Mercure rozszerza program Discover Local o 50 nowych miejsc
Marka Mercure ogłasza rozszerzenie programu Discover Local o dodatkowe 50 destynacji w Europie. Do listy przewodników inspirowanych wskazówkami lokalnych społeczności dołączają m.in. Gdańsk, Belgrad, Oxford, Dusseldorf, Haga, Tbilisi i Kachachstan.
Mercure wprowadził program Discover Local w zeszłym roku, aby uczcić 50. rocznicę powstania marki. Kontynuując ideę inspirowania gości z całego świata do eksploracji miejsc śladami lokalsów, marka poszerza program z nową serią map i przewodników rozwijanych we współpracy z Alpaca Maps.
Celem programu jest przybliżenie wyjątkowości lokalnej kultury, kuchni, historii i obyczajów starannie wybranych przez ekspertów Mercure, tak aby każdy pobyt w hotelu był wzbogacającym doświadczeniem podróży. Podróżni zatrzymujący się w hotelach Mercure biorących udział w programie mogą uzyskać dostęp do łatwych w użyciu tras online w całej Europie, obejmujących nie tylko zabytki, ale przede wszystkim atrakcje poza utartymi szlakami turystycznymi, z których korzystają miejscowi.
„Hotele Mercure oferują znacznie więcej niż tylko miejsce do spania – są bramą do miejsca docelowego, ciepłym zaproszeniem do odkrywania i poznawania okolicy, tworząc wciągające doświadczenia dla naszych gości. Europa jest skarbnicą różnych kultur, historii i smaków, a wraz z rozszerzeniem programu Discover Local dajemy gościom jeszcze więcej możliwości podróżowania i poczucia się jak miejscowi” – podkreśla Vincent Moskovtchenko, Vice President Marketing Manager Midscale Brands w Accor Europe North Africa.
Wśród atrakcji, jakie oferują przewodniki Discover Local są m.in. kursy mistrzowskie, warsztaty czy degustacje lokalnych pobytów, którymi goście mogą degustować się w hotelach lub zabrać ze sobą. Dzięki temu marka oferuje nie tylko kolekcję miejsc, które warto zobaczyć, ale zapewnia dodatkowe przygody i przeżycia w trakcie podróży.
POWIĄZANE WPISY
17 stycznia 2025
a&o Hostels otwierają drugi obiekt w Belgii
Europejska sieć hosteli otworzyła swój 42. obiekt, znajdujący się w stolicy Belgii.…
0 Komentarzy1 Minuty
17 stycznia 2025
All: w 2025 więcej wellness, kultury i ekologicznych rozwiązań
Rok 2024 był punktem zwrotnym w globalnej turystyce. Wrócono niemal całkowicie do…
0 Komentarzy2 Minuty
16 stycznia 2025
Ferie 2025: coraz mniej wolnych miejsc, a ceny rosną
Do rozpoczęcia ferii zimowych w Polsce pozostało kilka dni. Jako pierwsi, swój zimowy…
0 Komentarzy4 Minuty
15 stycznia 2025
Tribe debiutuje w Polsce. Trwa nabór do zespołu nowego hotelu
Tribe designerska i lifestylowa marka hotelarska grupy Accor przygotowuje swój debiut w…
0 Komentarzy1 Minuty
14 stycznia 2025
IGHP: udany rok 2024 w hotelach
Rok 2024 hotelarze oceniają pozytywnie – wynika z najnowszej ankiety przeprowadzonej…
0 Komentarzy9 Minuty
9 stycznia 2025
PHH: Courtyard, Renaissance i Hampton liderami w swoich segmentach
Wszystkie trzy warszawskie hotele przylotniskowe należące do Polskiego Holdingu…
0 Komentarzy2 Minuty
8 stycznia 2025
Władysław Grochowski przedstawia plany Arche na 2025. Pięć nowych hoteli rocznie i rozwój EkoFarmy
Notowane na Catalyst Arche S.A. to deweloper hotelowo-mieszkaniowy oraz największy w…
0 Komentarzy7 Minuty
18 grudnia 2024
Monika Wacowska-Maciąg na czele dwóch hoteli Leonardo Boutique w Krakowie
Monika Wacowska-Maciąg od grudnia 2024 roku objęła stanowisko hotel managera w Leonardo…
0 Komentarzy2 Minuty
17 grudnia 2024
Hilton w Pobierowie i Krynicy Morskiej. Nowe hotele w sieci Spark by Hilton w Polsce
Hilton otwiera dwa nowe hotele w Pobierowie i Krynicy Morskiej. Obiekty te, oferujące…
0 Komentarzy2 Minuty