Mazowsze zaprasza na konferencję o dobrych praktykach w promocji

Mazowiecka Regionalna Organizacja Turystyczna oraz Forum Regionalnych Organizacji Turystycznych serdecznie zapraszają na konferencję „Międzynarodowe dobre praktyki w zarządzaniu”. Konferencja jest elementem projektu „Dobre praktyki w promocji i zarządzaniu markami terytorialnymi”, który Mazowiecka Regionalna Organizacja Turystyczna realizuje we współpracy z Forum Regionalnych Organizacji Turystycznych przy współfinansowaniu Ministerstwa Rozwoju, Pracy i Technologii.

Konferencja odbędzie w formule online w dniu 3 grudnia 2020 r. w godz. 10.00 – 15.00. Do udziału niezbędna jest rejestracja pod linkiem:

https://www.facebook.com/events/113403520501061/

Ramowy program konferencji

10.00-10.45 wprowadzenie

Powitanie gości i przedstawienie programu konferencji – Dorota Zbińkowska, dyrektor biura Mazowieckiej Regionalnej Organizacji Turystycznej
Prezentacja filmu o Mazowszu
Wywiady z zaproszonymi gości
Bożena Żelazowska, posłanka na Sejm RP
Wiesław Raboszuk, wicemarszałek Województwa Mazowieckiego
Mariusz Frankowski, dyrektor Mazowieckiej Jednostki Wdrażania Programów Unijnych
Jan Błoński, prezes zarządu Mazowieckiej Regionalnej Organizacji Turystycznej

Prezentacje zaproszonych ekspertów

10.45 – 12.00 – Ivan Liptuga, prezes Narodowej Organizacji Turystycznej Ukrainy – Marketing i marka zrównoważonej destynacji. Ukraina i Odessa – prezentacja i pytania
12.00 – 12.20 – przerwa
12.20 – 13.20 – Leszek Richter, regionalny koordynator marki „GÓROLSKO SWOBODA produkt regionalny®” – Marka ochronna „Górolsko Swoboda produkt regionalny®” – wdrożenie, zarządzanie i zasady funkcjonowania systemu znakowania miejscowych produktów, (usług i doznań) na czesko-polsko-słowackim trójstyku – prezentacja i pytania
13.20 – 14.20 – Hubert Gonera, dyrektor zarządzający landBrand – Jak sprzedać turystykę kulinarną w regionie? Od pomysłu przez markę do sprzedaży on-line. Dobre przykłady szlaków turystycznych, muzeów smaku, food tour’ów, winnic i browarów – prezentacja i pytania

Podsumowanie

14.20 – 15.00 – Budowanie marki turystycznej Mazowsza – sukcesy i wyzwania
Izabela Stelmańska, zastępca dyrektora Departamentu Kultury, Promocji i Turystyki Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego
Dorota Zbińkowska, dyrektor Biura Mazowieckiej Regionalnej Organizacji Turystycznej

Konferencja odbywa się pod honorowym patronatem Marszałka Województwa Mazowieckiego Pana Adama Struzika.

Mazowsze pomogło branży turystycznej