„Medycyna na Krańcach Świata” – druga edycja kampanii
Hasłem kampanii „Medycyna na Krańcach Świata” jest: „Z podróży możesz przywieźć wszystko, przywieź jednak tylko dobre wspomnienia”. II etap kampanii, to szkolenia profesjonalnych touroperatorów.
Sebastian Kołodziej z unique work, inicjator kampanii „Medycyna na Krańcach Świata”, powiedział: „Pierwszej pomocy w razie potrzeby może udzielić pilot albo rezydent, ale w praktyce przedstawiciel biura podróży nie zawsze dysponuje odpowiednią wiedzą z zakresu pierwszej pomoc przedmedycznej. W drugiej edycji kampanii Medycyna na Krańcach Świata postanowiliśmy więc skupić się na szkoleniu profesjonalnych tour operatorów. W projekt edukacyjny zaangażowała się Polska Izba Turystyki oraz ambasador kampanii polarnik Marek Kamiński.”
Kampania „Medycyna na Krańcach Świata” po raz drugi uświadomi turystom, że rzeczy materialne: wygodny hotel, przegląd samochodu lub zakup sportowego obuwia są równie ważne, jak zadbanie o niespodziewane sytuacje losowe, w których zagrożone jest zdrowie, a nierzadko także życie podróżujących.
Razem z PIT
Sebastian Kołodziej dodał: „W drugiej edycji „Medycyny Krańca Świata” poruszamy tematy, które często sygnalizowali nam uczestnicy zeszłorocznej pierwszej odsłony kampanii. Blogerzy podróżniczy, ale także indywidualni turyści podkreślali, że biura podróży często nie są w stanie udzielić profesjonalnej informacji dotyczącej optymalnego dla danej destynacji ubezpieczenia zagranicznego, rekomendowanych szczepień, praktycznego przygotowania podręcznej apteczki. Tymczasem to czynniki szczególnie ważne, zwłaszcza, kiedy wybieramy się na wakacje do krajów tropikalnych, należących do innej strefy klimatycznej. Coraz dalsze kierunki są coraz bardziej popularne wśród polskich turystów, a tym samym potrzeba edukacji i wiedzy jest coraz większa.
Do drugiej edycji kampanii postanowiliśmy zaprosić Polską Izbę Turystyki – organizację, która zrzesza wszystkie największe biura podróży. Stworzyliśmy szkoleniową platformę e-learningową dla pracowników z branży travel – zależy nam, aby efektem kampanii był liczny zespół absolwentów szkolenia – pracowników biur podróży, w tym przede wszystkim pilotów wycieczek i rezydentów turystycznych, którzy będą wyposażeni w podstawową wiedzę medyczną. W przypadku zagrożenia zdrowia lub życia turystów, odpowiednie przeszkolenie pozwoli im skutecznie wezwać profesjonalną pomoc, a wcześniej udzielić niezbędnej pierwszej pomocy poszkodowanym.”
Pierwszej edycji kampanii „Medycyna na Krańcach Świata” patronowała Martyna Wojciechowska – dziennikarka turystyczna i wielbicielka dalekich podróży. W drugiej odsłonie bierze udział Marek Kamiński, wybitny polarnik, który w przeciągu roku zdobył obydwa bieguny Ziemi.
Kampanii „Medycyna na Krańcach Świata” towarzyszy serwis on-line https://medycynanakrancachswiata.com/.
POWIĄZANE WPISY
21 listopada 2024
Joanna Wiśniewska nową dyrektorką sprzedaży i marketingu w Exim Tours
Biuro podróży Exim Tours ma nową dyrektorkę sprzedaży i marketingu. Od listopada funkcję…
0 Komentarzy1 Minuty
19 listopada 2024
Gotowy na Wakacje – technologiczny Skok w Przyszłość wielu biur podróży
W świecie, gdzie technologia nieustannie pędzi naprzód, firma Sykon znana z…
0 Komentarzy3 Minuty
19 listopada 2024
Raport GfK i eSky.pl: Polacy stawiają na Azję, Amerykę Północną i Afrykę
Coraz więcej Polaków wybiera podróże poza tradycyjnym sezonem turystycznym, doceniając…
0 Komentarzy6 Minuty
18 listopada 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych na lato 2025 z lekkim wzrostem
W ubiegłym tygodniu średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy4 Minuty
15 listopada 2024
Wakacje 2025: niższe ceny i wyższe zainteresowanie wczesnymi rezerwacjami
Zeszłoroczny wzrost wczesnych rezerwacji wakacyjnych przyniósł rekordowe zyski dla branży…
0 Komentarzy6 Minuty
15 listopada 2024
Langkawi czeka na Polaków. Itaka uruchomiła bezpośrednie czartery na egzotyczną wyspę
Pierwszy czarter Itaki na Langkawi, zrealizowany Dreamlinerem PLL LOT, zainaugurowano 28…
0 Komentarzy2 Minuty
14 listopada 2024
50 proc. więcej klientów i nowe kierunki w ofercie – biuro podróży Nekera planuje dynamiczny rozwój
Wzrost przychodów, nowe destynacje i innowacyjne usługi – biuro podróży Nekera świętuje…
0 Komentarzy3 Minuty
14 listopada 2024
Rainbow Tours S.A. umacnia swoją pozycję w Grecji. Nowy hotel White Olive z Aquaparkiem na Kos dołącza do oferty
13 listopada 2024 należąca do Rainbow Tours S.A. spółka White Olive A.E. zakupiła 100…
0 Komentarzy4 Minuty
13 listopada 2024
Górna Austria zaprasza Polaków. Atrakcje dla całej rodziny, zimowe szlaki i zabytki UNESCO
Na początku listopada odbyło się spotkanie dla dziennikarzy z przedstawicielami Górnej…
0 Komentarzy5 Minuty