Medialny wizerunek turystyki: jak radzić sobie z kryzysowym PR-em?
Branża turystyczna często staje się celem medialnych ataków podczas kryzysów takich jak pandemia, strajki czy odwołane loty. Jakie strategie PR mogą pomóc firmom w sektorze turystycznym przetrwać takie sytuacje? Podczas XV Forum Promocji Turystycznej w Warszawie, ekspertka Barbara Krysztofczyk, CEO & Image Coach w Krystal Point podzieli się sprawdzonymi metodami zarządzania wizerunkiem.
Branża turystyczna od lat zmaga się z wyjątkowo trudnym wizerunkiem w mediach, często stając się „chłopcem do bicia” w sytuacjach kryzysowych. Pandemia Covid-19, strajki na lotniskach, anulowane loty i zmiany w rezerwacjach to tylko kilka przykładów, które wywołały medialne burze. Firmy z branży turystycznej regularnie muszą mierzyć się z niezadowoleniem klientów i negatywną reakcją opinii publicznej.
Podczas takich kryzysów, sprawna komunikacja oraz skuteczny PR stają się kluczowymi elementami zarządzania wizerunkiem. Właściwe działania mogą nie tylko zminimalizować szkody, ale także odbudować zaufanie klientów. Na ten temat podczas XV Forum Promocji Turystycznej, które odbędzie się 29 października 2024 roku w Muzeum Historii Polski w Warszawie wypowie się ekspertka Barbara Krysztofczyk, CEO & Image Coach w Krystal Point.
POWIĄZANE WPISY
10 grudnia 2025
Mazowsze z nową strategią rozwoju turystyki biznesowej. MROT wyznacza kierunki dla branży MICE na lata 2026–2030
W Centrum Prasowym Foksal w Warszawie odbyła się konferencja podsumowująca projekt…
0 Komentarzy2 Minuty
10 grudnia 2025
Air Astana spotkała się z branżą w Warszawie
Kazachskie Linie Lotnicze Air Astana zorganizowały 8 grudnia w Warszawie przedświąteczne…
0 Komentarzy2 Minuty
10 grudnia 2025
II Warszawskie Forum Turystyki i Rekreacji: nauka i praktyka o zarządzaniu turystyką w jednym miejscu
28 listopada 2025 roku w Warszawie odbyła się II edycja Warszawskiego Forum Turystyki i…
0 Komentarzy1 Minuty
5 grudnia 2025
Mazowsze pełne legend – odkryj trzy zamki, które pokochają dzieci
Mazowsze skrywa wiele miejsc owianych fascynującymi legendami, które potrafią pobudzić…
0 Komentarzy6 Minuty
5 grudnia 2025
Profitroom: Podlaskie hotele odnotowują 50,4 proc. wzrost rezerwacji. Na wynik wpływa Podlaski Bon Turystyczny
Według danych Profitroom liczba rezerwacji hotelowych w województwie podlaskim w okresie…
0 Komentarzy3 Minuty
4 grudnia 2025
Nowy Targ – stolica Podhala pełna atrakcji
Nowy Targ to górska stolica Podhala, malowniczo położona nad Białym i Czarnym Dunajcem. Z…
0 Komentarzy4 Minuty
3 grudnia 2025
Mazowieckie city breaks – odkryj Radom, Płock, Siedlce i Żyrardów
Jesień i zima to idealny moment, aby spojrzeć na Mazowsze z innej, mniej oczywistej…
0 Komentarzy8 Minuty
1 grudnia 2025
AI Breakfast for Executives: 13. edycja w formule Travel Special
W Warszawie odbyła się 13. edycja AI Breakfast for Executives, organizowana przez…
0 Komentarzy1 Minuty
28 listopada 2025
Magdalena Krucz rekomendowana na prezeskę POT
Proces wyboru nowego prezesa Polskiej Organizacji Turystycznej wciąż trwa, a branża…
0 Komentarzy1 Minuty










