Mercure kusi czekoladą
Sweet Secret by Mercure to wyjątkowa oferta pobytu w hotelu, w ramach której klienci otrzymują kolekcję ręcznie wykonanych pralin oraz dodatkowe korzyści. W tym roku kampania rusza 22 marca w hotelach marki w Polsce oraz krajach Europy Wschodniej.
Klienci, którzy już dziś zdecydują się na rezerwację minimum dwóch noclegów ze śniadaniem w dniach od 22 marca do 31 maja 2016 r. otrzymają do 30 proc. zniżki na pobyt, bezpłatny dostęp do internetu oraz słodki upominek w postaci kolekcji ręcznie wykonanych czekoladowych pralin. Dodatkową korzyścią są także potrójne punkty w programie lojalnościowym Le Club AccorHotels na wszystkie rezerwacje dokonane przez końcem kwietnia.
W tym czasie, w restauracjach hoteli Mercure wprowadzone zostaną specjalne propozycje w menu. Klienci będą mogli delektować się smakiem wyjątkowych czekoladek przygotowanych przez firmę Karmello, znaną od lat ze swojej pasji do ręcznie robionych specjałów. Na szczególną uwagę zasługują trzy, stworzone dla marki Mercure wykwintne praliny o smaku figi w ciemnej czekoladzie, szarlotki i rokitnika. Dla koneserów słodkości chcących poznać wszystkie smaki, dostępne będą zestawy zawierające 9 lub 16 wykwintnych czekoladek. Ponadto, goście będą mogli skosztować aromatycznej kawy Gourmand podawanej z trzema pralinami. W menu znajdzie się również deser w postaci ciasta czekoladowego serwowanego z lodami.
Joanna Świerkosz, VP Marketing, Quality and Loyalty w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej, powiedziała: “Sweet Secret by Mercure to wyjątkowa kampania, oferująca gościom dodatkowe korzyści podczas pobytu w hotelach marki Mercure. Po sukcesie poprzednich trzech edycji, w tym roku zdecydowaliśmy się wprowadzić ofertę w 31 hotelach marki w całym regionie Europy Środkowo – Wschodniej. Zależy nam, aby coraz więcej gości mogło skorzystać z naszej propozycji, a pobyt w hotelu został im umilony słodkim upominkiem przygotowanym przez polską firmę słynącą z wyjątkowych wyrobów czekoladowych wysokiej jakości.”
POWIĄZANE WPISY
21 stycznia 2025
B&B Hotels Polska podsumowuje rok 2024 i zapowiada dalszy rozwój
Sieć B&B Hotels realizuje założenia strategii dla polskiego rynku, mówiącej o…
0 Komentarzy4 Minuty
17 stycznia 2025
a&o Hostels otwierają drugi obiekt w Belgii
Europejska sieć hosteli otworzyła swój 42. obiekt, znajdujący się w stolicy Belgii.…
0 Komentarzy1 Minuty
17 stycznia 2025
All: w 2025 więcej wellness, kultury i ekologicznych rozwiązań
Rok 2024 był punktem zwrotnym w globalnej turystyce. Wrócono niemal całkowicie do…
0 Komentarzy2 Minuty
16 stycznia 2025
Ferie 2025: coraz mniej wolnych miejsc, a ceny rosną
Do rozpoczęcia ferii zimowych w Polsce pozostało kilka dni. Jako pierwsi, swój zimowy…
0 Komentarzy4 Minuty
15 stycznia 2025
Tribe debiutuje w Polsce. Trwa nabór do zespołu nowego hotelu
Tribe designerska i lifestylowa marka hotelarska grupy Accor przygotowuje swój debiut w…
0 Komentarzy1 Minuty
14 stycznia 2025
IGHP: udany rok 2024 w hotelach
Rok 2024 hotelarze oceniają pozytywnie – wynika z najnowszej ankiety przeprowadzonej…
0 Komentarzy9 Minuty
9 stycznia 2025
PHH: Courtyard, Renaissance i Hampton liderami w swoich segmentach
Wszystkie trzy warszawskie hotele przylotniskowe należące do Polskiego Holdingu…
0 Komentarzy2 Minuty
8 stycznia 2025
Władysław Grochowski przedstawia plany Arche na 2025. Pięć nowych hoteli rocznie i rozwój EkoFarmy
Notowane na Catalyst Arche S.A. to deweloper hotelowo-mieszkaniowy oraz największy w…
0 Komentarzy7 Minuty
18 grudnia 2024
Monika Wacowska-Maciąg na czele dwóch hoteli Leonardo Boutique w Krakowie
Monika Wacowska-Maciąg od grudnia 2024 roku objęła stanowisko hotel managera w Leonardo…
0 Komentarzy2 Minuty