystyki i turystyki wiejskiej
• Prezentacja obiektów objętych projektem wraz z materiałem wideo – Kurpie
– Dom nad Wierzbami
– Młyn Gąsiorowo
– Przystań Zdrowia
– Siedlisko Leluja
– U Bursztyna
• Interakcja w widzami – pytania do prelegenta i odpowiedzi
Przerwa – 12.40 – 13.00
Część III – 13.00 – 14.30
• Powitanie prelegenta – Bartosz Wilczyński / Doradztwo Strategiczne i Marketingowe – ekspert ds. produktu turystycznego
• Wykład 2. Prezentacja dobrych praktyk w zakresie rozwoju produktów turystyki wiejskiej
• Prezentacja obiektów objętych projektem z materiałem wideo – północne Mazowsze
– Dworek nad Wkrą
– Osada Młynarza
– Sielanka Raciąż
• Interakcja w widzami – pytania do prelegenta i odpowiedzi
Przerwa – 14.30 – 14.40
Część IV – 14.40 – 16.10
• Powitanie prelegenta – Paweł Gałecki / Creative Tower – ekspert w dziedzinie marketingu miejsc
• Wykład 3. Promocja agroturystyki i turystyki wiejskiej poprzez wydarzenia
• Prezentacja obiektów objętych projektem z materiałem wideo – centralne, południowe i zachodnie Mazowsze
– Apisołtysówka
– Gościniec Wiecha
– U Ani
– Winnica Dwórzno
– Wioska pod kogutem
• Interakcja z widzami – pytania do prelegenta i odpowiedzi
Część V – 16.10 – 16.20
• Podsumowanie i zakończenie konferencji
WAŻNE
Dla osób, które nie będą mogły uczestniczyć w całości lub w części konferencji online w wyznaczonym terminie na stronie www.mrot.pl udostępniony będzie link do wszystkich materiałów prezentowanych podczas wydarzenia.
Promocja najciekawszych obiektów turystyki wiejskiej na Mazowszu
Mazowiecka Regionalna Organizacja Turystyczna wraz z Fundacją Mazowiecka Micha Szlachecka będące partnerami KSOW wystąpiły z wnioskiem o realizację operacji pod nazwą „Promocja najciekawszych obiektów turystyki wiejskiej na Mazowszu”. Niniejsza operacja realizowana jest przy wsparciu ze środków KSOW.
Celem operacji jest promocja najciekawszych obiektów turystyki wiejskiej na Mazowszu poprzez:
– Opracowanie i publikację przewodnika „Mazowiecka wieś zaprasza”.
– Realizację spotów promujących poszczególne gospodarstwa oraz umieszczenie ich na stronach administrowanych przez MROT: mrot.pl, modanamazowsze.pl, Mazowsze.travel oraz w zintegrowanych mediach społecznościowych w kanałach Facebook, Instagram, YouTube.
– Publikację opracowanych materiałów na stronie MROT: modanamazowsze.pl oraz w magazynie „Moda na Mazowsze” (kwartalnik wydawany przez MROT w nakładzie 20 tys. egzemplarzy rocznie)
– Organizację konferencji „Mazowiecka Wieś zaprasza” promującej najciekawsze obiekty turystyki wiejskiej na Mazowszu oraz promującej również powstały przewodnik, umożliwiającej transfer wiedzy i wymianę informacji pomiędzy partnerami zainteresowanymi rozwojem turystyki na obszarach wiejskich.
