MerlinX Srebrnym Partnerem IX Forum Promocji Turystycznej we Wrocławiu

Wrocławska firma technologiczna znana ze stworzenia wiodącego na polskim rynku systemu rezerwacyjnego została Srebrnym Partnerem zbliżającej się IX edycji Forum Promocji Turystycznej. Wydarzenie odbędzie się 15 września w CEE Hydropolis we Wrocławiu.

MerlinX to znany wśród polskich firm turystycznych system rezerwacyjny stworzony przez firmę Elektroniczne Systemy Sprzedaży sp. z o.o. Już po raz kolejny jest to partner wydarzenia organizowanego w mieście będącym siedzibą firmy. Wrocławska edycja Forum Promocji Turystycznej jest wspierana przez markę MerlinX jako Srebrnego Partnera.

Czas kryzysu nie był łaskawy dla żadnej z firm żyjących z turystyki, ale był to również dobry czas na rozwój.

„Mamy techniczne dwie nowości nad którymi spędziliśmy ostatni rok czasu. Ogólnie możemy powiedzieć, że czas pandemii wykorzystaliśmy dobrze. Mniejsza aktywność touroperatorów i biur podróży zmobilizowała nas do tego, by więcej czasu poświęcić na rozwój systemu MerlinX” – mówi Tomasz Berdowski, prezes i założyciel MerlinX.

Aplikacja MerlinX przechodzi obecnie na nowatorską technologię React, z której korzystają wiodące marki na rynku m.in. Facebook. System Merlinx stanie się dzięki temu bardziej przyjazny dla użytkownika, który zyska możliwość konfigurowania aplikacji pod swoje potrzeby. React umożliwi też optymalizację systemu w szybko zmieniającym się środowisku internetowym.

„Zainwestowaliśmy również w rozwój infrastruktury: zakupiliśmy karty graficzne, które umożliwiają nam przetwarzanie olbrzymich ilości danych (Big Data) w jeszcze krótszym czasie. Dzięki nam karty graficzne służą już nie tylko do grania i kopania kryptowalut, ale również do rozwoju rynku turystycznego” – dodaje Tomasz Berdowski.

W trudnym czasie pandemii firma wprowadziła również funkcję bardzo ważną dla uczestników rynku turystycznego. Chodzi o Covid Info/Wiza Info, gdzie na bieżąco aktualizowane są warunki podróży dotyczące testów, szczepień, ubezpieczeń i wiz. Informacje wyświetlają się razem z ofertą, dzięki temu agenci i ich klienci mogą łatwiej zdecydować o kierunku podróży.

MerlinX odpowiedział też na wzrost zapotrzebowania na rozwój agencyjnej sprzedaży oferty polskiej. Rozbudował w ramach systemu rezerwacyjnego regionalizację naszego kraju, dzięki czemu klienci mogą precyzyjnie wyszukać oferty z dowolnego z 36 regionów turystycznych Polski.