Meet The Bidder – branża MICE lubi się spotykać

archiwum Travel Bidder

26. edycja Meet The Bidder Grand Edition udowdoniła, że że mimo rozwoju innowacyjnych kanałów komunikacji ułatwiających poznanie i współpracę na linii klient – dostawca, branża MICE stawia na kontakt interpersonalny.

Spotkania Meet The Bidder SMART Fairs są realizowane jest dla polskiego przemysłu spotkań nieprzerwanie od 2011 roku. Organizatorem jest obchodząca w tym roku 10. urodziny firma Travel Bidder.
Tym razem organizatorzy wyjazdów odwiedzili hotel ARCHE KRAKOWSKA, by w specjalnych strefach spotkać się z kontrahentami z całego świata (m. in. DMC, convention bureau, niezależne hotele i sieci hotelarskie, linie lotnicze, regionalni przedstawiciele nowych inwestycji), reprezentujący takie destynacje jak m. in. Hiszpania, Madagaskar, Chiny, Sri Lanka, Laos, Kambodża, Wietnam, Brazylia i Amazonia, Ameryka Centralna, Stany Zjednoczone i wiele innych.

Przestrzeń stworzyła dogodne warunki do spotkań B2B w gronie 115 polskich i zagranicznych wystawców i prawie 180 buyerów z Polski i z całego świata. Formuła wydarzenia pozwalała organizatorom na zaplanowanie listy preferowanych spotkań z wyprzedzeniem.

Odwiedzający selekcjonowali więc kontrahentów już na etapie rejestracji udziału w MTB, kierując się w ich doborze kluczem właściwym dla swojej macierzystej agencji, np. bieżącą strategią marketingową agencji, uszczegółowieniem ofert odpowiadających na bieżące zapytania czy poszukiwaniem inspiracji i nowych kierunków.

Specjalna aplikacja MTB monitorowała indywidualną liczbę spotkań wystawców i odwiedzających, dzięki czemu goście mogli zakwalifikować się do otrzymania nagród w grze MICE Bingo. Za sprawą różnorodności i jakości nagród, każda z 2 odsłon gry zawsze budzi coraz większe emocje.

Część targową wydarzenia poprzedziła prelekcja członka SOIT (Stowarzyszenia Organizatorów Incentive Travel), Krzysztofa Pobożniaka z Haxel Events & Incentive, który wystąpił w roli Eksperta Merytorycznego. Ekspert przedstawił wystawcom wyniki „Barometru SOIT”, czyli badania polskiego rynku incentive.

Zwieńczeniem serii angażujących spotkań B2B było wystąpienie Isabel Martín Benítez, reprezentującej Hiszpanię – Diamentowego Partnera wydarzenia.

Zimowej edycji targów MTB już drugi raz towarzyszył program Hosted Bidder. Tym razem wzięło w nim udział 26 buyerów reprezentujących posiadające dużą siłę nabywczą agencje MICE z całego świata – od Australii aż do USA. Poza uczestnictwem w Grand Edition MTB, goście przez cztery dni poznawali potencjał Warszawy i Mazowsza jako destynacji dla imprez MICE.

Dzień zakończyła uroczysta gala w hotelu The Westin Warsaw – Incentive Travel Excellence Night. Podczas imprezy ponad 250 przedstawicieli światowej branży MICE świętowało okrągłe, 10. urodziny Travel Bidder, a także nawiązywało nowe kontakty biznesowe w klimatycznej scenerii.

Wieczór uświetnił toast polską wódką, a także Brian Allan z Rock Your Business, który jako Entertainment Partner wydarzenia, zaangażował gości z sali m. in. do wspólnego śpiewania na głosy czy wzajemnego masażu pleców w rytm rockowych i rock’n’rollowych szlagierów wszech czasów. Agenda wieczoru uwzględniała także moment dla SITE (Society for Incentive Travel Excellence), który jako współgospodarz gali ITEx Night ogłosił wybór nowego Prezesa SITE Poland.

{gallery}9531{/gallery}