Spójne cele
Realizacja operacji jest spójna z celami KSOW m.in. w następujących zakresach:
– Zwiększenie udziału zainteresowanych stron we wdrażaniu inicjatyw na rzecz rozwoju obszarów wiejskich
– Aktywizacja mieszkańców wsi na rzecz podejmowania inicjatyw w zakresie rozwoju obszarów wiejskich, w tym kreowania miejsc pracy na terenach wiejskich
– Promocja zrównoważonego rozwoju obszarów wiejskich
– Wspieranie rozwoju przedsiębiorczości na obszarach wiejskich przez podnoszenie poziomu wiedzy i umiejętności
– Promocja jakości życia na wsi lub promocja wsi jako miejsca do życia i rozwoju zawodowego
Grupa docelowa
Działania projektu będą skierowane do następujących grup docelowych:
• potencjalnych turystów odwiedzających województwo mazowieckie zainteresowanych wypoczynkiem na wsi. Będą to odbiorcy publikacji „Mazowiecka Wieś Zaprasza”, którzy:
– otrzymają ją podczas imprez promocyjnych oraz targów turystycznych,
– otrzymają ją punktach IT na Mazowszu,
– zapoznają się z nią w gospodarstwach, które będą opisane w przewodniku (ponieważ zakłada się, iż każde opisane gospodarstwo dysponować będzie przewodnikiem, aby promować go wśród swoich gości),
– będą mogli dotrzeć do publikacji dzięki internetowej kampanii promocyjnej na stronach MROT: mrot.pl, modanamazowsze.pl, mazowsze.travel oraz w zintegrowanych mediach społecznościowych w kanałach Facebook, Instagram, YouTube.
• mieszkańców województwa mazowieckiego – odbiorców/uczestników konferencji, do których należą:
– właściciele obiektów agroturystycznych i turystyki wiejskiej prezentowanych w przewodniku,
– właściciele obiektów agroturystycznych i turystyki wiejskiej nie ujęci w przewodniku,
– Informacje Turystyczne,
– Ośrodki Doradztwa Rolniczego,
– Lokalne Grupy Działania,
– Lokalne Organizacje Turystyczne,
– branża turystyczna i media.
Efekty operacji
Unikatowy przewodnik „Mazowiecka wieś zaprasza”
3-minutowy film promocyjny
20 spotów reklamowych prezentujący potencjał obiektów turystyki wiejskiej Mazowsza przedstawionych w publikacji
POWIĄZANE WPISY
20 grudnia 2024
Certyfikaty POT: najlepsze produkty turystyczne 2024 roku
Złoty Certyfikat POT dla Bałtowskiego Kompleksu Turystycznego, Morskie Centrum Nauki…
0 Komentarzy3 Minuty
20 grudnia 2024
Wakacyjne plany Polaków na 2025 rok: poszukiwanie rodzinnych korzeni, przygody z adrenaliną i odkrywanie kraju
Jak wynika z najnowszego raportu, apetyt na podróże w 2025 roku będzie nadal rósł.…
0 Komentarzy6 Minuty
20 grudnia 2024
Już cztery polskie regiony zostały wyróżnione przez Przewodnik Michelin
Zakończyła się selekcja lokali wyróżnionych przez znany i ceniony na świecie Przewodnik…
0 Komentarzy5 Minuty
20 grudnia 2024
Weekend w Krakowie z Tomaszem Karolakiem od Fly.pl. Oprowadzanie po Krakowie dziennym i nocnym z noclegiem w hotelu pięciogwiazdkowym będzie do wylicytowania na IV Gali Waszej Turystyki
Już 10 stycznia 2025 roku w warszawskim Hotelu Renaissance odbędzie się IV Gala Waszej…
0 Komentarzy1 Minuty
19 grudnia 2024
Boom na Polskę. Jak przyciągnąć turystów z Bliskiego Wschodu
W ostatnim czasie obserwujemy zwiększone zainteresowanie turystów arabskich szeroko…
0 Komentarzy2 Minuty
18 grudnia 2024
Warszawa w oczach zagranicznych dziennikarzy
Wizyty prasowe dla mediów zagranicznych stanowią doskonałą okazję do pokazania atrakcji…
0 Komentarzy4 Minuty
18 grudnia 2024
Zimowe wydarzenia w Trentino: od Pucharu Świata po Tour de Ski
Trentino, region położony w północnych Włoszech w sercu Dolomitów, przygotowuje się na…
0 Komentarzy3 Minuty
18 grudnia 2024
Kampania „Miasto Przygody” triumfuje: 17 mln wyświetleń i osiem międzynarodowych nagród
Wrocław podsumował kampanię „Miasto Przygody”, która w ciągu dwóch lat przyciągnęła uwagę…
0 Komentarzy3 Minuty
17 grudnia 2024
Hilton w Pobierowie i Krynicy Morskiej. Nowe hotele w sieci Spark by Hilton w Polsce
Hilton otwiera dwa nowe hotele w Pobierowie i Krynicy Morskiej. Obiekty te, oferujące…
0 Komentarzy2 Minuty