Meet the Bidder grand edition 2019 już 26 listopada
Już niebawem spotkamy się w hotelu Arche Hotel Krakowska podczas 26-tej edycji Meet the Bidder Smart Fairs. Wciąż trwają zapisy na najgorętsze wydarzenie sezonu.
Tym razem gościć będziemy ponad 300 międzynarodowych ekspertów branży turystycznej – profesjonalnych usługodawców z całego świata oraz organizatorów wyjazdów, którzy reprezentują polskie agencje incentive travel i biura podróży. Tegoroczna edycja to największe przedsięwzięcie w historii Meet The Bidder, na którym powinien zjawić się każdy, komu bliskie są panujące trendy i prognozy światowej turystyki.
Uczestnictwo w Meet the Bidder Smart Fairs jest w dalszym ciągu bezpłatne dla organizatorów turystyki wyjazdowej, ale warunkiem udziału jest rejestracja za pomocą formularza zgłoszeniowego.
Wydarzenie MEET THE BIDDER SMART FAIRS organizowane jest nieprzerwanie od 2011 roku. Poprzednie lata ugruntowały pozycję targów na polskim i międzynarodowym rynku turystycznym, dzięki czemu jest to obecni jedno z najważniejszych wydarzeń dedykowanych organizatorom turystyki wyjazdowej.
Merytoryka oraz przegląd usług dla branży MICE to dominujące, choć nie jedyne powody popularności eventu. Coraz większy popyt na usługi dedykowane FIT (free independent traveller) sprawia, że grono ekspertów reprezentujących m. in. hotele, linie lotnicze, lokalne agencje specjalizujące się w obsłudze turystyki przyjazdowej oraz regionalne i krajowe biura promocji, stale rośnie. Spotkania B2B dotyczą więc organizacji wyjazdów, eventów i konferencji dla grup, luxury travel, a także usług dla turystów indywidualnych (wyjazdy dla par, rodzin, przyjaciół, osób podróżujących solo itp.). Średnia liczba spotkań, którą może odbyć w ciągu dnia jeden odwiedzający to 13-15 merytorycznych rozmów.
W tym roku obecni będą reprezentanci m. in. Hiszpanii, Argentyny, Birmy, Chin, Estonii, Grecji, Gruzji, Hawajów i Stanów Zjednoczonych, Jamajki, Korei Południowej, Kuby i Słowenii.
To zaledwie 11 z blisko 120 dostawców, dla których polski rynek turystyczny jest przestrzenią z zauważalnym, a przede wszystkim stale rosnącym potencjałem biznesowym.
Listę destynacji otwiera Hiszpania, mająca w tej edycji status Diamentowego Partnera wydarzenia.
O korzyściach płynących z organizacji eventów, konferencji i incentive w Hiszpanii opowie kilkanaście firm z miast i regionów takich jak: Walencja, Madryt, Katalonia, Andaluzja i Costa del Sol, a hiszpańskie DMC, hotele, venue i convention bureau przygotowały dla uczestników wiele niespodzianek.
Po dniu pełnym angażujących spotkań z organizatorami wyjazdów, event płynnie przeobrazi się w ITEx NIGHT, branżową galę, której współgospodarzem jest SITE Poland. O stały poziom pozytywnej energii w trakcie trwania wieczoru zadba nasz Entertainment Partner – Rock Your Business. Noc zapowiada się rozrywkowo, bo integracja gości poprzez wspólne śpiewanie to jedyny taki koncept w Europie Środkowo-Wschodniej. Rock Your Business z powodzeniem realizuje go od 2017 roku.
Oprócz flagowego eventu Meet the Bidder Grand Edition po raz drugi zrealizowane zostanie wydarzenie skoncentrowane na promocji Warszawy i Polski – hosted bidder programme. Autorski scenariusz wydarzenia dedykowany jest 30-stu zagranicznym agencjom rynku MICE (m. in. venue finders, event & meeting planners), mając na celu prezentację potencjału Polski w przemyśle spotkań, wzmocnienie pozytywnego, nowoczesnego wizerunku i uwypuklenie charakteru Warszawy i okolic.
Owocna współpraca z partnerami branżowymi takimi jak: Mazurkas DMC, Mazurkas Transport, MROT (Mazowiecka Regionalna Organizacja Turystyki), WOT (Warszawska Organizacja Turystyczna) oraz Arche Hotele, po raz kolejny stworzy okazję, aby podkreślić konkurencyjność i temperament Warszawy i Polski. Grupa hosted buyers m. in. z Australii, Belgii, Danii, Stanów Zjednoczonych i Włoch weźmie udział w 3-dniowej inspekcji najciekawszych obiektów eventowych i atrakcji regionu. Wydarzenie ponownie spotyka się z dużym entuzjazmem międzynarodowego środowiska, dlatego już teraz wiadomo, że będzie kontynuowane.
Głównym Partnerem Medialnym tegorocznego przedsięwzięcia jest THINK MICE. Pozostali partnerzy medialni to magazyn Travel Compass, Business Traveller oraz Waszaturystyka.
Formularz rejestracyjny: https://app.meetthebidder.com/pl/mtb-form-buyer
POWIĄZANE WPISY
2 grudnia 2024
Konkurs na najciekawsze produktu turystyczne Sopotu. Zgłoszenia do 6 grudnia
Konkurs „Sopockie Perły” promuje wyjątkowe miejsca, inicjatywy i projekty, które budują…
0 Komentarzy5 Minuty
29 listopada 2024
37. edycja Meet the Bidder Grand Edition: ponad 1000 spotkań B2B w Warszawie
27 listopada 2024 r. w warszawskim Arche Hotel Krakowska odbyło się największe w tym roku…
0 Komentarzy3 Minuty
19 listopada 2024
Targi turystyczne ITTF Warsaw 2024 – trzy dni spotkań i inspiracji
Już za dwa dni odbędzie się druga edycja Międzynarodowych Targów Turystycznych ITTF…
0 Komentarzy8 Minuty
19 listopada 2024
Festiwal GEOGRAFICA już w ten weekend
W dniach 23–24 listopada br. w Krakowie odbędzie się wyjątkowe wydarzenie – Festiwal…
0 Komentarzy1 Minuty
7 listopada 2024
Zdrowy styl życia – jak małe zmiany mogą wpłynąć na Twoje samopoczucie?
Ludzkie ciało pracuje wydajnie, gdy zachowana jest równowaga chemiczna w organizmie.…
0 Komentarzy3 Minuty
6 listopada 2024
Meet the Bidder Grand Edition już 27 listopada w Arche Hotel Krakowska
Meet the Bidder Grand Edition 2024 odbędzie się 27 listopada w warszawskim Arche Hotel…
0 Komentarzy1 Minuty
5 listopada 2024
Innowacje, zrównoważony rozwój, AI – za nami Lubelskie Forum Turystyki
W Lubelskim Centrum Konferencyjnym w Lublinie odbyło się IV Lubelskie Forum Turystyki.…
0 Komentarzy4 Minuty
31 października 2024
Festiwal GEOGRAFICA – dwa dni rozmów o podróżach
Już 23–24 listopada 2024 w Auditorium Maximum Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie…
0 Komentarzy1 Minuty
28 października 2024
Konkurs wiedzy i umiejętności turystycznych dla uczniów szkół średnich
Społeczna Akademia Nauk (SAN) we współpracy z Kadryturystyki.pl oraz Green Officer Agata…
0 Komentarzy3 Minuty