Mercure rozszerza program Discover Local o 50 nowych miejsc
Marka Mercure ogłasza rozszerzenie programu Discover Local o dodatkowe 50 destynacji w Europie. Do listy przewodników inspirowanych wskazówkami lokalnych społeczności dołączają m.in. Gdańsk, Belgrad, Oxford, Dusseldorf, Haga, Tbilisi i Kachachstan.
Mercure wprowadził program Discover Local w zeszłym roku, aby uczcić 50. rocznicę powstania marki. Kontynuując ideę inspirowania gości z całego świata do eksploracji miejsc śladami lokalsów, marka poszerza program z nową serią map i przewodników rozwijanych we współpracy z Alpaca Maps.
Celem programu jest przybliżenie wyjątkowości lokalnej kultury, kuchni, historii i obyczajów starannie wybranych przez ekspertów Mercure, tak aby każdy pobyt w hotelu był wzbogacającym doświadczeniem podróży. Podróżni zatrzymujący się w hotelach Mercure biorących udział w programie mogą uzyskać dostęp do łatwych w użyciu tras online w całej Europie, obejmujących nie tylko zabytki, ale przede wszystkim atrakcje poza utartymi szlakami turystycznymi, z których korzystają miejscowi.
“Hotele Mercure oferują znacznie więcej niż tylko miejsce do spania – są bramą do miejsca docelowego, ciepłym zaproszeniem do odkrywania i poznawania okolicy, tworząc wciągające doświadczenia dla naszych gości. Europa jest skarbnicą różnych kultur, historii i smaków, a wraz z rozszerzeniem programu Discover Local dajemy gościom jeszcze więcej możliwości podróżowania i poczucia się jak miejscowi” – podkreśla Vincent Moskovtchenko, Vice President Marketing Manager Midscale Brands w Accor Europe North Africa.
Wśród atrakcji, jakie oferują przewodniki Discover Local są m.in. kursy mistrzowskie, warsztaty czy degustacje lokalnych pobytów, którymi goście mogą degustować się w hotelach lub zabrać ze sobą. Dzięki temu marka oferuje nie tylko kolekcję miejsc, które warto zobaczyć, ale zapewnia dodatkowe przygody i przeżycia w trakcie podróży.
POWIĄZANE WPISY
14 listopada 2024
Arche otwiera nowy hotel w XIX-wiecznym klasztorze we Wrocławiu
Rusza kolejny, dwudziesty pierwszy obiekt Arche — największej w kraju sieci hotelowej z…
0 Komentarzy4 Minuty
14 listopada 2024
IGHP: stabilny październik w hotelach
Wyniki października w hotelach okazały się podobne do wrześniowych, głównie dzięki…
0 Komentarzy4 Minuty
7 listopada 2024
Sieć Mercure otworzyła pierwszy hotel w Bułgarii
Mercure, marka hotelowa grupy Accor, otworzyła pierwszy obiekt w Bułgarii – Mercure Sofia…
0 Komentarzy1 Minuty
4 listopada 2024
Sieć a&o Hostels otworzyła pierwszy hostel w Belgii
Europejska sieć hosteli a&o Hostels otworzyła pierwszy obiekt w Belgii – a&o Antwerpen…
0 Komentarzy1 Minuty
30 października 2024
Accor z przychodem 1,4 mld euro w III kwartale 2024
Grupa Accor zamknęła trzeci kwartał 2024 z przychodami wynoszącymi 1,434 mld euro, co…
0 Komentarzy1 Minuty
28 października 2024
B&B Hotels redukuje emisję CO2 i walczy z marnowaniem żywności
Sieć B&B Hotels opublikowała raport za 2023 rok, w którym podsumowuje swoje działania na…
0 Komentarzy4 Minuty
25 października 2024
Travelist.pl: listopadowe wyjazdy zyskują na popularności. Polacy wybierają góry i morze
Od kilku lat koniec wakacji nie oznacza końca sezonu urlopowego. Wzrost liczby rezerwacji…
0 Komentarzy3 Minuty
25 października 2024
Marriott International wprowadza program Connect Responsibly. Marka stawia na zrównoważony rozwój w organizacji spotkań
Marriott International ogłosił wprowadzenie programu Connect Responsibly, który ma na…
0 Komentarzy3 Minuty
22 października 2024
Nocowanie.pl: Zakopane, Karpacz i Gdańsk – najpopularniejsze na listopadowe i świąteczne wyjazdy
Polacy coraz chętniej spędzają długie weekendy, święta i sylwestra poza domem. Z danych…
0 Komentarzy5 Minuty